Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser


Raksha

Recommended Posts

Jeg kan nok ikke være med likevel :P Det ble noen vaktbytter på jobb, så nå jobber fra 7-1430 på lørdag.... *gråte*

Vi får være med neste gang vi da :o Regner med noen stygge blikk fra dyrene her når de ikke får være med på tur *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar
Hvis jeg er så heldig at jeg får det til å klaffe denne gangen, kan det hende at jeg tar med en kompis med en søt liten staff, med mindre noen har sterke innvendinger?

Hvis det er en staff er den vel en suuuper agressiv liten kamphund? Nei den kan ikke være med!

Bare tuller :P Jeg vil gjerne ha den med ELSKER staffer :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver lokke med ei venninne som har en staffevalp, så staffer kan vi ikke ha noe i mot. Synd du ikke kan være med peers. :o så frem til å kose på norma igjen.

Vi tar forresten værforbehold som vanlig.

Norma vil også kose, både med deg og alle andre på turen...

Dumme, dumme jobben <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også være med, men med den flaksen jeg har hatt med treffene i denne tråden, så tar jeg et lite forbehold om min egen form, Josies form, hvor jeg ligger an i forhold til julegaver (som jeg strengt tatt kan gjøre etter turen), og en del andre ting :o

Jeg har nå kjøpt to julepresanger. begge to til søstra mi. det er kjempehemmelig, men jeg kan si så mye som at i den ene er det mer enn 700 sider med bokstaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høm høm, sier du til ei som kun vet hvor oslo s og karl johan er(og ellers roter seg bort i store oslo) ;p *flau*

Bor ikke du i Lillestrøm?

Hvis ikke Ida blir veldig sur fordi privatsjåføren svikter, kan du gjerne sitte på med meg....

Kan sette inn ett ekstra bur i bilen jeg, så kan du evt. ha lille nurk på fanget...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke du i Lillestrøm?

Hvis ikke Ida blir veldig sur fordi privatsjåføren svikter, kan du gjerne sitte på med meg....

Kan sette inn ett ekstra bur i bilen jeg, så kan du evt. ha lille nurk på fanget...?

Jeg bor i Lillestrøm jeg ja, og hadde blitt Bocca som ble med. Og takker ikke nei til sjåfør ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke du i Lillestrøm?

Hvis ikke Ida blir veldig sur fordi privatsjåføren svikter, kan du gjerne sitte på med meg....

Kan sette inn ett ekstra bur i bilen jeg, så kan du evt. ha lille nurk på fanget...?

<_<

Da må jeg jo ta bussen tre stopp. Sliiitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I svarte... En hundeglad singel mann, og så kan ikke jeg komme? Dårlig gjort! *gråte*

Sånn for å gjøre det hele litt verre; han jeg kanskje skal ha med meg er også singel og hundeglad :D :D

Men for min del passer det egentlig bedre å gå tur litt senere på dagen, var det ikke det som passet best for deg og? Vi kunne jo i såfall tatt en tur litt senere? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for å gjøre det hele litt verre; han jeg kanskje skal ha med meg er også singel og hundeglad :D :D

Men for min del passer det egentlig bedre å gå tur litt senere på dagen, var det ikke det som passet best for deg og? Vi kunne jo i såfall tatt en tur litt senere? :D

Jeg jobber til 14.30, så da må det i så fall bli rundt kl 15.. Og fyy, det er da ikke lov til å friste på den måten der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for å gjøre det hele litt verre; han jeg kanskje skal ha med meg er også singel og hundeglad :D :D

Men for min del passer det egentlig bedre å gå tur litt senere på dagen, var det ikke det som passet best for deg og? Vi kunne jo i såfall tatt en tur litt senere? :D

Jeg vil å være med :rolleyes: *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg blir med også. Må se ann formen på han her pelsen her. Litt urettferdig av meg hvertfall å slippe han løs med masse ukjente bikkjer hvis han ikke har det helt bra og vil egentlig bare være i fred. Også må jeg få kjøpt dekken først, hehe, trodde aldri jeg skulle bli nødt til å kjøpe klær til noen av mine retrievere:)

Hva skjer med single, hundeglad menn? Hvor har de vært i alle år? Jeg har nå brukt snart ett år på å overbevise min bedre halvdel om å kjøpe en hund til. Kanskje jeg bare rett og slett skal bytte ut mannen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...