Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke


Yodel

Recommended Posts

Jeg var innom Bjerke i dag, og banen ser dessverre ikke helt bra ut... Hvordan det er der ringene skal være er jeg ikke sikker på, men selve "løpebanen" og begynnelsen av gresset var rimelig gjørmete *titte på mer eller mindre ødelagte sko* Håper det tørker opp, og at all hunde- og folketråkkingen ikke gjør det verre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar
Nei, nå er vi ferdige med kveldstur og himmelen får være så svart den vil. Jeg har ekstra støvler i str 38, hvis det regner. Eller, altså regner det, er muligheten stor for at jeg lar Bjerke seile sin egen sjø.

Da er vi to.. Jeg orker ikke gjenta gjørmebad i år, så morsomt var det ikke..

Uansett, lykke til, til alle som skal stille imorgen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på bjerke i dag, og banen var helt grei! litt sølete på travsporet da..!

Jeg krysser fingerne for fint vær (i hverfall opphold) i morra også!

Whippet og pissregn er så dårlig kombinasjon :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer en tur på søndag for å se på vannhundene.. Hold meg gjerne oppdatert hva gjelder underlag! (Så jeg slipper å velge badesandaler i år og..! :D )

Syns du skal gå for det i år også jeg. Så litt fler enn bare jeg og Mikkel som kan le litt av det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Vans på meg i år, Monica! ;) Beklager å måtte ta fra deg gleden!

Været var jo herlig i dag. Jeg ser ut som selveste griseknoen, og er særdeles rosa og lekker på halsen og armene. :) Herlig med bra vær, dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Utringet topp = rosa "smekke" i dag :)

Signerer den.... :rolleyes:

Signerer den jeg og gitt ;) I tillegg til at jeg er knallrød i ansiktet, det blir nok festlig på jobb i dag... Men, man kan da ikke klage på været heller :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den jeg og gitt :) I tillegg til at jeg er knallrød i ansiktet, det blir nok festlig på jobb i dag... Men, man kan da ikke klage på været heller ;)

Også angrer jeg litt på at jeg ikke tok på de andre solbrillene, de får jeg ikke skille av......... <_< Solbrille skille er ikke så lekkert vet jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. :console: Maren, da! Hvorfor skal det alltid gå an å mobbe meg?

Marianne: Så deg! Du gikk forbi meg ved storeringen, men jeg turde ikke hilse. Du gikk så fint rundt med Lita. Jeg tror nok ikke du har peiling på hvem jeg er i alle fall (har egentlig aldri snakket med deg in real life..) :lol: Derfor blir det ennå mer pinlig å overfalle deg og si hei. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. :console: Maren, da! Hvorfor skal det alltid gå an å mobbe meg?

Marianne: Så deg! Du gikk forbi meg ved storeringen, men jeg turde ikke hilse. Du gikk så fint rundt med Lita. Jeg tror nok ikke du har peiling på hvem jeg er i alle fall (har egentlig aldri snakket med deg in real life..) :lol: Derfor blir det ennå mer pinlig å overfalle deg og si hei. Hehe.

FJOLLA!! :rolleyes: Og joda, vi har snakket sammen, på Hamar for noen år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte inn på bloggen din å titte,- og der var jo godeste Walter-slevedyr også, jo! I sin vante stil også, så jeg :-))

Å, det var Walter ja! Syntes det var noe kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det dere han hilste på "ringside", kanskje?

Var vel i gruppa bildet ble tatt, da var han riiiimelig møkk lei hele utstillingsgreiene, og hadde mye mere lyst til å hilse på ho lekre Welshen med løpetid :)

Næh, jeg hilste ikke på han, men ja det var i gruppa det ble tatt :) Syns han så så usedvanlig søt ut, og ja det var ingen tvil om at han var dritt lei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...