Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettside med fine bånd/halsbånd


Recommended Posts

http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm en side jeg fant som kan være nyttig om man skal bestille halsbånd.

Fant den bare helt tilfeldig og sikler ikke på collarmania :wub:

Den kom jeg og frem til igår. Og jeg sikler som bare det på det tegneseriehalsbåndet... *bestille i valpestørrelse* Så får han minst brukt halsbåndet en uke eller to hahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Vi har kjøpt et fabric overlay, med sateng innside. Valgte "best match" i farge og det ble kjempefint (rosa med forskjellige "stjerner" utpå, fikk mørkebrun sateng som matcha på innsida). Jeg synes det ble ganske tungt, endel tyngre enn nylon-båndet med navn på. Tykt og sterkt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har halsbånd og kobbel herfra: http://www.upcountryinc.com/PRODTEMP.CFM?divid=1&tea=0

Kjempe fornøyd med halsbåndet, men synes kobblet hadde en for stor og rar krok.

Legger ved et bilde, selv om jeg ikke finner fasan båndet på hjemmesiden dems lengre. Kobblet på bilde er et annet kobbel.

Er som sagt veldig fornøyd

cup7.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt halsbånd fra Collarmania, det som Anebanana la ut bilde av.*hermeherme*:hmm:

Så da håper jeg det er riktig størrelse til casper blir voksen.

Ellers så får jeg bare bruke det selv. :rolleyes:

Har også bestilt idag, klarte ikke å bestemme meg så det ble to stk på Chicka.

Gleder meg til de kommer :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bestilt idag, klarte ikke å bestemme meg så det ble to stk på Chicka.

Gleder meg til de kommer :hmm:

Etter jeg hadde sendt inn bestillingen, tittet jeg på flere stoffer. Og der fant jeg enda et mønster som var kult, batikk-hjerter. (elsker batikk) :hmm: Også har jeg lyst på et rødt skinnhalsbånd,med metalic glans. Så kult ut. Men nå får jeg styre meg her, skikkelig teit om jeg bestiller masse halsbånd til en hund som ikke er voksen enda. Tenk om de ikke passer haha ;)

Hvordan ble det med porto på deg forresten, lurte litt på om det hadde lønt seg å kjøpe to sånn uansett, for porto og ekspedisjon ble jo like mye som halsbåndet kostet. om det er pr. halsbånd, eller hele ordren mener jeg. Tror det ble rundt 25 dollar for meg.

Håper jeg slipper toll og, det ble jo over 200 kr... :/ blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ikke noe om porto og ekspidisjon på min heller, kanskje det er med i prisen?

Handlet for 54dollar, så det ble ok litt toll og tull på meg, men det overlever jeg.

Chicka får rødt bandana mønster (Fabric Overlay Collars) og blått mønster (Ribbon Overlay Collars A377)

Blir så sinnsykt kult når de kommer :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ikke noe om porto og ekspidisjon på min heller, kanskje det er med i prisen?

Handlet for 54dollar, så det ble ok litt toll og tull på meg, men det overlever jeg.

Chicka får rødt bandana mønster (Fabric Overlay Collars) og blått mønster (Ribbon Overlay Collars A377)

Blir så sinnsykt kult når de kommer ;)

Jeg handlet også for rundt 54 dollar. (halsbåndet kostet jo bare 25 eller noe da, så synes ekspedisjonen var litt drøy må jeg si. Men litt over200 kr for et halsbånd er jo ikke dårlig, særlig ikke når det er custom-made:)

Høres ut som kule halsbånd du har bestilt! :P Gleder meg til "mitt" kommer. Stakkars valpen blir nok pent nødt til å gå i et halsbånd som er 10. nr for stort. Haha neida:P Glær mæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lønn i dag, og har strengt tatt ikke råd til å bruke pæng på halsbånd nå. Kan noen gi meg en god grunn til at jeg trenger minst to halsbånd til? *flir*

Hehe! Tar deg på ordet: Du er jo bare nødt å ha halsbånd til forskjellige anledninger; man kan ikke troppe opp på utstilling med samme bånd som man går i skogen med, og når man er på bytur må bikkjene ha noe litt penere enn det man bruker til fjells.. Og dessuten, så er det viktig at halsbåndene matcher hverandre, og også dine klær for dagen (og du har sikkert mange antrekk å velge i, så du bør safe og kjøpe halsbånd som kan matche deg)! Dessuten, for oss med hunder som har litt størrelse; tenk så kjipt det er at det ikke finnes klær til våre hunder (ikke at vi har lyst å dolle de opp, men likevel er det litt surt at vi strengt tatt ikke kan velge det bort heller), og da blir jo halsbånd den eneste måten å vise frem personligheten til hunden, eller deg! Så i stedet for teite klær, må vi ha tøffe og stilige og vakre halsbånd! Så det så! ;)

Bajs! Nå fikk jeg lyst på selv også.. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Huff, nå har jeg tilbrakt flere timer på Collarmania, men klarer ikke bestemme meg :) Har en whippet, som er tigret.. Jeg klarer ikke finne ut hvilket halsbånd han kommer til å passe! Kan noen hjelpe meg?? Jeg ser for meg at han kan ikke ha alt for mye mønster, hvertfall ikke småmønstret.. Men har ingen aning hvilken farge jeg skal velge heller :) Å akurat nå skulle eg ønske han hadde vært ei tispe, føler det hadde blitt lettere å finne noe da, men det er vel kanskje bare innbiling..

Kanskje ikke verdens undergang dette, men jeg har så lyst på nye fine halsbånd til ham :) Hadde vært supert om dere kunne hjulpet meg litt, kan legge ut bilder av ham senere så dere får se :)

Tenkte iallefall å bestille 2 :) De er jo ganske billige, og her på dyrebutikken har de INGEN brede halsbånd.. så kom gjerne med flere forslag :rolleyes:

Men lurer på hvordan det er med tollen, er det noen her som har bestilt for litt "større" summer som har måttet betale toll også?? Uansett så anser jeg det som verdt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lurer på hvordan det er med tollen, er det noen her som har bestilt for litt "større" summer som har måttet betale toll også?? Uansett så anser jeg det som verdt det :)

Jeg bestilte tre halsbånd av henne, og hun merket dem slik at det stod verdi 10 dollar på esken :) Tollerne hadde til og med åpnet pakken, men skjønte sikkert ikke at jeg betalte nærmere 650 kroner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...