Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Her er resten av bildene mine!

IMG_3637.jpg

Baghera titter utover mengden.

IMG_3640.jpg

"Jeg blir VELDIG glad hvis du kaster en godbit ned her."

IMG_3646.jpg

Chili koser seg på tur alene.

IMG_3649.jpg

..da får hun tid til å fundere over livets undre.

IMG_3609.jpg

Seee! Derfor ble Fibi lettere irritert over Oscar. :whistle:

IMG_3650.jpg

"Er jeg ikke søøøt? Jeg kan bli søtere, trenger bare en liiiten godbit!"

IMG_3657.jpg

Anette og Norma koser seg.

IMG_3658.jpg

..Muligens litt motvillig fra Normas side.

IMG_3660.jpg

Se de alvorlige ansiktene! Her diskuteres det burbruk. :P

IMG_3661.jpg

Vannhunder?

IMG_3664.jpg

"Nehei, du får ikke lov til å være i fred når du skal bajse engang, tenk!"

IMG_3667.jpg

Baghera kikker på de forelskede.

IMG_3669.jpg

"Snorre, vil du haa godbiiit?" =Dette uttrykket.

IMG_3670.jpg

"Ser jeg smart ut, nåååå?"

IMG_3673.jpg

Dakar, lille, slitne, frosne Norma på t-banen!

IMG_3675.jpg

Oscar, derimot, var ikke like sliten. Han ville aller helst leke med Baghera, han! :lol:

IMG_3676.jpg

Orry er litt sliten, da.

IMG_3677.jpg

Og Chili (jo mer jeg skriver det navnet, jo mer sikker blir jeg på at det er stavet feil. :) ). Får man ikke lyst til å kosemose henne?

IMG_3678.jpg

Baghera drikker Solo på Oslo S han, nemlig!

Igjen alle folka! Tusen takk for en fantastisk tur! Dere er supre! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i223.photobucket.com/albums/dd304/B...oy/IMG_3677.jpg

Og Chili (jo mer jeg skriver det navnet, jo mer sikker blir jeg på at det er stavet feil. :whistle: ). Får man ikke lyst til å kosemose henne?

Du skriver navnet riktig :P

På det bildet ser hun forøvrig skikkelig stakkarslig ut, hehe.

Takk igjen for en hyggelig tur! Chili storkoste seg :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver navnet riktig :lol:

På det bildet ser hun forøvrig skikkelig stakkarslig ut, hehe.

Takk igjen for en hyggelig tur! Chili storkoste seg :whistle:

Oi, så bra! :P

Jaa, ho ser skikkelig stakkarslig ut, også. Man får lyst til å ta henne meg hjem å putte henne på saueskinnet foran den varme peisen. (Nå har jeg forøvrig ikke saueskinn eller peis, så det måtte blitt noen andres oppgave. :) )

Baghera også storkoste seg! Har ikke sett han så aktiv på leeenge! :whistle: Og nå hører jeg han ligger i senga og snorker. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibi maser på at noen skal kaste en kongle i den kulpen som ikke syns på bildet (men på bikkja :whistle: ). Prinsesser bader nemlig ikke sånn helt uten videre. Godbiter regnet det jo hele tiden helt av seg selv. :whistle:

Vi diskuterte nok burbruk, ja. Det kan du tro! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibi maser på at noen skal kaste en kongle i den kulpen som ikke syns på bildet (men på bikkja :whistle: ). Prinsesser bader nemlig ikke sånn helt uten videre. Godbiter regnet det jo hele tiden helt av seg selv. :whistle:

Hvorfor var det ingen som sa det, daaa? IDA! :)

Vi diskuterte nok burbruk, ja. Det kan du tro! :P

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det, jeg. Kasta litt kongler gjorde jeg òg. Den kulpen er litt sånn trygg plass for henne, når vi tar laaange raster med mange bikkjer og hun ikke helt vet hvordan hun skal oppføre seg. Det er helt greit det, men det var jo derfor jeg sto der oppe så hun så meg hele tiden. Det viste seg jo at det var en ung, vakker mørk, herre som hadde enda mindre peiling på skikk og bruk i kurtise, enn henne.... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa det, jeg. Kasta litt kongler gjorde jeg òg. Den kulpen er litt sånn trygg plass for henne, når vi tar laaange raster med mange bikkjer og hun ikke helt vet hvordan hun skal oppføre seg. Det er helt greit det, men det var jo derfor jeg sto der oppe så hun så meg hele tiden. Det viste seg jo at det var en ung, vakker mørk, herre som hadde enda mindre peiling på skikk og bruk i kurtise, enn henne.... :whistle:

Men du må si det så du vet jeg får det med meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig enkelt. Når det er vann i nærheten av Fibi eller omvendt, så håper hun i det lengste på at noen skal hive uti et eller annet som plasker, slik at hun kan hente det. Visse andre pelsdyr hopper jo bare uti og bader sånn uten videre. :shocked: De skal nok hente drukna sau eller noe, for så vidt jeg vet er det stort sett gjeterhundraser som bedriver slikt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig enkelt. Når det er vann i nærheten av Fibi eller omvendt, så håper hun i det lengste på at noen skal hive uti et eller annet som plasker, slik at hun kan hente det. Visse andre pelsdyr hopper jo bare uti og bader sånn uten videre. :shocked: De skal nok hente drukna sau eller noe, for så vidt jeg vet er det stort sett gjeterhundraser som bedriver slikt. :wink:

Jaa, men du skulle forklart det DER. :whistle:

Men greit, da vet jeg det, og neste gang kan jeg ta og kaste kongler. :P

Jeg kasta forresten en godbit nedi vannet til ho, da. Med vilje. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti er helt greit for meg. :P

Marianne: Blir helt sikkert flere turer, har jo tatt helt av dette. :P

Ja det regner jeg da med! Kom også på at Lita har jo såååå mye løpetid så hun bare går rundt her og piper og pistrer og er utrolig sjarmerende.... :glare: Kanskje greit at jeg skal ha forelesninger neste helg :P

Men jeg viiiil kline med Knøttis igjen!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men: nytt nick jo!

---

Neste lørdag passer for meg, men jeg må være på jobb kl 14.30... Passer det for folk å møtes kl 10, så jeg vet at jeg rekker jobb?

Jepp :innocent:

Det passer med kl. 10, for meg. Da går jeg en liten morgentur først så bøllene ikke går heeelt banana s når de ser de andre hundene :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :wub:

Det passer med kl. 10, for meg. Da går jeg en liten morgentur først så bøllene ikke går heeelt banana s når de ser de andre hundene :P

Det var da voldsomt til morgenaktivitet, da... :P

KL 10?? :innocent:

DET er tidlig det...

Du ikke gå morgentur først, vet du. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil også være med, men med den flaksen jeg har hatt med treffene i denne tråden, så tar jeg et lite forbehold om min egen form, Josies form, hvor jeg ligger an i forhold til julegaver (som jeg strengt tatt kan gjøre etter turen), og en del andre ting :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ikke gå morgentur først, vet du. :o

DET gjør jeg heller ikke... Jeg går ikke morgentur først om vi skal møtes kl. 13 heller jeg... :rolleyes:

Men selvfølgelig, det er jo bare deilig å ha på vekkerklokka lørdag også... <_< Vi skal ikke heller si kl. 9 da?

(tuller altså, bare for å ha sagt det. Jeg blir med jeg, selv om jeg må ha på klokka... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...