Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettside med fine bånd/halsbånd


Recommended Posts

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Enig med LinKr! Alfa og omega for en butikk er jo faktisk at folk handler der, det gjelder jo også nettbutikker! Har man misfornøyde kunder så bør man finne ut hva som har skjedd og om det skulle vise seg at man selv har gjort noe feil så bør man legge seg flat! Misfornøyde kunder sprer iallefall ordet! Og å "disse" en kunde offentlig på et nett er vel veldig lite lurt spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok kanskje det er litt feigt at denne en personen som ikke var fornøyd sender bilder til alt og alle fordi hun ikke var fornøyd med et par av tingene. Folk er forskjellige. Hun glemte vel i samme slengen å nevne at hun fikk igjen alle pengene, å samtidig beholdt tingene hun faktisk var fornøyd med?

Tenkte meg det ...

Skal du drive seriøst med produksjon av hundeutstyr, så må du tåle at kunder faktisk snakker sammen. Om du leiter litt igjennom denne kategorien her, så finner du garantert en haug med tråder om hva man er fornøyd og mindre fornøyd med. Og det finner du også på andre hundeforum vil jeg tørre å tippe.

Som Huldra påpeker så kjekt, så er det faktisk ikke noe taushetsbelagt affære du driver med. Når du i tillegg disser kunder på nettet, så virker hele greiene litt lite seriøst og at du ikke helt takler at folk klager på dårlig arbeid.

Folk er forskjellige ja. Noen av oss vil at ting skal både se pent ut og kunne brukes til det som er meningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Selv har jeg kjøpt av Kifani, og er veldig fornøyd med halsbåndet.

Jeg har også halsbånd derifra og er veldig fornøyd. Har hatt mine i 6mnd nå og det fungerer utmerket :whistle: Om jeg skal sammenligne med andre halsbånd så er dem fint på høyde med Vibri halsbåndene, bare refleksene er bedre (og båndet billigere)

Dame lagde også dem første tjenestetegnene til meg, og dem holder samme bra standaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det å dele erfaringer om utstyr er det jeg syntes er så flott her inne på dyresonen, man kan spørre og få andres meninger om et produkt og man kan enten kjøpe eller styre unna (se min Trixie tråd)

Om en som driver en av nettbutikkene vi diskuterer er her inne så man man tåle "good and bad" kritikk, det er jo av kritikk man lærer å gjøre seg enda bedre, man er jo aldri perfekte og noen ganger så kan man faktisk glippe og gjøre en feil.

Vet om en person som er her inne som driver en enda større nettbutikk enn den om er omtalt i denne tråden, jeg tviler på at denne personen ville begynt å syte over dårlig kritikk, man må lære av sine feil, rette seg i ryggen og gjøre en bedre jobb neste gang :whistle:

Og for all del ALDRI snakk stygt om kunder på nett eller i andre offentligheter, man mister så utrolig mange kunder på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, jeg finner heller ikke noe halsbånd på siden????

Kan se ut som siden er lagt ned etter at dette kom ut her på nett.

Og for å ta en kort liten oppdatering fra min side. Det er jeg som er kunden det snakkes om.

Og grunnen til at jeg ikke har gått ut til alt og alle for å si at jeg har fått penger tilbake, som det blir nevnt, er at jeg ikke HAR fått pengene tilbake. Men, i følge selger ble de ført over til meg i går, så antar jeg har de i løpet av en dag eller to.

Jeg er fornøyd med situasjonen slik det har utartet seg TILSLUTT, og jeg får (forhåpentligvis) pengene mine tilbake, samt beholde det ene halsbåndet jeg hadde bestilt, og i tilegg halsbåndet jeg skulle få av selger pga store forsinkelser.

Jeg har derimot måtte demontere begge halsbåndene HELT og satt dem sammen igjen selv for at de skulle tåle noe.

Leiebåndene jeg bestilte er sendt tilbake til selger. Og håndkleet så jeg aldri noe til.

Men da håper jeg denne saken er ute av verden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt fra collar maina, er kjempefornøyd med halsbåndene.. D-ringen ble litt for stor da, men nå vet jeg til neste gang at jeg bestiller "light" varianten. Halsbåndene virker veldig solide og godt laget, ser ut som hun har brukt god tid på hvert halsbånd.

Kommer til å bestille flere derifra, da i en annen variant.

Nå har jeg "No Buckle Adjustable Slide Collar" neste gang bestiller jeg nok "Quick Release Buckle".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg det. Hva syns dere? Passet Hera det? :whistle:

halsbnd.jpg

halsbnd2.jpg

Kjempe fint var det! Store romslige ringer også! Ble det mye for halsbåndet + frakta hit?

Og forresten;

Maaaaaaariiiii...?

Jeg fant Töddel (rip :D) i et album hos ella's lead og lurte på om du har litt info om priser og frakt derifra og til Norge? De var jo utrolig flotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen fine halsbånd på www.petshopgirls.no, der har de for alle personligheter ;)

Men de er dyyre! :whistle:

Ja, og jeg finner ikke "min" personlighet der.. betyr det at jeg er nødt å skifte? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg finner ikke "min" personlighet der.. betyr det at jeg er nødt å skifte? :icon_confused:

Jepp. Det må du tenk. :P Finner du noe som ikke matcher deg, så er det du som må forandre deg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Det må du tenk. :P Finner du noe som ikke matcher deg, så er det du som må forandre deg. :icon_confused:

Søren og! <_< Og jeg som er nok schizofren allerede. Man blir det av å studere psykologi tenk. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen fine halsbånd på www.petshopgirls.no, der har de for alle personligheter :P

Synes også de har noe fint der, eller dvs. de hadde det. Angrer på at jeg ikke kjøpte et rødt semsket halsbånd mens de hadde det inne, nå har de omtrent bare jåleting.

Collar mania ftw. :P Dyret sliter halsbånd som sokker, men dette har holdt halve året allerede.

2260980986_4919a6c664.jpg

Det var drittøft! :icon_confused: Egentlig liker jeg ikke halsbånd med mønster og sånn, jeg liker det klassisk, sortlær med forgylte hengsler. Men et slik vil jeg og ha! (eller Casper da) Har de det enda?? *kikke*

Finner det ikke :lol: Likte stilen skikkelig godt, og fargen. Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...