Gry83 Skrevet 25. Juli 2009 Rapporter Skrevet 25. Juli 2009 Han er en av di fineste dalmatinerne jeg har sett også ~ knallfin!! Siter
Synnikken Skrevet 27. Juli 2009 Rapporter Skrevet 27. Juli 2009 Han er penpen Siden du er så redd selv hvorfor får du ikke noen til å stille han for deg? Siter
Lola Pagola Skrevet 27. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2009 Han er penpen Siden du er så redd selv hvorfor får du ikke noen til å stille han for deg? Takk Jeg kjenner egentlig ikke noen utstillingsfolk som kan gjøre det for meg... pluss at jeg tviler på at noen ville gjort det, iallefall slik han er nå, totalt utrent i ringen Men skal øve øve øve... en handler hadde ikke vært å forakte nei... Siter
Gåsa Skrevet 27. Juli 2009 Rapporter Skrevet 27. Juli 2009 Helt enig han er helt klart den fineste Dalmatineren jeg også har sett!Har tatt meg i å tenke når har sett en at:Nei Casper er jo mye finere Så han kommer nok til gjøre det suverent på utstilling vet du!Øvelse gjør mester også går nok så bra at Siter
Lola Pagola Skrevet 27. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2009 Helt enig han er helt klart den fineste Dalmatineren jeg også har sett!Har tatt meg i å tenke når har sett en at:Nei Casper er jo mye finere Så han kommer nok til gjøre det suverent på utstilling vet du!Øvelse gjør mester også går nok så bra at Oj, nå ble jeg helt rørt her! Tusen takk!! Blir jo så stolt at jeg nesten sprekker Siter
Gåsa Skrevet 27. Juli 2009 Rapporter Skrevet 27. Juli 2009 hihi,ikke rart du er stolt av den gutten der da Siter
icebluelagoon Skrevet 29. Juli 2009 Rapporter Skrevet 29. Juli 2009 Flott Dalmatiner du har der! Siter
Lola Pagola Skrevet 5. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2009 Er jeg ferdig nå? Siter
civga Skrevet 5. August 2009 Rapporter Skrevet 5. August 2009 Casper er en av de peneste dalmatinerne jeg har sett! Utrolig nydelig og kjekk fyr Siter
Tuskelusken Skrevet 6. August 2009 Rapporter Skrevet 6. August 2009 Han er helt herlig! Jeg hadde kjempelyst på dalmantiner før. Det er en nydelig rase! Siter
Lola Pagola Skrevet 6. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Tusen takk for kjempekoselige tilbakemeldinger! Jeg synes jo såklart han er verdens vakreste, men det er utrolig hyggelig å høre at andre liker ham og tryyyn Siter
ToneS Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Kjekken For ett utrolig morsomt trynebilde Siter
Gåsa Skrevet 6. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2009 Finingen sin det Kult trynebilde ja Siter
MegaMarie Skrevet 11. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2009 Haha XD Det tryne bildet er et av de morsomste hundebildene jeg noen sinne har sett Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2009 Lenge siden jeg har oppdatert her Casper begynner å bli stor gutt, selv om han fortsatt er unghund i kropp og sinn <3 Han har vært på noen utstillinger, 3 stk med to 1. premier (1uk,2ukk trheim hundefestival og 1uk4ukk dogs4all) og en kjip blå på nkk hamar. Den skylder jeg helt og holdent på supernervøs handler, og hund i vekst Fortsatt er han verdens herligste, og jeg er så glad for han er min Så noen bilder... Fra i dag; Også fra tidligere i høst Casper og lekevenninnen Nala (Casper til høyre, for ordens skyld ) Siter
SiriogDiego Skrevet 15. Desember 2009 Rapporter Skrevet 15. Desember 2009 Så utrolig pen Det er noe helt spesielt med dalmatinere syns jeg Siter
Banshee Skrevet 15. Desember 2009 Rapporter Skrevet 15. Desember 2009 Dalmatiner jooo han er rålekker! Siter
Toivo Skrevet 16. Desember 2009 Rapporter Skrevet 16. Desember 2009 Casper er den fineste dalmatineren jeg har sett Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2009 Så utrolig pen Det er noe helt spesielt med dalmatinere syns jeg Takk Ja helt enig i det altså Dalmatiner jooo han er rålekker! Zænks Han er ikke så værst egentlig Casper er den fineste dalmatineren jeg har sett Så koselig Kan helt ærlig si det samme om F.lapphund og Toivo. Siter
Recommended Posts