Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK, Bø i Telemark. Hvem skal?


Scarlet

Recommended Posts

  • Svar 308
  • Created
  • Siste svar
Regner med du tør å si hei når andre sier hei til deg *flir*

Ikke at jeg er den mest utadvendte personen man finner rundt belger ringen da... *kremt*

Tjaaa, kan vel kanskje klare det. Klarte det iallefall når jeg plutselig løp på 2ne på Sølen, men jeg får ikke til å si så mye da. :blink: Men 'hei' kan jeg klare. :icon_confused:

Herremåne, om dere står sammen med Belgerpia og meg, så rekker dere ikke å si mer enn "hei", etter det holder det å nikke, si mm og nei nå og da - vi prater mer enn nok for de aller fleste vi *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremåne, om dere står sammen med Belgerpia og meg, så rekker dere ikke å si mer enn "hei", etter det holder det å nikke, si mm og nei nå og da - vi prater mer enn nok for de aller fleste vi *flir*

Dere må få med dere hvem den siste mallen er. Se om den er fin og sånn :closedeyes:

Moren til Extra står for Nuch også. Sånn sett så er det jo fint at vi ikke møter opp *ler* :blink:

(...det var noe med å se det positive i ting :icon_confused: )

Det er også lov å gi meg resultater på sms :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
I følge yr er det ikke meldt nedbør før kl 0900, så da kan man iallefall komme seg trygt frem(og det er jo det viktigste liksom...)

DET liker vi - det trenger ikke å snø mens jeg kjører til...

Herremåne, om dere står sammen med Belgerpia og meg, så rekker dere ikke å si mer enn "hei", etter det holder det å nikke, si mm og nei nå og da - vi prater mer enn nok for de aller fleste vi *flir*

*fnise*

Og vi ER hyggelige altså

Dere må få med dere hvem den siste mallen er. Se om den er fin og sånn :closedeyes:

Moren til Extra står for Nuch også. Sånn sett så er det jo fint at vi ikke møter opp *ler* :)

(...det var noe med å se det positive i ting :icon_redface: )

Det er også lov å gi meg resultater på sms :closedeyes:

Virkelig superteit at du ikke kommer - ***** NAV liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremåne, om dere står sammen med Belgerpia og meg, så rekker dere ikke å si mer enn "hei", etter det holder det å nikke, si mm og nei nå og da - vi prater mer enn nok for de aller fleste vi *flir*

Hehe, ja det er jo sant det!

Og så er det jo veldig hyggelig også, morsomme prate damene :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnise*

Og vi ER hyggelige altså

Hehe, ja det er jo sant det!

Og så er det jo veldig hyggelig også, morsomme prate damene :)

Hysj da! Det er jo noen som tror at vi går inn for å være slemme, og nærmest tar det som en fornærmlse at vi faktisk er hyggelige - vi burde ikke ødelegge de illusjonene? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVEM er det som mener at dere "faktisk er hyggelige"? Sist gang jeg møtte BP sparket hun til meg.... :rolleyes:

Så jeg vet ikke helt, jeg...

Håper bare det er laaaangt mellom ring 3 (vår ring) og 10 (belgere), jeg... :icon_redface:

Susanne

PS - neida, vær ikke redd for å gå fram og snakke med folk - det er det sosiale som er 95% av moroa på en utstilling! Og det er bare det aller første Hei'et som er litt "tøft", etterpå går det som regel helt på skinner.. Hundefolk er oftest kjempeflinke til å skravle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke mange dagene igjen gitt :) Utstillingsnervene begynner å komme. Spent på hvordan flisa mi kommer til å klare seg. .Og så håper jeg å treffe på mange doggiser. Så hvis dere ser ei lita rund trulte, men ei lita hvit flis av et bartedyr, så bare grip tak i meg :)

Dere stiller på søndag? Skal se etter dere jeg :)

Nei, det var noe med nav og noe greier. Så hun må på møte med de klokka 15 på fredag, og det er jo noen timers kjøretur for oss her vestpå.

Tjaaa, kan vel kanskje klare det. Klarte det iallefall når jeg plutselig løp på 2ne på Sølen, men jeg får ikke til å si så mye da. :) Men 'hei' kan jeg klare. :icon_redface:

Det er bare å se etter den fineste gronnisen i lokalet, med de bredest ansatte ørene og den mest fortapte eieren, så er nok det meg. :)

Å, så dumt... :P Forresten, er dere der søndag og, eller reiser dere hjem igjen på lørdag?

Herremåne, om dere står sammen med Belgerpia og meg, så rekker dere ikke å si mer enn "hei", etter det holder det å nikke, si mm og nei nå og da - vi prater mer enn nok for de aller fleste vi *flir*

Jepp, det stemmer *ler*

Dere må få med dere hvem den siste mallen er. Se om den er fin og sånn :closedeyes:

Moren til Extra står for Nuch også. Sånn sett så er det jo fint at vi ikke møter opp *ler* :P

(...det var noe med å se det positive i ting :) )

Det er også lov å gi meg resultater på sms :closedeyes:

Igjen; skikkelig skikkelig dumt at dere ikke får vært med :) ****s NAV altså...

---

I dag står klipping av dyret på timeplanen, og det kan nok ta litt tid... Akkurat nå angrer jeg litt på at hun har fått gro pøbelsveis på hodet, det kommer til å ta tid å få den sveisen bort gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj da! Det er jo noen som tror at vi går inn for å være slemme, og nærmest tar det som en fornærmlse at vi faktisk er hyggelige - vi burde ikke ødelegge de illusjonene? :icon_redface:

Ja forresten- det at jeg oppfatter dere som bare hyggelige har sikkert bare med at jeg er valpekjøper til BP å gjøre når jeg tenker meg om :)

Dere hadde heelt sikkert vært ekle og utrivelige hvis ikke jeg hadde akkurat de hundene jeg har <_<

(fornøyd? *fnis*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS - neida, vær ikke redd for å gå fram og snakke med folk - det er det sosiale som er 95% av moroa på en utstilling! Og det er bare det aller første Hei'et som er litt "tøft", etterpå går det som regel helt på skinner.. Hundefolk er oftest kjempeflinke til å skravle!

Skikkelig, skikkelig kjipt å få lov til å prate bikkje med andre mennesker, mens de står og klør hunden din bak øret og skryter av hvor pen den er (uansett om de kan rasen eller ei).

Eller å få treffe live hunder en bare har sett bilder av og lest beskrivelser av.

Utstilling er realt dritt, fatter ikke at jeg gidder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVEM er det som mener at dere "faktisk er hyggelige"? Sist gang jeg møtte BP sparket hun til meg.... :rolleyes:

Så jeg vet ikke helt, jeg...

Håper bare det er laaaangt mellom ring 3 (vår ring) og 10 (belgere), jeg... :)

Nei, det har vel blitt antydet en gang eller fem at man bare er sarkastisk, slem og kverulerende fordi man gjemmer seg bak et tastatur - for man er jo faktisk hyggelig når man treffes live.. Men så pleier man da heller ikke å diskutere mentalitet, burbruk og dressurmetoder rundt en utstillingsring? :icon_redface:

PS - neida, vær ikke redd for å gå fram og snakke med folk - det er det sosiale som er 95% av moroa på en utstilling! Og det er bare det aller første Hei'et som er litt "tøft", etterpå går det som regel helt på skinner.. Hundefolk er oftest kjempeflinke til å skravle!

Nemlig!

Ja forresten- det at jeg oppfatter dere som bare hyggelige har sikkert bare med at jeg er valpekjøper til BP å gjøre når jeg tenker meg om :)

Dere hadde heelt sikkert vært ekle og utrivelige hvis ikke jeg hadde akkurat de hundene jeg har <_<

(fornøyd? *fnis*)

Uten tvil! Og ja, veldig fornøyd nå! :closedeyes: Må ikke ødelegge SGT-imaget, vettu..

Skikkelig, skikkelig kjipt å få lov til å prate bikkje med andre mennesker, mens de står og klør hunden din bak øret og skryter av hvor pen den er (uansett om de kan rasen eller ei).

Eller å få treffe live hunder en bare har sett bilder av og lest beskrivelser av.

Utstilling er realt dritt, fatter ikke at jeg gidder...

Nei, det høres veldig kjipt ut! Kanskje man bare skal være hjemme i helgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg bestemt meg, Sølve og jeg reiser til Bø på lørdagen. Snilleste brorsan stiller opp som sjåfør siden jeg er verdens største pingle når det gjelder vinterføre.

Med andre ord ser dere en sølvfarger kortklipt makrell i bånd med en forvirret eier på slep så ta gjerne kontakt. :icon_redface: I motsetning til 98% av de andre pudlene på lørdag kan min puddel tafses på, han har nesten ikke pels igjen og jeg er ikke nevneverdig bekymret for at "frisyren" skal ødelegges. :) Og ikke minst han trenger "tafse"trening, tafsing vil som regel bli belønnet med nuss og øreslikking, jeg er derimot mer beskjed av meg. :)

Håper jeg ser noen "Doggiser" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg bestemt meg, Sølve og jeg reiser til Bø på lørdagen. Snilleste brorsan stiller opp som sjåfør siden jeg er verdens største pingle når det gjelder vinterføre.

Med andre ord ser dere en sølvfarger kortklipt makrell i bånd med en forvirret eier på slep så ta gjerne kontakt. :icon_redface: I motsetning til 98% av de andre pudlene på lørdag kan min puddel tafses på, han har nesten ikke pels igjen og jeg er ikke nevneverdig bekymret for at "frisyren" skal ødelegges. :) Og ikke minst han trenger "tafse"trening, tafsing vil som regel bli belønnet med nuss og øreslikking, jeg er derimot mer beskjed av meg. :)

Håper jeg ser noen "Doggiser" :)

Gleder meg til å tafse på vakre lille makrellen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst han trenger "tafse"trening, tafsing vil som regel bli belønnet med nuss og øreslikking, jeg er derimot mer beskjed av meg. :icon_redface:

Håper jeg ser noen "Doggiser" :)

LOL, jeg tror jeg setter pris på beskjedenheten din om vi en dag treffes! (Jeg stiller søndag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å tafse på vakre lille makrellen igjen :icon_redface:

Sølve gleder seg til å rundslikke lille rødtopp om han er med og flørte med de lekre langbente damene. :)

LOL, jeg tror jeg setter pris på beskjedenheten din om vi en dag treffes! (Jeg stiller søndag).

Jeg lar Sølve ta seg av nussing, slikking og hemningsløs glede mens jeg tar det mer med ro, på den måten så ser det hvertfall ut som en av oss har oppdragelse :) Men de jeg kjenner godt kan fort få seg en nuss altså :)

Om ikke du er innom på lørdagen så kan det jo hende vi treffes på andre utstillinger, jeg er nemlig i Bø bare på lørdag. Men siden Sølve og jeg er utstillings-groupier, (vi reiser rundt å ser på alle de pene hundene som stilles uten å tenke på å stille ut selv) så vi treffes nok på en utstilling en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke får printet ut startnummeret sitt, kan man da få det i sekretariatet? Faren min skulle nemlig printe ut startnummerne mine(to stykker), men klarte, selvfølgelig, å bare printe ut det ene siden jeg hadde sendt nummerne i to ulike e-poster. :icon_redface: Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke du er innom på lørdagen så kan det jo hende vi treffes på andre utstillinger, jeg er nemlig i Bø bare på lørdag. Men siden Sølve og jeg er utstillings-groupier, (vi reiser rundt å ser på alle de pene hundene som stilles uten å tenke på å stille ut selv) så vi treffes nok på en utstilling en gang. :icon_redface:

Nei, ikke innom lørdag, så vi treffes sikkert en annen gang. Reiser ikke du av og til med Soppen?

Hvis man ikke får printet ut startnummeret sitt, kan man da få det i sekretariatet? Faren min skulle nemlig printe ut startnummerne mine(to stykker), men klarte, selvfølgelig, å bare printe ut det ene siden jeg hadde sendt nummerne i to ulike e-poster. :) Noen som vet?

Nada problemo, de fikser i sekretariatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ har jeg bestemt meg, Sølve og jeg reiser til Bø på lørdagen. Snilleste brorsan stiller opp som sjåfør siden jeg er verdens største pingle når det gjelder vinterføre.

Med andre ord ser dere en sølvfarger kortklipt makrell i bånd med en forvirret eier på slep så ta gjerne kontakt. :icon_redface: I motsetning til 98% av de andre pudlene på lørdag kan min puddel tafses på, han har nesten ikke pels igjen og jeg er ikke nevneverdig bekymret for at "frisyren" skal ødelegges. :) Og ikke minst han trenger "tafse"trening, tafsing vil som regel bli belønnet med nuss og øreslikking, jeg er derimot mer beskjed av meg. :)

Håper jeg ser noen "Doggiser" :)

Synd jeg skal søndag. Men sees vel ved en annen anledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke innom lørdag, så vi treffes sikkert en annen gang. Reiser ikke du av og til med Soppen?

..

Det var synd, men joda det hender Sølve og jeg reiser med Soppen på utstilling. :icon_redface:

Synd jeg skal søndag. Men sees vel ved en annen anledning :)

Ja, det var synd, men du skal få en Pm av meg tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...