Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke


Yodel

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Ringoppsettet (oversikten over antall, dommere, ringer, etc) pleier de å ha klart ca 14 dager før utstillingen - dvs. rundt 16. Juni.

Forhåpentligvis slipper vi gjentakelsen av gjørmebadet fra i fjor...

Jeg jobber jo på Bjerke - og akkurat NÅ er det i alle fall tørt, grønt, flott og fint der ute på plenen! (men tror ikke den gleder seg til å bli stampet så fryktelig på som det vi får til...)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Tibia
Ringoppsettet (oversikten over antall, dommere, ringer, etc) pleier de å ha klart ca 14 dager før utstillingen - dvs. rundt 16. Juni.

Forhåpentligvis slipper vi gjentakelsen av gjørmebadet fra i fjor...

Jeg jobber jo på Bjerke - og akkurat NÅ er det i alle fall tørt, grønt, flott og fint der ute på plenen! (men tror ikke den gleder seg til å bli stampet så fryktelig på som det vi får til...)

Susanne

Takk :lol:

Får håpe været holder seg noen lunde, ikke gøy med gjørmebad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, bare 7 Basenjier????

I fjor var det 18 om jeg ikke husker feil.

Har vel sammenheng med WW utstillingen og spesialen i Sverige som går Bjerke helgen (vi kjører ned lørdag kveld, men det blir jo litt stress)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 springere ja... Da tror jeg nok Normusen og jeg kan se langt etter gode resultater *flir* Og ja, jeg krysser virkelig fingrene for bedre baneforhold enn i fjor. Jeg vil helst unngå at skoen min sitter igjen i gjørma denne gangen også, nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to hunder påmeldt, men kommer ikke til å stille de allikevel av forskjellige årsaker. Men det er fortsatt andre griffons å se på, for foruten mine så stiller det 8 g.bruxellois, 2 g.belge og 12 petit brabancon, så jeg må jo selvfølgelig oppover :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...