Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettside med fine bånd/halsbånd


Recommended Posts

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar
Ok, da ble det rett...:) Jeg bestillte et bånd igår.. Men hvor lang tid tar det ca før man får båndet da??

Tar ca tre uker :huh:

Og siden Ane har bestilt nye så får vel jeg også komme ut av skapet :P ...jeg fikk disse forrige uke:

hals01.jpg

hals02.jpg

hals03.jpg

kato01.jpg

Jeg syntes at de vi fikk forrige gang var litt brede, så denne gangen bestilte jeg litt tynnere (2,5cm) og med sånn plastikk klype på, veldig veldig fornøyd :lol:

Har fått helt totalt dilla på disse halsbåndene og sitter på hendene for å ikke bestille flere, det er så mange fine mønster å velge imellom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ca tre uker :)

Ok, men vet du hvor brede de båndene til Ane er?? Er de 2"??

Fine bånd du har shoppet.. :P

Ja de er nok 2" tror jeg :huh:

http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...4244&st=100 litt nede på siden kan du se Chicka med sine 2" halsbånd hun er litt mindre enn en Flat (50% flat-blanding)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er nok 2" tror jeg :)

http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...4244&st=100 litt nede på siden kan du se Chicka med sine 2" halsbånd hun er litt mindre enn en Flat (50% flat-blanding)

Ok, da ble det feil, jeg tok 3/4", det blir jo mega bredt... :P Har sendt henne mail, og håper hun kan ordne det.. :huh:

Men hvor bred er Chicka rundt halsen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da ble det feil, jeg tok 3/4", det blir jo mega bredt... :) Har sendt henne mail, og håper hun kan ordne det.. :P

Men hvor bred er Chicka rundt halsen??

Nei 3/4" blir det samme som de tynne som jeg har (se bildene over, det blå og gule) ca 2.5cm i bredden 2" er vel nesten 5cm i bredden :huh:

Chicka er ca 47cm rundt halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...