Ozzy Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Okei, da er det ihvertfall normalt at jeg flasser så mye Var bare ikke såå ekstremt på den andre så ble litt småstressa. Bruker sånn krem jeg fikk av tatovøren. Husker ikke hva den heter Siter
Are Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Helosan har gjort underverker for mitt blekk. Den holder seg fuktig ganske lenge. Så slipper man å tørke/sprekke. Noe som vil synes når tattooen er ferdig grodd. Siter
Baskerville Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Okei, da er det ihvertfall normalt at jeg flasser så mye Var bare ikke såå ekstremt på den andre så ble litt småstressa. Bruker sånn krem jeg fikk av tatovøren. Husker ikke hva den heter Jeg bruler panthenol salve for stresset hud, selges på Boots apotek. Fungerer supert! Smører hver gang det klør og hver gang jeg tenker "dæven så fin tatovering jeg har". Tynt lag, men vet jeg smører mye oftere enn hva som vanligvis anbefales! Siter
Kaja Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Jeg bruler panthenol salve for stresset hud, selges på Boots apotek. Fungerer supert! Smører hver gang det klør og hver gang jeg tenker "dæven så fin tatovering jeg har". Tynt lag, men vet jeg smører mye oftere enn hva som vanligvis anbefales! Er ikke bra å smøre for mye:) 1 Siter
Hundelykke Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Er ikke bra å smøre for mye:) Er det ikke? Jeg smører min hele tiden Siter
SoppenCamilla Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 (endret) Er det ikke? Jeg smører min hele tiden Nei, det er ikke bra, for hvis man smører for ofte får ikke huden puste. Endret 9. Mars 2014 av SoppenCamilla Siter
Hundelykke Skrevet 9. Mars 2014 Rapporter Skrevet 9. Mars 2014 Nei, det er ikke bra, for hvis man smører for ofte får ikke huden puste. Da lærte jeg noe nytt! Jeg har alltid smørt tattoveringene mine ofte, jeg! Siter
Baskerville Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Skrevet 10. Mars 2014 Er ikke bra å smøre for mye:) Der lærte jeg noe nytt, ikke tenkt på. Gjort det på alle tatoveringene mine, men da får jeg prøve noe nytt neste gang Siter
Ozzy Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Skrevet 10. Mars 2014 Jeg har fått beskjed om å smøre et tynt lag 2-3 ganger om dagen. Såpass tynt at jeg kunne ta på toppen etterpå uten masse kliss. Fikk streng beskjed om å ikke smøre for mye for det var ikke bra for gro-prosessen. Samme beskjed på den første som jeg tok for snart fire år siden Siter
Hundelykke Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Skrevet 11. Mars 2014 Noe sånn skal jeg ha en gang! 7 Siter
Are Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Skrevet 11. Mars 2014 Er en balansegang der også. Cluet er vel at den ikke skal bli tørr og sprekke. Siter
Elisabeth00 Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Skrevet 11. Mars 2014 Jupp, og veldig individuelt hvor mye man må smøre. Sleeven min måtte jeg smøre masse + sove med plast lenge, fordi den ble tørr, stram og ubehagelig. Den på ryggen trengte jeg omtrent ikke smøre i det hele tatt. Se an huden, det er ingen fasit Siter
Are Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Skrevet 11. Mars 2014 Helt klart. Alle er forskjellig. Det kommer vel også litt an på hvor hardhendt tatovøren har vært. Mine har vært varierende ifht hvor mye jeg måtte smøre de. Siter
Ozzy Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Nesten slutta å klø. Åååå lykke! :D 6 Siter
laikamor Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Nedtelling her... fredag klokka 10.00 skal jeg inn til Lets Buzz og få min første tattoo! 7 Siter
Baskerville Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Nedtelling her... fredag klokka 10.00 skal jeg inn til Lets Buzz og få min første tattoo! Å så gøy! Hva og hvor? Siter
ipadda Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Elsker min like mye som når jeg tok den for ett år siden 4 Siter
Kaja Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Elsker min like mye som når jeg tok den for ett år siden Og jeg lurer fortsatt på hvor du tok den hen:) Siter
ipadda Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 På Bryne - husker ikke i farten, kan se om jeg finner henne igjen på fb 1 Siter
laikamor Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 à sÃ¥ gøy! Hva og hvor? På underarmen. Skal være et minne om min forrige hund, Laika, som betydde utrolig mye for meg! Så jeg tar utgangspunkt i bildet under her, ikke sikker den blir helt lik. Mulig jeg vil ha med navnet på Laika, det kommer an på om hun får det til å passe greit inn og pris. 1 Siter
Kinea Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Henger meg på. Har fire. Det står Inhale/Exhale på hvert av håndleddene mine, og har pyntet føttene med disse: 4 Siter
Tommy Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Bildesnip Jeg er ca like stor fan av føtter som jeg er av navlelo og lyskestrekk, men de der gjorde at jeg ikke engang enset at det var føtter jeg så på. Stilige! Siter
Malamuten Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Det ble impulstattoo på ferie, og jeg elsker den Tatt på Crossbone i puerto rico, av Julian Ezequiel di Marsico, kan absolutt anbefales, spesielt på slike tattoveringe som denne. Ikke de beste bildene, men det var de jeg hadde, og jeg får ikke delt fra instagram.. 7 Siter
Guest Michellus Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Fin! En tidligere kollega av meg går til han, han er flink! Siter
Gjest Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg er ca like stor fan av føtter som jeg er av navlelo og lyskestrekk, men de der gjorde at jeg ikke engang enset at det var føtter jeg så på. Stilige! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.