Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti


armagnac

Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

da har vi hatt en ny veiing og måling :P veier nå 20,4kg og er blitt 53cm høy :P

det var brått 3cm på ei uke det :P

så ringte de fra oslo hundeskole på torsdagen, valpekurset starter den 27. april :P så da blir ho nok sliten ja :P da blir det tre ganger i uka;)

de har også kurs til sommeren, med søk, spor og rundering :P så vi skal bli med på det sammen med Anniken og Cross :P fra 16.-20. juni :P er på sølen, tror det er litt nord for Hamar :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi hatt en ny veiing og måling :icon_cry: veier nå 20,4kg og er blitt 53cm høy :P

det var brått 3cm på ei uke det :P

Vog Frøya i går,, da var ho 16 uker og 2,4 kg.. :P e litt forskjell på dessa to ja.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det må jeg si :P lille nurken her er bare 14 uker, men begynner å bli ei stor jente nå :D begynner liksom å se at det er en GD nå :P

nå ligger ho og snorker på dyna si. sliten og trøtt etter en dag med mye inntrykk :P var ute på morran og leika masse med Marco, sånn en halvtiime-tre kvarter :wub: så dro vi opp i stallen en tur, siden jeg skulle sko og værke noen hester der. må si ho er kjempeflink med hesta, rolig og fin (ikke redd), når vi var ferdig der dro vi til Askim "city" :P der vi miljøtrente i gågatene og i by'n :o til slutt dro vi innom søstra mi en tur :P

så får håpe ho sover litt lenger enn til kvart på 4 i morra :P:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal valpekurset gå 3 dager i uka?:icon_redface:

Gleder oss til sommern nå gitt!

jøss er du her også :P:wub: det var jo koselig! regner med det går tre ganger i uka ja:) var i hvertfall det det stod på hjemmesiden dems :P

sommeren blir jo bare helt knall :D har du egen tråd her inne til Cross eller??

tenker de kommer til å storkose seg sammen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada er her. hehe. men har ingen egen tråd til han ennå...

ok, vi ble informert om 2 dager i uka vi, da vi begynte. nå har vi en kveld, med litt lengre økter. får mye mye mer ut av treninga og det blir skikkelig effektivt. :icon_redface: anita karlsen som blir instruktøren deres eller?

ja tipper det blir superbra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada er her. hehe. men har ingen egen tråd til han ennå...

ok, vi ble informert om 2 dager i uka vi, da vi begynte. nå har vi en kveld, med litt lengre økter. får mye mye mer ut av treninga og det blir skikkelig effektivt. :wub: anita karlsen som blir instruktøren deres eller?

ja tipper det blir superbra:)

kanskje det blir to :D ikke helt sikker jeg :o men skulle få info i posten, så veit mer etter det :icon_redface:

var i hvertfall ho som ringte meg:) er det fler instruktører som holder tol ved skreia??

fortsatt valpekurs dere går på eller er det noe annet kurs??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har vi hatt en ny veiing og måling :icon_redface: veier nå 20,4kg og er blitt 53cm høy :P

det var brått 3cm på ei uke det :P

så ringte de fra oslo hundeskole på torsdagen, valpekurset starter den 27. april :P så da blir ho nok sliten ja :P da blir det tre ganger i uka;)

de har også kurs til sommeren, med søk, spor og rundering :P så vi skal bli med på det sammen med Anniken og Cross :wub: fra 16.-20. juni :P er på sølen, tror det er litt nord for Hamar :D

Embla er 2 år og veier 25 kg og er ca. 60 cm høy :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, skjønner! tror hu anita skal være flink. det er venninna til instruktøren min, så har hørt en del bra om a:)

håper det går bra da, syns nok yakita blir arti!

nei vi går ikke på valp lenger. går videregående lydighet pluss.

trent noe mer til stangeutstillinga eller? nærmer seg det nå. hehe;) gruer meg litt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha ja men Cross er jo både lydig og flink han:)

utstillinga blir sikkert ikke noe problem for dere;) skal oppdrettern deres være der som psykisk støtte eller??

vi trener en liten snutt hver dag, med stå, se på tenner og gå pent på min venstre side:) synes ho er blitt ganske flink;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei uff, si ikke det;) mye som spiller inn på en slik dag! hehe!

jada hun skal dit. blir et slags familietreff. bror og søster til cross stiller også...

så bra da! går nok bra for dere vettu:) vi må vel møtes før den tid vel????:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det bilde bare måtte jeg lagre;) det var helt rått :ahappy:

hvis du er i stand til å kjøre, så er det bare å si fra :D vi er klare når du er klar vettu :D

koselig at fler fra kullet hans også skal stille da=D

tre med Yakita, fra hennes kull:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga var Kita med opp i stallen hos Randi :D vi kosa oss skikkelig i vårsola som virkelig varmet godt :D Mamma tok bilde av meg og Kita i helga ;) synes det var litt søtt jeg da :ahappy:

er i hvertfall en blid og fornøyd jente jeg har!

Meg_og_Kita_koser_14_uker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok noen nye bilder etter jobb i dag ;) Yakita med litt overskudd for å si det sånn ;)

her i full rulle mellom trærne :) så rask at det blei bare bakparten som blei med nesten ;)

Yakita_14_uker_l_per_mellom_tr_ra.jpg

Jeg har fått meg monsterhund ;) ser jo mer vill enn tam ut der ho hoppe fra snøkanten :)

Yakita_14_uker_ser_mer_vill_enn_tam_ut.jpg

En stolt Yakita med nytt skjærf ;)

Yakita_14_uker_stolt_med_nytt_skj_rf.jpg

Her er ho hoppende og skrensene opp på brøytekanten :)

Yakita_14_uker_skrenser_i_sn_en.jpg

ja da var ho i gang med øra på stilk igjen og ei kongle i mun :)

Yakita_14_uker_med_kongle_i_munn_og__ra_p__stilk.jpg

Her er det bare å passe seg, så man ikke blir flydd ned :)

Yakita_14_uker_og_i_full_fart.jpg

Full fart, så øra flagrer ;)

Yakita_14_uker_i_full_rulle.jpg

Veit ikke hva jeg skal kalle denne galopp/hopp'n her jeg ;)

Yakita_14_uker_snakker_om___l_pe_du.jpg

Yakita stirrer den lille kongla si i senk :)

Yakita_14_uker_med_en_kongle.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ;)

Søting ja :)

Virker som hu har mer energi den dama di altså :)

Men Ylbert er jo mager rett og slett nå, men vi kan ikke øke mengden på mat heller når han legger på seg og vokser de 2 cm og kg i uka liksom ;)

Men han har da sine raptuser innimellom han også, skjer som oftest inne da men :)

Løper frem og tilbake med lille tufsa si i munn ;)

Gleder meg til å møte dere om ikke så alt for lenge altså ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ;)

Søting ja ;)

Virker som hu har mer energi den dama di altså ;)

Men Ylbert er jo mager rett og slett nå, men vi kan ikke øke mengden på mat heller når han legger på seg og vokser de 2 cm og kg i uka liksom :)

Men han har da sine raptuser innimellom han også, skjer som oftest inne da men ;)

Løper frem og tilbake med lille tufsa si i munn :)

Gleder meg til å møte dere om ikke så alt for lenge altså :);)

ja etter jobb er det full rulle en stund :) ganske artig å se på ho da :) hender ho begynner inne også, men da går vi bare ut så ho får fortsette der;)

er han mager altså, vokser seg sikkert til når den værste veksten har gitt seg :)

ja blir fint og møtes og ikke minst koselig for hundene ;) de kjenner hverandre sikkert igjen ;) er ikke lenge igjen nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...