Gå til innhold
Hundesonen.no

Kasko, Lupin og Emmy


Raksha
 Share

Recommended Posts

Takk. :ahappy:

Marie: Går fremover med han enda, men han er tydeligvis ikke helt i form fremdeles - så han ville ikke leke med det to andre på tur, surra mest rundt i sin egen verden og overså de andre. Så er tydelig at han ikke er helt seg selv, men nå har han jo knapt villet være ute på nesten to uker og har mista ufattelig mye muskler på så kort tid, så må vel gi han tid på å finne formen igjen. Tenker nestegang dere er her så ser du forskjell på han og da kan han løpe og flørte med Ellie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Etter åtte år med min fantastiske Lupin så var det slutt. Takk for alt min fantastiske Lupilu       Noen ganger tar livet noen vendinger som man ikke helt klarer å henge med i. Pga samlivsbr

Ett helt år er gått etter at vår umistelige Hottie forlot oss. Ett år, det føles som en dag og det føles som 10 år. Savnet er fremdeles vanvittig stort. Jeg savner henne så det kjennes som det revner

Kan en moderator vææær så snill og endre tittelen på tråden (jada, jeg har rapportert - twice)    --------------- Vi dro på tur til Nordersjøen i går, og for en gangs skyld hadde jeg me

Posted Images

  • 5 weeks later...

På tide med ny oppdatering fra trioen her. Beklager ymse kvalitet på bildene, mangler redigeringsprogram. ;)

Kald Kasko vil veeeeeeldig gjerne inn til hønsene og stjele hønsemat:

5203467249_5c528e70f9_z.jpg

:whistle:

5204064064_2481fdecf8_z.jpg

"Hva ser du på, Kahlo?"

5200659345_187e2fa55f_z.jpg

"Hva? Hva? Hvaaaaaaaaaaaaaaaaa?!"

5200657669_8f0798d15a_z.jpg

"Boooring! Leke!"

5201248418_db0d09815e_z.jpg

Søt med sukker på. :P

5201246840_19b6005edb_z.jpg

"Weee!"

5200653107_6b204bee57_z.jpg

"Ååhe! Ikke vær så kjip med leka daaa!"

5201243920_9975bd0a29_z.jpg

Lange skrangleverket :P

5201242456_fc9f0b0ca6_z.jpg

Pittelitt bakhøy og skranglete, anyone? ;)

5201241088_35a8e8e9d2_z.jpg

Beste gutta i verden. :D

5200647425_e79d20c377_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! Lupin er jo bare til aa spise opp! :P Hvor gammel har han blitt naa? Ser ut som han har vokst mye i hoeyden, og ikke saa mye i bredden. :whistle:

Takk. :D Nei, vokse i bredden har vi ikke tid til. Men på han viser ALT da. Så man ser forskjell på han før og etter middag og før og etter doing. ;) Men han gror bein ja! Nå løper han faktisk fra Kahlo på korte strekk, og Kasko løper han fra uansett. ;)

Han er vel 4,5 mnd nå? Har mista litt oversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg og syns hun er fryktelig søt som lurv. Men må vel klippe henne snart.

Bare klippe litt :)

"Weee!"

5200653107_6b204bee57_z.jpg

Næmmen, en Bambi! :D

Misunnelig på kaostrioen din! :hmm: En lurvette, vakker snuser. En nydelige rynke basselusk, og en elegant skranglebein lukis :) En dag må jeg også enten på meg en myndesak eller en slik rynkespisshund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Marie du får lov av meg :aww:

Hihi, men Anette har virkelig blitt bossa rundt med idag, så een ting må hun få ha litt innflytelse over! Med mindre det er veldig lenge til hun logger seg på sonen (vet hun om den nye linken?) og jeg mister tålmodigheten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, men Anette har virkelig blitt bossa rundt med idag, så een ting må hun få ha litt innflytelse over! Med mindre det er veldig lenge til hun logger seg på sonen (vet hun om den nye linken?) og jeg mister tålmodigheten :lol:

Det er lettere å be om tilgivelse enn tillatelse :aww: Hun sover nok, så hun blir ikke å se på en stund vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...