Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser


Raksha

Recommended Posts

Skulle ikke du roe ned kursinga? *Se strengt på*

Mulig det hadde vært digg med litt hundefri på fredag altså... Hmm, men venter på svar fra venninne om hun kommer og litt sånt. Kan jeg komme tilbake til det? ;)

Bare å si ifra, jeg stiller gjerne opp som hundepass jeg også. Men jeg har også ymse slag med kurs mandag, onsdag , fredag, lørdag og søndag, hehe, hvilken dager ble egentlig igjen nå? .....

Men nye muligheter om et par uker også.

Når er det snakk om tur neste gang nå? Kan jo ha et lite håp om å få presset det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Åh tusen takk, jeg sier jatakk til hundepass! Veldig greit å ha noen å spørre når det er krise. ;) Hihi er tirsdag og torsdag igjen der forresten.

Tror ikke vi har bestemt noen dag enda, prøver å lokke med ei anna ei med en staffevalp, så lørdag hadde passet best for oss, men jeg kan søndag og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med saken :glare: 11 er også kjempefint! Sånn i febertåka husker jeg ikke om vi er blitt enige om noe sted? Jeg bor på Ekebergsletta (hint hint) :yawn:

Uff, febertåke er ikke noe kult :D Det er innmari fint på Ekebergsletta da. Er det ikke et stort område der med masse hunder?:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, febertåke er ikke noe kult :yawn: Det er innmari fint på Ekebergsletta da. Er det ikke et stort område der med masse hunder?:D

Febertåke er no møkk :glare: Jo, det er ei stor slette på Ekeberg hvor det er lov til å slippe hundene året rundt, men det har aldri vært noe problem å slippe hunder på resten av slettene heller :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Febertåke er no møkk :glare: Jo, det er ei stor slette på Ekeberg hvor det er lov til å slippe hundene året rundt, men det har aldri vært noe problem å slippe hunder på resten av slettene heller :yawn:

Er det veldig vanskelig å finne fram, for en person med elendig retningssans? *kremt* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du kan ta buss 23 Simensbråten eller 34 Ekeberg Hageby til Simensbråten (som er siste stasjon for begge bussene), og så kan jeg møte deg der :P

23 bussen går 5 min herifra ;)

Skal vi hå på Skullerud, Ekeberg, Bergkrystallen eller et annet sted? Jeg kan sånn cirka alle steder man kommer til med kollektiv trafikk i Oslo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...