tulip Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 hehe ja store til å være valpiser, og enda større blir de spennende å se hvor stor Yakita blir, Vanja (mamma'n) var stor til å være tispe sa de De er herlige store, små valper ja Men jeg synes du sa tidligere at foreldrene ikke var så store, at de passet på å avle "smått" ? Pappan er iallefall fantastisk i mine øyne, kunne godt tenkt meg avkom etter han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 9. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2009 han er litt liten ja:) ho er ikke så lita, kraftig type hvis du skjønner så ser veldig stor ut men høyden hennes er nok normal:) har vist hatt lenger gjennomsnitsalder på kullene sine enn normalt for GD da;) så håper jeg får en som blir gammel å grå ja Charlie er skikkelig fin:) er en oppdretter til som har kull etter han;) åååh kommer ikke på hva den tispa heter igjen grr men hvar i hvertfall ei blå ei det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 12. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2009 Skal vi se her folkens har fått noen bilder fra en delmappe på msn, men får ikke lagt de ut så de kommer i løpet av helga, da jeg kan få litt datahjelp ellers er det ikke lenge til vi skal dra å hente Yakita og Yippie bare to dager igjen:) gleder meg masse=D har meldt oss på valpekurs i begynnelsen av april så har jeg tatt meg fri til uka, slik at jeg har litt tid til å bli kjent med valpen, og ho har tid til å bli kjent med meg;) skal nok få være med der det skjer fra ho er liten av:) har god tro på det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 14. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2009 Da er endelig dagen her, og jeg gleder meg vilt klokke 8 drar vi. først hente søstra mi på Gardermoen (kommer hjem fra tunisia!) regner med at vi er hos Norbert og Christina mellom 5 og halv 6 i efta så skal jeg passe på Yippie fram til torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 15. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Da er vi endelig kommet hjem var hjemme i havl 5 tida i dagtidlig:) tok LANG tid i tollen ingen som viste hva de skulle gjøre der, så gikk godt over en timer der men begge hundene var veldig snille å ha med seg ingen som gråt eller savnet mamma, bare sov gjennom hele turen hjalp nok myr at de hadde hverandre;) skal legge inn mer bilder når jeg får tid i kveld er mye å gjøre med to valpiser som driver med hyss, leiker, skal fôres og ut og luftes stadig vekk men bilder kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Hurra, gratulerer Gleder meg til bilder ! (Jeg har også hentet valpen min, det ligger bilder på 'din hund' forumet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Tipper du synes hun er helt herlig Kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 15. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Takk takk jo ho er kjempeherlig er ho:) skal se om jeg finner noen bilder nå Her ligger Yippie og kuler'n i bakgrund er Yakita;) Yipiie trengte litt trøst den første mila:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 så nydlig!Tenker du er glad for endelig ha fått henne hjem Masse lykke til med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Gratuleres så mye med ny valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 15. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2009 Gratulerer med den nydelige lille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 16. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2009 Takk så mye onk å gjøre nå når Yippie også er her ho blir hentet av Siw (eieren) på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2009 Grattis med valp Kjempe nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2009 Gratulerer Skulle ikke tro de der var nettopp leveringsklare, er på samme størrelse som min dalmis var da han var 5 mnd ha ha grand danoiser er bare helt nydelige. Du MÅ spamme forumet fullt altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 16. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2009 hehe gjett om jeg har tenkt må bare finne kabelen til kamera først har tatt mange bilder av de to små men tror de synes det er kaldt i Norge, for de løper inn nesten inn før de får tissa blir vel bedre etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2009 Tenker det er masse fart med 2 nå !hehe,bra store ja!Ser like stor ut som lille frøkena her på 2.5 år jo!men,ble kortbeint hun så ikke så rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 17. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 ja gjett om det er liv her serlig på morran etter fôringa hihi da spinner de rundt og er skikkelig propeller begge to skikkelig artig å se på dem. knurrer og sniker inn på hverandre, nesten som løver skal se om jeg får tatt bilde av det, for det ser helt genialt artig ut skal leite litt etter kabelen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Gratulerer med valp. GD er en nydelig rase, men tror ikke jeg kunne hatt en så stor hund selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 17. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 merker ikke så mye til at de er store ennå snille og greie valper som ser ut til å bli fort reinslig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Nydelige små rampejentene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 17. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 Her er bilder som jeg lovet Leiker som bare det! Yakita til høyre Her ligger de og slapper av Yippie til venstre Yippie klør skikkelig på tæra Kan gå hardt for seg Yippie (nederst) ser jo helt gal ut Lite opphold før det er full sving igjen! Leiker så øra dingler Yakita nederst her Yakita overgir seg og Yippie føler seg helt konge Der hender de tar seg 5 minutter Slapper av på sine egne tepper Yakita sover skikkelig godt Yippie med alle leikene Yakita med tennisballen Yippie leiker med tauknuta si Yakita koser seg skikkelig med ballen sin Begge jentene sover på fanget midt Begge to, sammen med "storebror" Marco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 det var mange fine bilder, søs!! det er hel skjønne begge to!! ordentlig luringer!! særlig når de driver å kryper opp i sofaen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 17. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 haha ja og må ikke glemme da de spiser på ledninger, dukern, putene, henter sko og ajerrer bajas blir fint når deres kommerm hjem også og ikke minst når vi skal dra på besøk til Stockholm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 hehe...jepp!! gleder meg vilt for å si det sånn...valpene kommer til å være 5 uker i påska, så da blir det moro å se dem og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 17. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2009 å,så skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar