Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Ops... Jeg var inne å sjekket rett før du skrev svar, og fant ut at jeg uansett ikke rakk til Ekeberg siden det ikke hadde kommet noen beskjed om hvor... Jeg sitter godt i sofakroken (og manner meg opp til å dra i butikken) med en hund som synes en rusletur rundt åsen her er i minste laget... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for turen, molly! Josie er sliiiten *ler*

Jo takk for turen. Var en fin runde det, og Snorre er og sånn passe sliten... :tongue:

Lurer på om den stakkars dama fant igjen hunden sin jeg...?

Noen som kan neste lørdag? :blink:

Pr i dag så kan jeg neste lørdag og jeg, men i og med at jeg aldri får mannet (?) meg nok opp til å dra å handle julegaver, er jeg stygt redd for at neste helg kan bli litt travel... Men bikkja må jo uansett få tur, så ja, jeg tror jeg blir med...

Hvor har du lyst til å gå, da? For meg er det det samme :P

Nå var det ikke meg du spurte, men.... På dagtid når det er lyst er det jo veldig fint å gå i skogen da, men jeg må si jeg syntes turen i dag på Ekeberg var veldig ok og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del passer det selvfølgelig best med den turen jeg og molly gikk i dag, en tur på Ekebergsletta hvor hundene kan være løse, der er det også opplyst, så om det er grått og trist den dagen, så er det fortsatt mulig å se hvor man plasserer beina hen :P Men jeg er jo selvsagt åpen for andre forslag :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del passer det selvfølgelig best med den turen jeg og molly gikk i dag, en tur på Ekebergsletta hvor hundene kan være løse, der er det også opplyst, så om det er grått og trist den dagen, så er det fortsatt mulig å se hvor man plasserer beina hen :P Men jeg er jo selvsagt åpen for andre forslag :blink:

Om vi tar turen tidlig, er det jo lyst i skogen også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 er helt fint! Da kan jeg forhåpentligvis prøve å sove litt lenger også... Det lengste jeg har sovet de siste to månedene er til 10, og det har kun vært to dager. Ellers er det opp 06-08.30. Angrer nesten på at jeg fikk meg valp igjen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...