Gå til innhold
Hundesonen.no

Kasko, Lupin og Emmy


Raksha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 683
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Etter åtte år med min fantastiske Lupin så var det slutt. Takk for alt min fantastiske Lupilu       Noen ganger tar livet noen vendinger som man ikke helt klarer å henge med i. Pga samlivsbr

Ett helt år er gått etter at vår umistelige Hottie forlot oss. Ett år, det føles som en dag og det føles som 10 år. Savnet er fremdeles vanvittig stort. Jeg savner henne så det kjennes som det revner

Kan en moderator vææær så snill og endre tittelen på tråden (jada, jeg har rapportert - twice)    --------------- Vi dro på tur til Nordersjøen i går, og for en gangs skyld hadde jeg me

Posted Images

11 minutter siden, Snoffe skrev:

Jeg leste igjennom hele tråden for noen dager ssiden, men har ikke klart å stoppe å tenke på han :lol: Nesten så jeg vurderer en saluki liksom :lol: 

Oi, litt over gjennomsnittet forelska du ha :lol: Herlig. Tar det som et kompliment til gutten min jeg, han er en fin sjel han. Og jeg anbefaler salukier, syns det (hvertfall mine to, som er totalt motsettninger) er utrolig enkle og ukompliserte om man skal ha sånn type hund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Raksha skrev:

Oi, litt over gjennomsnittet forelska du ha :lol: Herlig. Tar det som et kompliment til gutten min jeg, han er en fin sjel han. Og jeg anbefaler salukier, syns det (hvertfall mine to, som er totalt motsettninger) er utrolig enkle og ukompliserte om man skal ha sånn type hund. 

Liker jo veldig godt den enkle og ukompliserte whippeten :) Får se om typen er med på en så stor hund, når jeg en gang begynner å mase om en hund til :P 

Kasko og Hottie er flotte de også :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Eloise skrev:

Aww, sjekk den duskehalen på bilde 3. :wub: 

Kasko sin? :lol: Den så jeg ikke før du skrev det. 

 

4 minutter siden, Th3a skrev:

Litt? Lupin er ikke bare litt vakker, han er nydelig! :sleep:Ellers beundrer jeg trioen din som vanlig. :wub:

Takk for skryt :ahappy:  Var hos vet. i dag, og heldigvis er de ikke myndefolk så selv om jeg døde litt da jeg satt han på vekta så var det ingen moralpreken å få. Bare skryt av hvor blid og god han er :ahappy: Folk er ikke vant med mynder som logrer med HELE seg og vil bli bestevennen din på sekundet du sier "hei". 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, KristinR skrev:

Og jeg som trodde jeg var den eneste som hadde en rund saluki :O

Åneida, er det noen trøst så har jeg to! :o:lol: Vi jobber med saken altså. 

52 minutter siden, Djervekvinnen skrev:

Fine bilder av fine vofser! :)  Kjenner til det der, jeg selv er litt flau over småtykk grey, men ingen andre ser det og syns fortsatt det er en slank hund :P 

Takk. :) Haha ja ikke sant. Basenjien er også litt lubben, han kan de fleste se at er litt lubben, men ikke veldig mange som ser at salukiene er på slank med god grunn. :lol: Nå kommer vintern her da så vi får litt gratis der. 

 

Lupin blir stiv i bekkenet og ene skuldra sånn omtrent på denne tiden hvert år. Skuldra skadet han for tre år siden, og er normalt helt fin, men den stivner litt på høst/tidlig vinter. Samme med bekkenet, det har han ikke skadet da. Men det blir litt stivt og ømt. Fått knekt og massert opp det i dag, så håper han holder seg fin igjen nå :ahappy: Vi er fryktelig bortskjemte med å ha veterinær som er utdannet innen kiropraktikk og litt sånn div. så hun fanger opp ting mye tidligere enn mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raksha skrev:

Åneida, er det noen trøst så har jeg to! :o:lol: Vi jobber med saken altså. 

Takk. :) Haha ja ikke sant. Basenjien er også litt lubben, han kan de fleste se at er litt lubben, men ikke veldig mange som ser at salukiene er på slank med god grunn. :lol: Nå kommer vintern her da så vi får litt gratis der. 

 

Lupin blir stiv i bekkenet og ene skuldra sånn omtrent på denne tiden hvert år. Skuldra skadet han for tre år siden, og er normalt helt fin, men den stivner litt på høst/tidlig vinter. Samme med bekkenet, det har han ikke skadet da. Men det blir litt stivt og ømt. Fått knekt og massert opp det i dag, så håper han holder seg fin igjen nå :ahappy: Vi er fryktelig bortskjemte med å ha veterinær som er utdannet innen kiropraktikk og litt sånn div. så hun fanger opp ting mye tidligere enn mange andre.

"Ikkemyndefolk" syns at Ladyen min er perfekt. Men hadde du spurt myndefolk ville de nok grint på nesen ja. 
Hun er jo så vanvittig sulten :o Og så løper hun sjelden på tur. Skal helst gå bak meg og være påhengsmotor. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, KristinR skrev:

"Ikkemyndefolk" syns at Ladyen min er perfekt. Men hadde du spurt myndefolk ville de nok grint på nesen ja. 
Hun er jo så vanvittig sulten :o Og så løper hun sjelden på tur. Skal helst gå bak meg og være påhengsmotor. 

 

Haha ikke sant.  Mine løper da, hvertfall litt, de har bare fått litt for lite av det og litt for mye mat. Da blir det bare sånn. Skjerpings på meg, jeg klager jo på at samojeden til svigers er galfeit, så har jeg tre som er for tunge selv? Det går ikke det. :aww:  Men så er det meg og slanke hunde da, sist jeg hadde slanket kasko, så fikk jeg "kjeft" av @Yodel for å ha slanka for mye :lol: Riktignok noen år siden da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ut fra bildene ser ikke Lupin sånn superfeit ut da, hva veier han egentlig? Om det kan trøste er søsteren bittelitt rund nå hun også. Det kom da hun var rekonvalesent etter ulykken sin og da var det viktigere for meg at hun faktisk spiste godt og ble frisk enn at hun skulle holde vekten. Nå er hun supersprek igjen og trimmer som bare det sammen med Laffen og Calle så det går nok naturlig av etterhvert. For Lupins del er det jo viktigere at du fokuserer på vondtene enn vekten, så lenge den ikke bikker over til å bli et problem for vondtene, men det tror jeg ikke. Tenker han bare har polstret seg litt jeg, til den kalde tiden som kommer *fnis*

Og så er det veldig hyggelig å lese alle de fine kommentarene om Lupin, selv om han ikke er min er det jo jeg som har laget han og da blir man glad for sånt :yes:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2015, 17.13.51, Cavalierflat skrev:

Salukier altså :wub:

Om du noen gang befinner deg i oslo området sammen med hundene, så tror jeg at jeg må stjele dem litt :)

Det må vi klare å få til :) 

14 timer siden, Banshee skrev:

Jeg har sagt det før og sier det igjen; en vakker dag, DA blir det saluki på a mor. Fine gjengen :wub:

Det tror jeg hadde vært en perfekt match ! :D

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Th3a skrev:

Nemi er misunnelig på det lille av snø trioen din får kose seg i! Her på Kolbotn er det bare glatte veier og gjørmete grøftekanter...:sleep:

Trioen hilser og sier at for lekre lyse damer (ok, Lupin sier... ) så er jordet absolutt mulig å teste ved en passende anledning. Han er en enkel sjel han Lupinen. :lol: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...