molly Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Jeg kan!! Var litt usikker her en stund, men jeg kan. Hvor skal vi egentlig møtes? Hvor på Ekeberg liksom?
M.J Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Jeg blir med om jeg rekker det. Jeg rekker det ikke.
-Vilde- Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Jeg rekker det ikke Mamma hadde invitert gjester.
Miriam Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Em... Tja, da ser det ut til at jeg og molly kan For min del er jo det en fin tur, men jeg vet ikke hvordan det er med deg, molly? Kanskje litt kort varsel?
molly Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Ops... Jeg var inne å sjekket rett før du skrev svar, og fant ut at jeg uansett ikke rakk til Ekeberg siden det ikke hadde kommet noen beskjed om hvor... Jeg sitter godt i sofakroken (og manner meg opp til å dra i butikken) med en hund som synes en rusletur rundt åsen her er i minste laget... <_<
Miriam Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Jeg er fremdeles hjemme selv, med en hund som kunne tenke seg en tur Vi kan jo gå litt senere evt.? Eller i morgen?
molly Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Jeg kan være på Ekeberg til 1615...?
molly Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Møtes på parkeringsplassen til hallen?
Miriam Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Ja, det passer fint Sendte deg nettopp en PM med mob.nr mitt
molly Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Da skal jeg hoppe i klærne og komme av gårde.
Miriam Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Takk for turen, molly! Josie er sliiiten *ler*
Miriam Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Vi kan! Men da må det bli litt tidlig på dagen, skal til foreldrene mine etterpå...
Peers Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Tidlig passer fint for oss Jeg har fri neste lørdag, og har ingen andre planer. Vi viiiiiiiil på tur!
Miriam Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Hvor har du lyst til å gå, da? For meg er det det samme
molly Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Takk for turen, molly! Josie er sliiiten *ler* Jo takk for turen. Var en fin runde det, og Snorre er og sånn passe sliten... Lurer på om den stakkars dama fant igjen hunden sin jeg...? Noen som kan neste lørdag? Pr i dag så kan jeg neste lørdag og jeg, men i og med at jeg aldri får mannet (?) meg nok opp til å dra å handle julegaver, er jeg stygt redd for at neste helg kan bli litt travel... Men bikkja må jo uansett få tur, så ja, jeg tror jeg blir med... Hvor har du lyst til å gå, da? For meg er det det samme Nå var det ikke meg du spurte, men.... På dagtid når det er lyst er det jo veldig fint å gå i skogen da, men jeg må si jeg syntes turen i dag på Ekeberg var veldig ok og...
Peers Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Hvor har du lyst til å gå, da? For meg er det det samme Jeg er glad i skogen jeg da, men er samme for meg altså Supert om vi får til noe, har jo ikke gått tur med dere ennå!
Miriam Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 For min del passer det selvfølgelig best med den turen jeg og molly gikk i dag, en tur på Ekebergsletta hvor hundene kan være løse, der er det også opplyst, så om det er grått og trist den dagen, så er det fortsatt mulig å se hvor man plasserer beina hen Men jeg er jo selvsagt åpen for andre forslag
Peers Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 For min del passer det selvfølgelig best med den turen jeg og molly gikk i dag, en tur på Ekebergsletta hvor hundene kan være løse, der er det også opplyst, så om det er grått og trist den dagen, så er det fortsatt mulig å se hvor man plasserer beina hen Men jeg er jo selvsagt åpen for andre forslag Om vi tar turen tidlig, er det jo lyst i skogen også
Miriam Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Om vi tar turen tidlig, er det jo lyst i skogen også Jepp Da er vi tre foreløpig..
Peers Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Vi SKAL på tur, om vi så må dra folk fra jobb eller familieselskaper
Miriam Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 Vi SKAL på tur, om vi så må dra folk fra jobb eller familieselskaper Hehe, ja, det er bare å finne et tidspunkt som passer det Hva med kl 12?
Peers Skrevet 15. Desember 2007 Rapporter Skrevet 15. Desember 2007 12 er helt fint! Da kan jeg forhåpentligvis prøve å sove litt lenger også... Det lengste jeg har sovet de siste to månedene er til 10, og det har kun vært to dager. Ellers er det opp 06-08.30. Angrer nesten på at jeg fikk meg valp igjen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar