MarieR Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2008 Ask og beilis... Jeg vil se..en hund som går tur med en annen hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2008 Blondie er klar for mere tur etter Skullerud treffet og mener at Bonnie går feil vei.. Jeg vil se et skikkelig vinteridyll bilde med hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2008 Jeg vil se en hund som tygger på en pinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2008 Bikkje med nesa i do? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiskey Skrevet 5. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2008 Knallfine hund! Nydligt bilde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2008 *Klipp* Bikkje med nesa i do? Nei altså SÅNT gjør ikke Gulla! .. Har ikke gått 12 timer enda, men litt over halvparten, så jeg sniker meg til og legge ut nytt øsnke, om det går greit? Da ønsker jeg meg noe så enkelt som ... En søt hund ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2008 Jeg Ønsker bilde av en feilfarget hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2008 Balle (!) er dominerende hvit og er vel dermed en feilfarget bc... Jeg vil se en hund med perfekte farger jeg (gjerne tolket!)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2008 Teddy har perfekte farger!! Jeg vil se en hund med en mobil i munnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2008 edit: for sen rekker det aldri jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carma Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Nå er jeg lei av å vente asså.... Vil se en hund som er lei seg jeg. Gjerne skal det være tydelig på bildet HVA som har gjort hunden lei seg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Coyote er lei seg fordi... han har sviktet som barnevakt? Jeg vil se en hund i farta på agilitybanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 I farta Jeg vil se en hund i full fart i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Jeg vil se en hund med et brunt og et blått øye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Her har du til og med dobbelt opp Jeg vil se en hund som har gått på huet i snøen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Jeg vil se noe sånt som før og etter bilder av bad eller napping eller klipping. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Vet ikke om det er lov å bruke andres bilder jeg, men her er bilder av Savanna (mammaen til Blondie ) før napping, rett etter og utstillingsklar. Hvis ikke de godkjennes, så kommer Blondie hjem fra napping hos oppdretteren i morgen,så da kan jeg legge ut egne før og etter bilder av henne Jeg ønsker å se en hund som sover i en rar stilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Godkjent? Jeg vil se en hund som koser seg i sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2008 Sofaen er digg Jeg vil se en hund som har grisa seg ned skikkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Sofaen er digg Herlig snuserstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 I farta Jeg vil se en hund i full fart i snøen Er det Eliver og fra Midnattsolhoppet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Er det Eliver og fra Midnattsolhoppet? Ja og ja. Du skulle ha en hund i farta og da syns jeg Eliver passet samtidig som du kunne kjenne deg igjen og angre på at du ikke kom innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiskey Skrevet 9. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2008 Whiskey i hondaparken ein våt dag:P Noen som har bilde av en hund som åpner en julegave?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathja Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2008 Noen som har et bilde hvor barn har sovnet ved/på bikkja eller plassen dens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Desember 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2008 Ja og ja. Du skulle ha en hund i farta og da syns jeg Eliver passet samtidig som du kunne kjenne deg igjen og angre på at du ikke kom innom Haha, utspekulert er du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar