Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser


Raksha

Recommended Posts

Den går fra Majorstua ja :angry: Jeg tar banen som går fra National 10.29, så da går den 2-3 minutter tidligere fra Major.

*klippet*

Da møtes vi på banen første vogn hvir den ikke er stappa? Jeg kommer med en svart halvgal Labrador som kommer til å synge når han ser Orry og Norma, men han er ikke farlig ;)

Tusen takk :icon_redface: Har veldig lyst til å ignorere legens anvisninger, men jeg tror ikke det er så lurt :P

Aysha sender trøsteblomst :P , Oscar sender et ekkelt vått sikkel kyss og Zarina sender et diskrè Schäfersmil med dårlig ånde. Hjelper det litt? God bedring og hils Josie :P

Det er meldt fint vær i morgen! :P

Jippi! Hvem tar med kamera?

Oppsummering: Altså for å være helt sikker: Klokken 11 på Skullerud T-bane stasjon forhåpentligvis finner jeg Peers som sikker vet akkurat hvor vi skal og som har en fantastisk retningssans (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Stemmer det. Skullerud kl 11.

Jeg er muligens nødt til å pingle ut igjen. Hatt altforlange dager denne uka med ekstra jobbing hele uka. Inkludert et par 14timersdager. Så både jeg og knøttis er rimelig utkjørte. Jeg må se an formen litt så gir beskjed senest i morra tidlig om jeg blir med eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Skullerud kl 11.

Jeg er muligens nødt til å pingle ut igjen. Hatt altforlange dager denne uka med ekstra jobbing hele uka. Inkludert et par 14timersdager. Så både jeg og knøttis er rimelig utkjørte. Jeg må se an formen litt så gir beskjed senest i morra tidlig om jeg blir med eller ikke.

Nå har jeg laget en midlertidig hapåmagen sekk med deilig "skinn" fell inni til slitne/kalde hunder. Du kan godt få sitte litt i den du også, hvis du blir sliten... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da møtes vi på banen første vogn hvir den ikke er stappa? Jeg kommer med en svart halvgal Labrador som kommer til å synge når han ser Orry og Norma, men han er ikke farlig :lol:

Oppsummering: Altså for å være helt sikker: Klokken 11 på Skullerud T-bane stasjon forhåpentligvis finner jeg Peers som sikker vet akkurat hvor vi skal og som har en fantastisk retningssans (?)

Vi gleder oss til å treffe Oscar igjen! Norma synes sikkert han er kul :P

Jeg er bittelitt usikker på hvilken bane vi tar, siden jeg skal møte Camilla (mushroom). Jeg er mesterguiden! Vi tar enten banen som går 10.29 eller 10.44, fra National. Litt avhengig av om toget hennes er presis... Hvis du ser dette, gidder du å sende meg nr ditt på PM, så kan jeg holde deg oppdatert?

Nå har jeg laget en midlertidig hapåmagen sekk med deilig "skinn" fell inni til slitne/kalde hunder. Du kan godt få sitte litt i den du også, hvis du blir sliten... :P

Om ikke Norma vil sitte i sekken, så vil jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ, jeg gleder meg! Jeg har vel ikke møtt noen av dere, som jeg vet om! :lol:

Jeg gruer meg litt også, da. Såå mange folk og hunder jeg ikke har møtt før. Også Oslo. Jeg liker ikke Oslo.

Edit: Lill kan forresten ikke komme allikvel.

Vi er slemme alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, spesielt du, som ikke bare møter og venter på meg, men som møter meg ved riktig SPOR til og med! Onde, onde deg! :lol:

Åh... Min godhet er avslørt, jeg som håpet jeg kunne gi et ondt badgirl-inntrykk her nå... Jeg får kompensere med å se sint ut: :P

Hvilken hund tar du med i morgen forresten? Jeg er forresten veldig spent på å møte nye soniser :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gleder oss til å treffe Oscar igjen! Norma synes sikkert han er kul :lol:

Jeg er bittelitt usikker på hvilken bane vi tar, siden jeg skal møte Camilla (mushroom). Jeg er mesterguiden! Vi tar enten banen som går 10.29 eller 10.44, fra National. Litt avhengig av om toget hennes er presis... Hvis du ser dette, gidder du å sende meg nr ditt på PM, så kan jeg holde deg oppdatert?

Nå har det seg slik at mobben min ble stjålet på skolen på torsdag så jeg må sjekke kontoret på mandag :P Men er det noen som helt sikkert kan møte meg på stasjonen?

Trafikanten sier at dette er min reiserute:

T-bane 1 mot Helsfyr [T-bane]

Fra: Steinerud [T-bane] 09.57

Til: Helsfyr [T-bane] 10.13

Ventetid:11 minutter

T-bane 3 mot Mortensrud [T-bane]

Fra: Helsfyr [T-bane] 10.24

Til: Skullerud [T-bane] 10.38

Sammenlagt reisetid: 41 minutter

Minste byttetid er satt til 2 min. Du kan endre minste byttetid her.

Det ser ut som at hvis toget til Mushroom er presis tar jeg samme trikk som Mushroom og Peers :P Første vogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som at hvis toget til Mushroom er presis tar jeg samme trikk som Mushroom og Peers :lol: Første vogn?

Hvis toget til Mushroom er presis, kommer vi med banen som er på Skullerud 10.53, det vil si et kvarter senere :P Om toget hennes er forsinket, kommer vi med banen som er der 11.08...

Edit: vi kan selvfølgelig møte deg på stasjonen, men da er det mulig du må vente litt hvis du er der før oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis toget til Mushroom er presis, kommer vi med banen som er på Skullerud 10.53, det vil si et kvarter senere :lol: Om toget hennes er forsinket, kommer vi med banen som er der 11.08...

Edit: vi kan selvfølgelig møte deg på stasjonen, men da er det mulig du må vente litt hvis du er der før oss :P

Jeg sitter å venter på dere på stasjonen jeg :P

Æsj, jeg rakk ikke trikken som går herfra til Majorstua...Da får jeg gå jeg må uansett stå og vente på majorstua i et kvarter..

Æ tar med bullehunden! :P

Ja han er nydelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for en flott tur! Jeg må innrømme at det var rett før jeg puttet lille Norma under jakka og tok henne med hjem :P Hun var heeelt skjønn :P

Turen begynte med en lang fin bratt oppoverbakke, med hunder som løp rundt og rundt i store ringer etter hverandre. Det var en del gjørme, men som de supertur gåerne vi er hadde vi selvfølgelig vann og gjørmetette sko :closedeyes: Da vi kom opp etter vår lille klatretur satte vi oss på en fin åpen plass med fin utsikt og flotte vann/gjørmehull. Snorre skulle gjøre seg fin for vakre Chili så han tok seg et deilig gjørmebad (det er jo såå bra for pelsen :rolleyes: ) og rullet seg i mosen for å gre pelsen pent bakover. Til Snorres forferdelse ble ikke Chili så imponert. Oscar synes rumpa til Fibi var helt fantastisk, og når hun i tillegg hadde gjørme i ansiktet var hun helt utrolig. Fibi synes derimot Oscar var en dum lus og kjeftet på han. Men disse mannfolka. Det går jo ikke inn i hodene deres :P Oscar syntes fortsatt rumpa til Fibi var like kul resten av turen (stakkar Fibi.) Vi spiste kanelboller og klementiner (Takk Jane) nam nam. Lille Norma viste at hun ikke er redd for noen ting, og kastet seg utfor høye stup (dvs. en halv meter.) Orry ville ha med seg et juletre hjem, men han fikk bare med seg deler av det som satte seg i pelsen hans. Vi gikk videre oppover en sti nesten uten gjørme mens hundene løp rundt og koste seg. Baghera klatret på en veldig fin høy sten og poserte for fotografen, og da kom jo alle de andre og som ville bli foreviget på denne fantastiske stenen. Det var derimot litt vanskelig å klatre ned igjen. Da vi kom ned på veien igjen ble hundene tatt i bånd. Bortsett fra Norma som løp rundt å viste seg fram og hoppet opp på ben og viste de øynene "Jegharikkesmaktmatihelemittliv" øyne (hva er man valp for liksom.) Det var forøvrig vanskelig å si nei til henne :D Hun var også mye flinkere til å holde Orry i bånd enn Anette (?) Vi skulle egentlig gå til et tjern så hunden kunne bade av seg all gjørma, men det var is der :P

Tusen takk for en fin tur! Det var en veldig fin sti vi gikk (skulle ønske jeg bodde så nær den fine skogen)! Nå har Oscar inntatt madrassen sin foran peisen og lager rare snorkelyder, mens alle bena stikker i været :P

EDIT: Beklager Ida for Oscar oppførsel :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for turen, og for flott referat Vilde... :tongue:

Det var en kjempefin tur, og Snorre har og inntatt horisontalen etter en runde i dusjen (noe han IKKE satte pris på). (Han ligger antakelig og drømmer om Chilli der han ligger... :lol:)

Bilder kommer (masa), men det tar litt tid... Det ble noen bilder, og de må lastes inn på pc'n og komprimeres før de er klare for sonen.

Kjempeimponerende at "soppen" tok seg turen helt fra Sandefjord for å være med oss. Kjempehyggelig!!

Gleder meg til neste gang :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...