Gå til innhold
Hundesonen.no

Kasko, Lupin og Emmy


Raksha
 Share

Recommended Posts

Dimlingen savner den deilige v8'rn til Kahlo! Han syns damer med sterke meninger er deilige, og særlig når de er litt gærne! :lol: (jeg er enig :wub: ) Også er jeg heeeelt sikker på at han savner å ignorere basenjier og skremme lukiser, men det er mulig lukisen ikke er så lettskremt lenger?

...tror kanskje at jeg kan overbevise meg selv om at jeg må ta meg en tur ned til Rena en gang iløpet av sommeren :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Etter åtte år med min fantastiske Lupin så var det slutt. Takk for alt min fantastiske Lupilu       Noen ganger tar livet noen vendinger som man ikke helt klarer å henge med i. Pga samlivsbr

Ett helt år er gått etter at vår umistelige Hottie forlot oss. Ett år, det føles som en dag og det føles som 10 år. Savnet er fremdeles vanvittig stort. Jeg savner henne så det kjennes som det revner

Kan en moderator vææær så snill og endre tittelen på tråden (jada, jeg har rapportert - twice)    --------------- Vi dro på tur til Nordersjøen i går, og for en gangs skyld hadde jeg me

Posted Images

Hehe skjønner den, riesen er ikke det man impulskjøper. :aww: Og ja, er en grunn til at jeg har to rimelig korthåra hunder som nr 2 og 3. :icon_redface: Men riesen er bare... *sukk* :wub:

Men de er nydelige :) Men usikker på Riesen, hvordan de er å ha i hus, trene med osv. Jeg trener jo LP selv, og har planer om å trene LP og kanskje litt IPO 1(lydighet og spor) med neste hund også. :) Men får høre at Riesen ikke er en så bra brukshund lengre...

Men ja, det er vell napping på denne? :P Og det blir drygt med STOR hund! ;) Ellers så har jeg jo dalmatiner og rottweiler fra før, så pelsstellet jeg gjør fra før er ikke-eksisterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er nydelige :) Men usikker på Riesen, hvordan de er å ha i hus, trene med osv. Jeg trener jo LP selv, og har planer om å trene LP og kanskje litt IPO 1(lydighet og spor) med neste hund også. :) Men får høre at Riesen ikke er en så bra brukshund lengre...

Men ja, det er vell napping på denne? :P Og det blir drygt med STOR hund! ;) Ellers så har jeg jo dalmatiner og rottweiler fra før, så pelsstellet jeg gjør fra før er ikke-eksisterende!

Sjekk http://www.dancimeras.com/

De bruker hundene sine til Ipo :) Veldig bra folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var redd du ville se slik på det ... :icon_confused::lol:

*fnis*

Dimlingen savner den deilige v8'rn til Kahlo! Han syns damer med sterke meninger er deilige, og særlig når de er litt gærne! :lol: (jeg er enig :wub: ) Også er jeg heeeelt sikker på at han savner å ignorere basenjier og skremme lukiser, men det er mulig lukisen ikke er så lettskremt lenger?

...tror kanskje at jeg kan overbevise meg selv om at jeg må ta meg en tur ned til Rena en gang iløpet av sommeren :innocent:

Lukisen er nok ikke SÅ lettsskremt lenger :lol: Men er vel omtrent likemye lyd i han. Basenjien er like teit. Men syns at en Renatur høres ut som en innmari god plan. :ahappy:

Fine de er :D Grumpy er også veldig glad i svære riesendamer :lol:

:ahappy:

Men de er nydelige :) Men usikker på Riesen, hvordan de er å ha i hus, trene med osv. Jeg trener jo LP selv, og har planer om å trene LP og kanskje litt IPO 1(lydighet og spor) med neste hund også. :) Men får høre at Riesen ikke er en så bra brukshund lengre...

Men ja, det er vell napping på denne? :P Og det blir drygt med STOR hund! ;) Ellers så har jeg jo dalmatiner og rottweiler fra før, så pelsstellet jeg gjør fra før er ikke-eksisterende!

Føler vel ikke jeg er den rette til å uttale meg om riesen som brukshund, som har en hund som knapt har sett et kurs i hele sitt liv. Men joda, man kan finne bra brukshunder, om man ikke har ambisjoner om landslag og nm, så kan nok riesen være et fint valg, om man gjør leksa si med hensyn til oppdretter. Faren til Kahlo går ipoIII (ikke i norge), men i norge er riesen desverre mest utstillingshund. Så man kjøper ikke riesen kun for ambisjoner, må ha sansen for disse store bartedyra. :wub:

Napping ja, eller så jukser man og klipper med maskin, som jeg gjør, og vips tar pelsstellet en time istede for 8. :lol: Pelsen blir deretter også da, det er ikke nødvendigvis positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lykkelige hunder på Rena det :wub:

Det er såååå deilig å se skrangleverket, snuserdamen og sinnavepsen kose seg så veldig. Men bittelitt x-tra med Lupin, for det er jo et saluki paradis å få springe sånn :)

Mine løper sånn nesten hver dag og det er like nydelig hver gang, som de elsker det :ahappy: Jeg får hjertet i halen opptil flere ganger hver dag, når de bare braser inn i kvist og kvast, tar sats og hopper flere meter rett ned eller snor seg rundt i hogstfeltet med bøttevis av pinner som står rett ut. Rart det ikke er flere skader på dem enn det er med tanke på hvordan de bare kaster seg uti det, men hittil har vi kun hatt "vanlige" skrubbsår og ikke noe mer *bank-i-bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de koser seg skikkelig :ahappy: Lupin har fått løpe tre dager på rad nå, så han hadde ikke toppfarten han kan ha, i dag, men løper lengre tid om gangen for hver dag. Gutten bygger kondis, sier han! Det er virkelig rått å se han lange ut. :wub:

Yep, er virkelig et mirakel at det ikke går gæernt innimellom. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...