Gå til innhold
Hundesonen.no

Planlagte (eller uplanlagte) blandinger

Lola Pagola

Recommended Posts

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Her er Aika, blanding mellom akita inu og alaskan malamute. Folk som kjører forbi oss stopper faktisk opp for å spørre hva i alle dager hun er (noen tror visst hun er ulv hihi).

xf195h.jpg

Hun er nydelig.. :ahappy:

Veldig mange fine blandinger her da, giddet ikke å sitere alle sammen :barfy:

Hvis noen kjeder seg eller har lyst vil jeg gjerne se Tibbe blandiger :ahappy: Har ikke tid til å lete opp noen selv akuratt nå..

• 1 month later...
Skrevet

En av de fineste hundene jeg har sett var en blandingshund. Det var en stor Flatcoated retriever blanding som det stod på kortet hans (kennel). Den var langhåra svart med en stor hvit flekk på brystet og et brunt og et blått øye. Kanskje den hadde BC og en eller annen mynde i seg. Så værtfal sånn ut. Helt nydelig var den værtfal!

Skrevet
Her er Aika, blanding mellom akita inu og alaskan malamute. Folk som kjører forbi oss stopper faktisk opp for å spørre hva i alle dager hun er (noen tror visst hun er ulv hihi).

xf195h.jpg

2le5fyc.jpg

Herregud, noe så nydelig!! *sikle*

Skrevet

Zara- mor sharpei, Far: papillon... i følge "oppdretter" .

ikke mye man ser til papillonen akkurat :rolleyes: men hun er mindre enn en sharpei da.

050520082158vFn2Ipr6uF2f5FYxYj.JPG

Skrevet

Det er mange utrolig pene blandinger.

Legger ved et bilde av en blanding av schæfer, rottweiler og toller som vi hadde her 2 dager:

post-4601-1222867233_thumb.jpg

Skrevet

Det var ikke mye papillonpreg over shar pei-blandingen nei. Artig hund!

Aika til jaktlykke er jo knallfin :P

Skrevet

Schäfer og rottweiler mix er ofte utrolig pene, og etter det jeg har erfart så har de et supert lynne.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...