Gå til innhold
Hundesonen.no

Bartesnuppa er født


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 346
  • Created
  • Siste svar

Ti dager igjen. :) Vært å handla til henne i dag, måtte jo ha fint, langt, lærbånd, biteskinn, en til kong, tyggebein og sølesikker vannskål til bilen. :) Trenger jeg å si at det ble dyrt? Fikk meg supersøt nylonbag til å ha tinga i, siden jeg brukte så mye penger. :)

Hun som skal ha kullbroren drar opp på mandag, så hun lovet å ringe meg når hun har fått sett litt på dem og fortelle hvor mye de har utvikla seg og hvor skjønne de er. En smuuuule misunnelig, ja... Dumme jobb!

Anette: Vi vil gjerne leke med Norma! :lol:

Når det kommer til navn, så står jeg igjen med Raksha og Sigma. Liker begge omtrent likegodt. Så det blir spennende å se hva jeg ender opp med. Virker som stamtavlenavnet blir noe sånt som Riesen Artic's Donna Sigma/Raksha hvis de ikke ombestemmer seg. Det er spanske linjer bakover på begge sider, så de hadde lyst på et spansk stamtavlenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, DEN ja!

det hadde jo faktisk vært moro da... men åssen dag snakker vi om? også må jeg se ann om 1. golf'n har fått reparert eksosanlegget sitt, eller 2.lars vil låne bort zukin sin:P

Vi drar opp søndagen 29. regner jeg med. Og jeg vil vel ned igjen helga etterpå - rundt der hvertfall. Du må jo komme en dag eller to før da, eventuelt - så vi får kost oss på skikkelig hyttetur. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!

Nå skal ikke jeg påberope meg at jeg ser forskjell på dem i det hele tatt, men de er jo bare alldeles nydelige alle sammen (og bildene ikke minst! Utrolig bra!)

Håper jeg får gleden av å treffe henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har holdt på å dø på meg for ikke å avsløre hemmeligheten siden jeg snakket med oppdretter i dag! Heldige meg skal hente henne på fredag og være barnevakt til Raksha kommer og henter henne :)

Edit: Isis, Isis, Isis, Isis, Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis,Isis, Isis, Isis, Isis.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker.

2562703178_cdfb2047aa.jpg

Piraja slo meg plutselig som et passende navn. :)

Linkr er hyret inn som barnevakt, til jeg kommer å henter henne på søndag.

Edit:

Grattis!

Nå skal ikke jeg påberope meg at jeg ser forskjell på dem i det hele tatt, men de er jo bare alldeles nydelige alle sammen (og bildene ikke minst! Utrolig bra!)

Håper jeg får gleden av å treffe henne!

Er snorre fin med valper? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hilsa på vakre Donna Melina i dag :)

Hele kullet faktisk! Det blir sikkert godt å få henne hjem!

Åååh! Fortell da! Hvordan var de? Er jo to ukersiden jeg så dem, og nina sa de har utvikla seg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er en utrolig herlig gjeng!

Veide de vel til mellom 5,6 til 6,5 kg. Så det er et jevnstort kull. Flotte og velskapte!

Om du synes skrifta på vaksinasjonskortet er pen så får du tenke på meg :) Jeg skrev så blekket spruta :) Børge tok masse bilder, så jeg regner med dere får se de på besøk hos dyrlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro! :) Nå ble dagen min litt bedre.

Bare hyggelig :) Jeg liker Børge og Øivinds hunder, de er kjærlige og behagelige. Har ei venninne som er forvert på Fia, den ene salt/pepper tispa og det er aldri noe tull på henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre. Likte dem veldig godt selv. :) Tipper snuppa mi blir en av norges mest fotograferte riesens, så skal ikke være veldig vanskelig å få med seg oppveksten hennes om du er nysgjerrig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...