Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem har et bilde som viser...


Symra&Pippin

Recommended Posts

Førstemann som legger ut et bilde av ønsket motiv kan komme med neste ønske. Jeg tror jeg bestemmer at det skal være en hund med i bildet.

Første oppgave: Hvem har et bilde som viser en hund med fin farge på himmelen i bakgrunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Jeg syns dette ser ut til å kunne bli en koselig og lang bildetråd så jeg syns den burde få fortsette.

MEN: folk burde dobbeltsjekke før de poster om noen har skrevet før dem (man kan åpne tråden i et ekstra vindu i tillegg til det vinduet man skriver i og oppdatere det ekstra vinduet før man poster f.eks) og hvis det skjer at folk poster samme "oppgaven" så er det ikke vits i å kommentere akkurat det. Sant? :whistle: Da blir tråden mer glidende og mer BILDETE. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på, skal bilde være ett vi har tatt, eller kan vi bare ta et fra nettet? :icon_redface:

Jeg synes man skal ha tatt bildene selv ja. (Med litt fleksibel tolkning da, det godkjennes hvis det er et bilde av hunden din som venninna di har tatt, liksom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taget fra retningslinjerne:

§2.4

Det er ikke tillatt å bruke bilder fra andre nettsider uten tillatelse fra den som innehar opphavsretten til bildet. Kildehenvisning skal oppgis. Dersom dette ikke overholdes, slettes bildene uten varsel. Stadige brudd på dette medfører advarsel. Du står selv ansvarlig for bilder du poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde det seg slik at jegikke hadde ett bilde av en svart og en hvis hund, men da ble det litt dårlig redigering :D

bosseogtheo.jpg

Jeg vil se ett skikkelig uheldig ansiktsutrykk på en hund :D

åååå bajs. men det er allerede ett bilde av en hund i solnedgang, så da syns jeg vi skal ta mitt tema :D

Dobbeltpost bug redigeringsfunktionen mod. Einstein&Charlie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...