Gå til innhold
Hundesonen.no

Så var man i gang igjen........


Guest Belgerpia

Recommended Posts

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar
Hhhhhmmm, nå byttes det yndling her. Stitch sin Stitch er bare nyyyydelig fin! ;) Tror faktisk jeg har en 'ting' for hannhunder after all... ;)

Ja, han er en nydelig liten en han ;)

Oki, du er nesten tilgitt 2ne, herregud de er så skjønne! Og se på rååååsa da, hun ser ut som hun har Lita-ører! :P Og vi liker Lita-ører!

Med fare for å trampe ut i salaten til langt opp på legga, så liker vi Lita-ører på Lita vi, ikke på belgervalper :P Men de driver og reiser seg - ørene altså - og da blir de litt snåle.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å trampe ut i salaten til langt opp på legga, så liker vi Lita-ører på Lita vi, ikke på belgervalper ;) Men de driver og reiser seg - ørene altså - og da blir de litt snåle.. hehe

Og om de ikke reiser seg - ørene altså - da går jeg under jorden til dere har glemt det... For jeg har jo blitt ørefiksert selv. Kan aldri aldri mer ha hunder med ståører, for jeg kommer til å ha angst fra dag en jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å trampe ut i salaten til langt opp på legga, så liker vi Lita-ører på Lita vi, ikke på belgervalper ;) Men de driver og reiser seg - ørene altså - og da blir de litt snåle.. hehe

Phø, det der er bare bittesmå bagateller tenk, og bagateller skal vi ikke bry oss om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om de ikke reiser seg - ørene altså - da går jeg under jorden til dere har glemt det... For jeg har jo blitt ørefiksert selv. Kan aldri aldri mer ha hunder med ståører, for jeg kommer til å ha angst fra dag en jeg.

*ler* Da må du bli lenge under jorden, for vi diskuterer ører på første kullet fortsatt, og de er 20 mnd gamle straks ;)

Nei fysj og fy nå var dem blitt ekle :P

Ja, jeg veit! Drit ekle små beist.. hehe

Phø, det der er bare bittesmå bagateller tenk, og bagateller skal vi ikke bry oss om ;)

hehe - Jeg veit ikke helt om de er så bittesmå jeg, selv om det muligens er bagateller :P

Ref. til diskusjon om ører.......

Mener og huske at det har vært sagt (og skrevet) noe om ørene til Dina-barna før :rolleyes:;)

Næsj, har da ikke nevnt noe om ørene til Dinabarn vi? Altså, han med små ører har ett som henger, ei har vindskeive og ei kan ta inn hele verden med sine to paraboler *ler* Om det er noen trøst, så tror vi kanskje at Athos, Linsi og Kaisa har "små" fine ører.. hehe

- Og disse kommer ikke med øregaranti, bare så det er nevnt *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer de med friskhetsgaranti, så slenger jeg penger på bordet nuh! ;) En liten sort gutt hadde gjort seg her, gitt.

hehe - Forsiktig nå frøken! Det er ganske så god friskhetsgaranti på disse valpene skal jeg si deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Forsiktig nå frøken! Det er ganske så god friskhetsgaranti på disse valpene skal jeg si deg :)

Hah! Den garantien skal være bra, du, for jeg kan virkelig det må å velge syke hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aIMG_7510.jpg

Her holder Dina kurs i noe (antageligvis "hvordan spise rådyrbæsj" *flir*), og som dere kan se, så følger hele klassen nøye med *ler*

Hi hi knall bilde! Burde nesten sendes inn i en fotokonkurranse-garantert vinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* BP var veldig tydelig på det da vi var å hilste på valpene :D

Ja, det er rart med det gitt.. hehe - Ørene på første kullet har liksom vært et tema, kan man si ;)

Hah! Den garantien skal være bra, du, for jeg kan virkelig det må å velge syke hunder.

Vel, belgere har lite sykdom sånn generelt. Fra Dina har en sønn E på en hofte, men av det jeg har sjekka av slekt (dvs Dinas søsken, farens avkom, farens søsken, farens søskens avkom, mormor og morfar osv) så var det verste jeg fant B-hofter. Skal du ha en garantert frisk hund, må den være voksen (Tjukken :P ) og sjekket, men det er lite som tilsier at disse valpene skal være syke :P Blir spennende å se fremover ihvertfall..

Hi hi knall bilde! Burde nesten sendes inn i en fotokonkurranse-garantert vinner :)

Jaaaa.. Fineste Dina med fineste barna :)

Flotte bilder av gjengen :) Dinabarn er pene gitt!

Jah! Men så er både Dina og Shadow veldig pene da - helt objektivt sagt, åff kårs *ler* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, belgere har lite sykdom sånn generelt. Fra Dina har en sønn E på en hofte, men av det jeg har sjekka av slekt (dvs Dinas søsken, farens avkom, farens søsken, farens søskens avkom, mormor og morfar osv) så var det verste jeg fant B-hofter. Skal du ha en garantert frisk hund, må den være voksen (Tjukken :D ) og sjekket, men det er lite som tilsier at disse valpene skal være syke :P Blir spennende å se fremover ihvertfall..

Blir spennende å følge dem, ja. Tjukken er vel ikke til salgs, vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å følge dem, ja. Tjukken er vel ikke til salgs, vel? :)

Tja.. Nå er jo Tjukken mors lille pudding (og det er ment som et kompliment ja), høy, mørk og kjekk - og han vet det! Og det er vanskelig å sette en pris på en som kommer smygende med hele "lille" seg bare for å gi deg en klem mens han blunker vakkert og smiler sitt fineste og skeiveste Elvis-smil? Men i det rette hjemmet vil nok Tjukken bo, og til det rette hjemmet kan det hende han får lov og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Nå er jo Tjukken mors lille pudding (og det er ment som et kompliment ja), høy, mørk og kjekk - og han vet det! Og det er vanskelig å sette en pris på en som kommer smygende med hele "lille" seg bare for å gi deg en klem mens han blunker vakkert og smiler sitt fineste og skeiveste Elvis-smil? Men i det rette hjemmet vil nok Tjukken bo, og til det rette hjemmet kan det hende han får lov og :)

Tjukkeeen! :D Han savner jeg bilder av. Husker jeg hadde store planer om å stjele ham en gang i tiden, men det ble visst ikke noe av. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det fantes noen garantier for at de ikke ble en ny Lokeliten så hadde jeg spadd opp penger også... Desverre er det noe som heter arv OG miljø liksom...

For alle del, glad i gutten min , men to stk? Nope...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige små svartinger! Jeg satt med ei vennine på internettkafe istad, og så på bilder og snudde meg til henne og "ååå se på disse skjønne svartingbarna... De satt to mørkhudede rett ovenfor oss og skulte stygt på meg...Jeg fortet meg å la til "de søte svartingVALPENE" høyt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige små svartinger! Jeg satt med ei vennine på internettkafe istad, og så på bilder og snudde meg til henne og "ååå se på disse skjønne svartingbarna... De satt to mørkhudede rett ovenfor oss og skulte stygt på meg...Jeg fortet meg å la til "de søte svartingVALPENE" høyt...

:):);) Jeg får stadige reaksjoner på at jeg omtaler Loke som svartingen *ler* Må hele tiden forklare at det er fordi han er av den sorte varianten *flir* Tenker meg ikke om når jeg er rundt ikke-hundefolk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarteren er skrekkelig dårlig på å svare i tråden sin syns jeg! Men ihvertfall, torsdag forrige uke var svartingbanden (og ja, det hender jeg og tenker at det er kanskje ikke så lurt å drive og kalle de sånt) hos veterinær for vaksine, chip og helseattest. Det var interessant *ler* Siden trådstarteren klarer å oppdatere bloggen sin nå og da, så klipper og limer jeg derfra:

IC Dancing Emmet - 5,9 kg, Testikler på plass, litt ujevn i bittet pr. dags dato - alt ellers ok, han hvisket etterpå at han aldri skulle id-merkes og stikkes igjen.......... det var vondt ......

IC Dancing Egbert - 5,9 kg, Testikler ok - alt ellers uten anmerkning, også han mente at veterinæren kunne stikke både chippen og sprøyta ett sted sola ikke skinner..

IC Dancing Ellington - 6,1 kg, Testikler ok - alt ellers uten anmerkning, det var ikke spesielt gøy på bordet til vetten, men ikke noe å lage drama av.......... bilturen kunne han spart seg

IC Dancing Excalibur - 5,9 kg, testikler ok - alt ellers uten anmerkning, syntes vel i grunnen at man ikke behøvde være så glad på bordet, men tok det med fatning, gulvet var ok da kunne man leke ...... også han kunne godt spart seg for bilturen

IC Dancing Elysee - 5,5 kg - ingen anmerkninger, vetten var kul, kontoret var kult og kjøre bil kan man godt gjøre igjen.... Livet er en fest..

IC Dancing Ermine - 5,5 kg - ett pittelite navlebrokk eller uten anmerkning, kontoret var kult, vetten var kul inntil han skulle sette chippen - da ble det ramaskrik - man skal ikke holde fast en flaske Whiskey........... bitkjøring derimot, det gjør vi gjerne mer av, det var gøy.

IC Dancing Engine - 4,5 kg - ellers ingen anmerkninger. Kunne i grunnen spart seg både bilturen og veterinæren, vel - gulvet var helt ok da - men alt annet kunne hun vært foruten. Det var en furten Lilla som ble båret ut igjen......

Tjukkeeen! :ahappy: Han savner jeg bilder av. Husker jeg hadde store planer om å stjele ham en gang i tiden, men det ble visst ikke noe av. <_<

Tjukken, her sammen med søster Nyx og dobørsten Sassy:

aIMG_3591.jpg

Hvis det fantes noen garantier for at de ikke ble en ny Lokeliten så hadde jeg spadd opp penger også... Desverre er det noe som heter arv OG miljø liksom...

For alle del, glad i gutten min , men to stk? Nope...

Garanti får du nok ikke, men jeg syns at om du hadde klart å lage en Loke ut av disse, så hadde du vært i overkant "flink" *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IC Dancing Elysee - 5,5 kg - ingen anmerkninger, vetten var kul, kontoret var kult og kjøre bil kan man godt gjøre igjen.... Livet er en fest..

IC Dancing Ermine - 5,5 kg - ett pittelite navlebrokk eller uten anmerkning, kontoret var kult, vetten var kul inntil han skulle sette chippen - da ble det ramaskrik - man skal ikke holde fast en flaske Whiskey........... bitkjøring derimot, det gjør vi gjerne mer av, det var gøy.

Haha, hannhunder er noen pyser, tøffe jenter som tåler det meste. ;)

Tjukken, her sammen med søster Nyx og dobørsten Sassy:

aIMG_3591.jpg

Fiiiin! :) Faktisk lignet han litt på Cane på akkurat det bildet. Håper vi får se mer av ham etterhvert, han er jo min all time IC favoritt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...