Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettside med fine bånd/halsbånd


Recommended Posts

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar
Fikk mail fra collar mania om at halsbåndet var sendt, er sååå spent! :lol:

Flere måneder til det passer da, men jeg kan jo bruke det i mellomtiden. :) :angel:

Åh så gøy!! Da får kanskje jeg mail snart også, jeg best vel etter deg?? :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant Töddel (rip :P) i et album hos ella's lead og lurte på om du har litt info om priser og frakt derifra og til Norge? De var jo utrolig flotte.

Jeg vet ikke for å være helt ærlig. Jeg "kjenner" de som driver Ellas Lead, og jeg fikk det i gave. (Hils fra meg om du bestiller!) Sinnsykt solide greier forresten, aberet er at kobbelet er ganske tungt. Passer derfor best med sele, ellers har det en tendens til å havne mellom framben eller bakben om du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så gøy! Da får kanskje jeg mail snart også, jeg best vel etter deg??

Du bestilte vel ganske rett etter ja, så da kommer de nok snart :P

I dag kom casper sitt :P

img_485d03b129954.jpg

Ikke like fornøyd som meg nei :rolleyes:

img_485cff925edaf.jpg

img_485d06169e58a.jpg

Så da er det bare å vente på at han blir voksen haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestilte vel ganske rett etter ja, så da kommer de nok snart :P

I dag kom casper sitt :P

img_485d03b129954.jpg

Ikke like fornøyd som meg nei :rolleyes:

img_485cff925edaf.jpg

img_485d06169e58a.jpg

Så da er det bare å vente på at han blir voksen haha

ÅÅååååå så kult det halsbåndet hans var!! Selvom han så ut som han skulle drukne litt i det ennå.

Utrolig pen var han også, Chicka elsker Dalmiser og har flere lekevenner med prikker og vi spøker ofte med at hun er "Wannabe Dalmis" siden hun har hvitt bryst med sorte flekker i :P

Håper halsbåndene kommer snart da, det står completed i "accounten" vår, men ikke fått noe mail ennå..klarer nesten ikke vente når jeg ser det kule ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takket være deg dette her! :)

Klarer nesten ikke la vær å bestille flere jeg, men skal holde meg... er dumt å bestille masse, også viser det seg at det er alt for stort... :)

Har samme "problem" her :) Valpen har allerede masse halsbånd og seler som er for store så litt dumt å bestille enda mer som hun ikke kan bruke på en god stund. Men de på collar mania er jo så fine :angel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme "problem" her :) Valpen har allerede masse halsbånd og seler som er for store så litt dumt å bestille enda mer som hun ikke kan bruke på en god stund. Men de på collar mania er jo så fine :angel:

Ja, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente jeg altså haha, er liksom inne på den siden dagelig og tenker ut nye kombinasjoner... sukk! Men gøy å ha funnet en side som har så mye forskjellig da, så da vet jeg hvor jeg skal handle senere og, når jeg vil ha noe litt annerledes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse halsbåndene var bare rååååkule!!1 anabanana..det halsbåndet kledde virkelig goldenen din..fikk virkelig lyst på slik til min golden også!! likte veldog godt Dragonflies mønstert også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har halsbåndene til Chicka kommet!

collarmania01.jpg

collarmania02.jpg

Modellen hadde akkurat vært på langtur, ville egentlig ikke possere og er skitten, så egentlig ikke noen fine bilder, men dere ser iallefall hvor kule halsbåndene er :hyper:

RÅÅÅKULE!! :);):hyper:

men hvordan måler dere omkretesn rundt halsen? jeg har kun kjøpt halsbånd på slike str...odin er nesten 60 i str!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm en side jeg fant som kan være nyttig om man skal bestille halsbånd.

Fant den bare helt tilfeldig og sikler ikke på collarmania :console:

Martine hadde en fin link her så man finner frem til rette str :lol:

Takk for skryt av halsbåndene til Chicka, de er så fine at jeg nesten har lyst på flere, men nå må jeg bremse litt på innkjøpsfronten, det er grenser for hvor mye utstyr en hund skal ha...men det er jo kjekt å ha også...

Folkens brems meg!!!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine hadde en fin link her så man finner frem til rette str :console:

Takk for skryt av halsbåndene til Chicka, de er så fine at jeg nesten har lyst på flere, men nå må jeg bremse litt på innkjøpsfronten, det er grenser for hvor mye utstyr en hund skal ha...men det er jo kjekt å ha også...

Folkens brems meg!! :lol::)

Finnes det slike grenser altså???? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyng har fått seg nytt halsbånd. For en gangs skyld så fikk han seg ett om var litt "guttete" (det har gått i rødt og søtt tidligere :o ). Ble veldig fornøyd, og gutten har ikke klaget enda! Er Marianne på Kennel Kifani som har laget. Har fått brodert telefonnummeret mitt på halvstrupdelen også:o

IMG_3741.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Dyret har fått nye halsbånd igjen. :huh: Nå har vi nok for en stund, gitt!

D'oh! Kitties, liksom. We all love 'em kitties, and we ARE irresistible...

2722459318_351dbb3cde_o.jpg

Dessuten høler vi katta i midt i begge øynene.

2721633935_e96e125fd6_o.jpg

Le Femme up for a playdate.

2721634125_325e81f7bc_o.jpg

Pølsa sjøl. Selv med rååååsa innslag. :rolleyes2:

2721633813_b85fbef3f4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...