laikamor Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Skrevet 28. Juni 2014 Synes dette bildet er veldig søtt, men samstundes er eg ikkje nøgd. Har dere noe konstruktiv kritikk om kva som kan endrast? Kjempefint! Nydelige farger, og nydelig motiv. Eneste som plager meg, men som ikke alltid er mulig å gjøre noe med, er båndene. Synes bånd og halsbånd forstyrrer slike vakre bilder. 1 Siter
Sirius Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Skrevet 28. Juni 2014 Kjempefint! Nydelige farger, og nydelig motiv. Eneste som plager meg, men som ikke alltid er mulig å gjøre noe med, er båndene. Synes bånd og halsbånd forstyrrer slike vakre bilder. Ja, de ødelegger, men vet ikke om det blir så mye bedre å redigere de bort heller. Alltid irriterende når jeg glemmer å ta de av for fotografering! Siter
Bellare Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Tok litt bilder på treningssamlinga på søndag. Var knall blå himmel og stor sol, ikkje været etter mine evner Nokre tankar om desse bildene? Siter
Pajko Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Skrevet 28. Juli 2014 Okay. Jeg er lidt irriteret. Jeg har forsøgt at tage billeder i sort/hvid - monochrome - men når jeg ligger dem ind på computeren og åbner dem i photoshop elements 11 er alle billederne pludselig i farver Hvorfor sker det??! Siter
soelvd Skrevet 17. September 2014 Rapporter Skrevet 17. September 2014 @MonicaT , jeg synes de var fine! Jeg synes skyggene på det første var mest i veien. Mens på det andre ble det en veldig fin effekt Noen tanker om dette? 2 Siter
Anki Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Okay. Jeg er lidt irriteret. Jeg har forsøgt at tage billeder i sort/hvid - monochrome - men når jeg ligger dem ind på computeren og åbner dem i photoshop elements 11 er alle billederne pludselig i farver Hvorfor sker det??! B/W på kamera er bare for å hjelpe deg med å ta bedre bilder. Bildene lagres ikke i sort og hvitt, dessverre. Husker jeg stusset over det, jeg også, da jeg var helt fersk innen foto. Du må bare gjøre om til b/w i photoshop 1 Siter
Anki Skrevet 27. September 2014 Rapporter Skrevet 27. September 2014 Og lille Iggy Igelkott som jeg hadde i fosterhjem 8 Siter
Guest vivere Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2014 Første gangs lek med "abstrakter". Ser at jeg kunne vært mer nøyaktig med maskeringen. Fra en konkuransse i Sørum i regi av Romerike avd av Norsk Schäferhundklubb. Siter
Guest vivere Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2014 Småviltjakta er igang og rådyrene kryper inn i hagen vår. Siter
Bellare Skrevet 7. November 2014 Rapporter Skrevet 7. November 2014 Første gangs lek med "abstrakter". Ser at jeg kunne vært mer nøyaktig med maskeringen. Fra en konkuransse i Sørum i regi av Romerike avd av Norsk Schäferhundklubb. Var litt spesielt og uvanleg, men på ein vakker måte. Fin jobb! Korleis har du fått det til eigentleg? Siter
Bellare Skrevet 7. November 2014 Rapporter Skrevet 7. November 2014 Fikk ikkje Catania nøyaktig der eg villa ha ho, då eg gjerne ville ha fjellet lenger til høgre, men samtidig ha krapylet ca midt på bildet nede. Men pyttsann fb-kvalitet. Siter
Ginaml Skrevet 9. November 2014 Rapporter Skrevet 9. November 2014 (fb kvalitet) Kritikk? Eneste som plaget meg var at jeg ikke fikk med mer av bena, men vanskelig å få alt perfekt når du prøver å ta bilde av en høne som bare står stille i et halvt sekund om gangen! Siter
Anette Skrevet 18. November 2014 Rapporter Skrevet 18. November 2014 Likte best nr 1. Ble en mer helhet med hvor han så og fjell og stein. 1 Siter
Alzenas Skrevet 6. Februar 2015 Rapporter Skrevet 6. Februar 2015 Vi har hatt det gøy med stålull:-D Tanker? 1 Siter
Veronica O Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Skrevet 17. Februar 2015 Vil veldig gjerne ha kritikk på disse bildene: Hva kan jeg gjøre for å få bort rotet i bakgrunnen f.eks? Siter
Chako Skrevet 17. Februar 2015 Rapporter Skrevet 17. Februar 2015 Noen innspill? Oser nord-norsk natur(selv om jeg ikke vet om dette faktisk er tatt nord på)! Jeg synes steinen nederst i venstre hjørnet var litt forstyrrende, og kunne ønske at den ikke var der. Ellers synes jeg bilde er fantastisk flott! Noe majestetisk med naturen, og den flotte puddelen Siter
Arcticaa Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 Vil veldig gjerne ha kritikk på disse bildene: Hva kan jeg gjøre for å få bort rotet i bakgrunnen f.eks? hei! fine bilder! det er linsen som avgjør hvor mye av bakgrunnen som er detaljert i et bilde. hvilken linse har du brukt til disse? syntes det er god skarphet der fokusplanet ligger. 1 Siter
Veronica O Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Skrevet 19. Februar 2015 hei! fine bilder! det er linsen som avgjør hvor mye av bakgrunnen som er detaljert i et bilde. hvilken linse har du brukt til disse? syntes det er god skarphet der fokusplanet ligger. Takk Det er en standard Tamron 70-300 linse, med polariseringsfilter for mer farger Syntes selv det første bilde er veldig fint, men er litt irr på alt rotet i bakgrunnen Siter
Recommended Posts