Gå til innhold
Hundesonen.no

Kasko, Lupin og Emmy


Raksha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Etter åtte år med min fantastiske Lupin så var det slutt. Takk for alt min fantastiske Lupilu       Noen ganger tar livet noen vendinger som man ikke helt klarer å henge med i. Pga samlivsbr

Ett helt år er gått etter at vår umistelige Hottie forlot oss. Ett år, det føles som en dag og det føles som 10 år. Savnet er fremdeles vanvittig stort. Jeg savner henne så det kjennes som det revner

Kan en moderator vææær så snill og endre tittelen på tråden (jada, jeg har rapportert - twice)    --------------- Vi dro på tur til Nordersjøen i går, og for en gangs skyld hadde jeg me

Posted Images

Takk for skryt av både valp og navn. Han har virkelig krabbet inn under huden min. Like forelska i han som jeg var i Kasko da han kom, og det trodde jeg ikke gikk an. Og bare enda mer nyforelska i Snusern og Jodlern når jeg ser hvor flinke de er med han. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, den hunden der får jeg vel ikke ut derfra om jeg så svinebinder forstermor, hun bryter seg løs og kommer etter hun :ahappy:

Salukier er fine hunder! Pleide å passe en som ligner på moren, mye liv og moro i han sammen med hunden min, han hadde vel ikke så mye valg stakkar. :P Valpen er jo nydelig! :P

Hvem, hvem, hvem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, den hunden der får jeg vel ikke ut derfra om jeg så svinebinder forstermor, hun bryter seg løs og kommer etter hun :ahappy:

Skjønner ikke hva du snakker om... :P

Men han er en særdeles veloppdragen valp. Sutrer når han må noe, sover hele natta, leker med de to andre, kjefter på hestene, spiser hønsemat, hopper i høyet og er bare rett og slett tvers gjennom sukkersøt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare bosituasjonen og situasjonen ellers vært noe annet, så skulle jeg gladelig skaffet meg en salukivalp... Du får glede deg, du som kan! :ahappy:

Det der sa jeg og... :icon_confused: Likevel så ligger han bak meg og varmer skuldrene mine nå. :whistle:

Gratulerer så mye med lille Lupin! :blink: Vakker er han! :ahappy:

Takk! Jeg er selvsagt helt enig. Og det beste er at Kahlo og Kasko også syns at han er innmari kul. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKE misunnelig, neeeida... :whistle: For en herlig krabat, skulle ønske det gikk an å "låne" sånne salukivalpiser her oppe i trøndelag også.. :icon_confused: Det hadde forresten vært en genial måte å "smugle" inn en "sånn derre ribbeinshund" i huset på, tviler dessverre på at Nökken er så hypp.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :icon_confused: Skal prøve å få kommet med noen nye bilder snart, han vokser så fort at jeg får helt noia. Snart er han ikke liten bebis lenger men en lanbein skranglesak. :whistle:

Huldra: Lettere å få tilgivelse enn tillatelse? :ahappy: Men nå er vel hele kullet solgt om jeg har forstått det riktig, så da må dere vente litt på neste lånemulighet. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...