Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke


Yodel

Recommended Posts

Ser ut til at været blir ganske bra på lørdagen ihvertfall :ahappy::

http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo/helg.html

De der stoler jeg skikkelig ikke på.... <_<

signeres, så sant formen tilsier det...

Planen var å være på plass søndag klokka 9 for å få med seg aussiene, men nå tar jeg det som det kommer, etter vær og form... Mulig det blir lørdag om været er bra. Og om noen av dere ser en Bridie, og en forvirra eier er det bare å si hei. Men ikke bli sjokka om jeg ikke aner hvem du er! :icon_cry:

Phø, jo jeg lover at jeg blir skikkelig snurt om du ikke vet hvem jeg er :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Hehe.. Så morro at det er så mange som skal dit!

Har en stygg føelse av at jeg kommer til å spasere lett forbi alle soniser, uten å ha en snever anelse om at det er dere!

Alle skulle hatt lapp i panna : Ich bin eine SONIS" jaaah!:icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lørdag kl.9. Det er 13 påmeldte, men som oftest få faller det litt fra. Så jeg tipper 10 møter eller noe.

Så gøy at det er flere soniser som skal starte. Tenkt å ta en tur, og regner med at det blir lørdagen.

Dere får ha lykke til alle sammen, også får vi håpe på oppholdsvær i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi sikkert! Jeg skal også være med som moralsk støtte i springer-ringen :icon_cry: Jeg skal heie på dere!

Flott, det trenger vi! Må jo nesten få sett dere også, Norma kan stille med rosa dusker og heie på Walter hun :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke i år dessverre... Jeg skal til Per's for god mat og bading, samt en tur til ulvene på Langedrag.

Ønsker alle deltakere veldig lykke til, håper dere alle får en strålende dag, med litt bedre vær enn i fjor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok uansett ikke været blir så ille som i fjor...

Litt spennende er det jo. Dennis har 2-års dag i dag- og står altså for championatet i morgen(Han har vel 4 store og 11 små cert nå)

Meeen... har hørt noen rykter om noen finner som kommer med noen super- hunder som også jakter på Norskt championat, så da får vi se. Hadde jo vært moro å ha en N u Ch til vår Sverige turne¨(Selvom certene vel venter etter at man har fyllt 2 år?)

Vi skal iallefall gjøre vårt beste :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal imorgen, skal være med og se på venninnen min sin Am Akita som skal stilles.

Har ikke med meg Chicka (som er lett å kjenne igjen), men hvis dere kjenner meg igjen så kom gjerne bort og hils på :whistle:

Jeg biter bare litt :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, det trenger vi! Må jo nesten få sett dere også, Norma kan stille med rosa dusker og heie på Walter hun :whistle:

:icon_cry: Det gleder jeg meg til å se! Vi trenger heia-gjeng, vi!

Vi får håpe regnet holder seg unna på søndag, hvit Clumber-pels og gjørme er ikke så fin kombinasjon. I fjor var han relativt to-farget etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Lykke til alle sammen! :icon_cry: Håper Talli får godkjent tannvisningen da, for ellers får hun vel ikke fortsette? Dommeren bør ta i betraktning at hun tross alt er Kelpie :whistle::ahappy:

Jeg er ikke redd for ikke får den godkjent. Det er ikke "Underkjent" at hunden hopper i fange på dommeren og vil kose liksom. Det er en tilgengelighets test og det skal kun nektes videre deltagelse ved at den trekker seg og ikke lar seg håndtere, eller viser aggresivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal oppover i morgen for å titte, treffe venner og levere inn startnummer/vet.attest.

Sitter nå å lurer på om jeg skal dra tusle ned til sentrum og finne meg et par billige gummistøvler... jeg drepte et par joggesko på Bjerke i fjor, og tenker å prøve å unngå å gjøre det samme i år :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå å lurer på om jeg skal dra tusle ned til sentrum og finne meg et par billige gummistøvler... jeg drepte et par joggesko på Bjerke i fjor, og tenker å prøve å unngå å gjøre det samme i år :whistle:

Muckboots!

Muckboots er tingen!!

Kjøp dem på Bjerke i morgen hos Zolos som har stands der. Det beste kjøpet ever :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal imorgen, skal være med og se på venninnen min sin Am Akita som skal stilles.

Har ikke med meg Chicka (som er lett å kjenne igjen), men hvis dere kjenner meg igjen så kom gjerne bort og hils på :ahappy:

Jeg biter bare litt :icon_cry:

Du er vel garantert å finne i handlegata. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Se opp Ida

Nei, nå er vi ferdige med kveldstur og himmelen får være så svart den vil. Jeg har ekstra støvler i str 38, hvis det regner. Eller, altså regner det, er muligheten stor for at jeg lar Bjerke seile sin egen sjø.

EDIT: Måtte inn tre ganger for å få to setninger til å bli sånn nogenlunde korrekt norsk. Godnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...