Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

47 collies,om det er like forhold som i fjor, så kan det jo bli morsomt med pelshunder generelt... eller bare nei...

steller i allefall pels og alt,og håper på det beste,fvet i allefall om det regner blir bikkjene I bilen så lenge som det er mulig overhode,og får bare en kvikk oppbørst regtt før det er deres tur,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

2 AK på søndagen. Tror dem fleste sparer seg til WW.

Kl.1 lydighet er det 13 stk.

Jeg skal tidlig inn i ringen begge dager, så jeg tviler sterkt på at jeg blir der særlig lenge om det er samme dritt været som i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 AK på søndagen. Tror dem fleste sparer seg til WW.

Kl.1 lydighet er det 13 stk.

Jeg skal tidlig inn i ringen begge dager, så jeg tviler sterkt på at jeg blir der særlig lenge om det er samme dritt været som i fjor.

lykke til på bjerke, og send meg en sms om hvorden det går da :wub: :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 AK på søndagen. Tror dem fleste sparer seg til WW.

Kl.1 lydighet er det 13 stk.

Jeg skal tidlig inn i ringen begge dager, så jeg tviler sterkt på at jeg blir der særlig lenge om det er samme dritt været som i fjor.

Er du klar for klasse 1? Det føles sååå lenge siden jeg gikk den klassen... Gruer meg faktisk en del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Er du klar for klasse 1? Det føles sååå lenge siden jeg gikk den klassen... Gruer meg faktisk en del!

:lol: og i dag begynner det liksom å bli litt sent å rette på at hun setter seg direkte til fot ved innmarsj på stå.. og at hun ikke klarer sitte stille på tannvisning men aaaaaker seg mot dommeren som kommer og at hun prøver å fange ham med bena når dommeren tar bort hendene. Tror vi skal legge opp til en 2.pr i klasse 1 jeg :lol: (hun kan faktisk øvelsene til A-bruks bedre). Men det er nederlag å få en 2.pr... men man må jo liksom kunne øvelsene da :rolleyes:

Når skal dere inn? Jeg er nr.2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: og i dag begynner det liksom å bli litt sent å rette på at hun setter seg direkte til fot ved innmarsj på stå.. og at hun ikke klarer sitte stille på tannvisning men aaaaaker seg mot dommeren som kommer og at hun prøver å fange ham med bena når dommeren tar bort hendene. Tror vi skal legge opp til en 2.pr i klasse 1 jeg :lol: (hun kan faktisk øvelsene til A-bruks bedre). Men det er nederlag å få en 2.pr... men man må jo liksom kunne øvelsene da :rolleyes:

Når skal dere inn? Jeg er nr.2.

Samme her...! Hun er sykt god på f.eks ruta, men stå under mars og tannvisning... næh trukke det nei...! Kjipt å få 2. (3. eller o.!) premie når hunden er snart 15 mnd og har blitt trent siden hun var 4-5 mnd...!

Jeg er nr 12, nest sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Samme her...! Hun er sykt god på f.eks ruta, men stå under mars og tannvisning... næh trukke det nei...! Kjipt å få 2. (3. eller o.!) premie når hunden er snart 15 mnd og har blitt trent siden hun var 4-5 mnd...!

Jeg er nr 12, nest sist.

:lol: :lol: av en eller annen grunn syns jeg at jeg hører komentarene på side linjen "Der er hun som skal til NM.. Får ikke til kl.1 en gang osv osv" Ikke at det bryr meg så mye, men det blir nå underholdene for dem som ser på, også har dem ett tema å diskutere *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: av en eller annen grunn syns jeg at jeg hører komentarene på side linjen "Der er hun som skal til NM.. Får ikke til kl.1 en gang osv osv" Ikke at det bryr meg så mye, men det blir nå underholdene for dem som ser på, også har dem ett tema å diskutere *ler*

Nettopp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: av en eller annen grunn syns jeg at jeg hører komentarene på side linjen "Der er hun som skal til NM.. Får ikke til kl.1 en gang osv osv" Ikke at det bryr meg så mye, men det blir nå underholdene for dem som ser på, også har dem ett tema å diskutere *ler*

Du må ikke tenke sånn da Jeanette. Det er jo grunn nok til å dø av prestasjonsangst.

Det er lov å ha dårlige dager. Er vel ingen maskin du har med deg regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Du må ikke tenke sånn da Jeanette. Det er jo grunn nok til å dø av prestasjonsangst.

Det er lov å ha dårlige dager. Er vel ingen maskin du har med deg regner jeg med :lol:

Faktisk så bryr jeg meg ikke om det, jeg vet hva jeg kan forvente av henne på det nivået vi er på. :lol: Men jeg vet hvordan det er på sidelinjen. Og egentlig syns jeg det er litt morsomt for jeg er ikke så mye bedre selv :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her...! Hun er sykt god på f.eks ruta, men stå under mars og tannvisning... næh trukke det nei...! Kjipt å få 2. (3. eller o.!) premie når hunden er snart 15 mnd og har blitt trent siden hun var 4-5 mnd...!

Er 2. premie i kl 1 kjipt å få når man har trent hunden i 10 mnd? *kikke ned på vraket som har blitt trent betydelig lengre enn det og som ikke blir konkurranseklar på minst et år til*

Lykke til alle sammen, forresten. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk så bryr jeg meg ikke om det, jeg vet hva jeg kan forvente av henne på det nivået vi er på. :lol: Men jeg vet hvordan det er på sidelinjen. Og egentlig syns jeg det er litt morsomt for jeg er ikke så mye bedre selv :rolleyes:

Det er godt du føler det sånn da :lol: Dere får iallefall ha lykke til hele gjengen her inne.

Er det forresten lørdag kl.1 går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Det er godt du føler det sånn da :lol: Dere får iallefall ha lykke til hele gjengen her inne.

Er det forresten lørdag kl.1 går?

Ja, lørdag kl.9. Det er 13 påmeldte, men som oftest få faller det litt fra. Så jeg tipper 10 møter eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: og i dag begynner det liksom å bli litt sent å rette på at hun setter seg direkte til fot ved innmarsj på stå.. og at hun ikke klarer sitte stille på tannvisning men aaaaaker seg mot dommeren som kommer og at hun prøver å fange ham med bena når dommeren tar bort hendene. Tror vi skal legge opp til en 2.pr i klasse 1 jeg :lol: (hun kan faktisk øvelsene til A-bruks bedre). Men det er nederlag å få en 2.pr... men man må jo liksom kunne øvelsene da :rolleyes:

Når skal dere inn? Jeg er nr.2.

Da kommer vi kanskje i samme fellesdekk da. Chili og jeg er nr. 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo heeelt rått,- hele fire Clumbere påmeldt inkl. Walter :rolleyes: Er tangering av rekorden, det :lol:

Å, så moro at dere skal dit også! :) Kanskje vi sees?

JeanetteH og bcAmira: dere kommer antakelig til å få opprykk med glans begge to, så dropp sutringen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittings og bildeknipsing!

signeres, så sant formen tilsier det...

Planen var å være på plass søndag klokka 9 for å få med seg aussiene, men nå tar jeg det som det kommer, etter vær og form... Mulig det blir lørdag om været er bra. Og om noen av dere ser en Bridie, og en forvirra eier er det bare å si hei. Men ikke bli sjokka om jeg ikke aner hvem du er! :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...