Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar
Det er masse fine turområder her hvor jeg bor :D Enten åpne sletter, eller litt mer skogsterreng :D

Høres bra ut :D Men hvis du er interessert i tur kl 15, er vi med altså! Dyrene mine trenger det nok etter å ha ligget hjemme mens jeg har vært på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å lokke med meg et mannebein også jeg. Han er riktignok hundeløs (og single!) men veldig glad i hunder.

Sånn for å gjøre det hele litt verre; han jeg kanskje skal ha med meg er også singel og hundeglad :D :D

Men for min del passer det egentlig bedre å gå tur litt senere på dagen, var det ikke det som passet best for deg og? Vi kunne jo i såfall tatt en tur litt senere? :D

Rett før jeg skulker obligatorisk undervisning her nå assa....... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh, bli med! Lenge siden jeg har truffet deg og dine! Og du får jo ekstra bonus med mannebein! :D

Edit: wow, mange utropstegn.

Obligatorisk undervisninger greit å få med seg da.. På en måte.... Men ja det er veldig lenge siden! Lita har kronisk bøy på halen omdagen så det er kanskje greit å la det være.... Jeg sliter skikkelig med å få på henne trusa og ønsker meg støtt kastrert hannhund omdagen.... :rolleyes:

Men vi kan vel gå en tur i romjula eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :D Men hvis du er interessert i tur kl 15, er vi med altså! Dyrene mine trenger det nok etter å ha ligget hjemme mens jeg har vært på jobb...

Jeg leker Ole Brumm: "Ja takk begge deler :D" VI bli med på begge turene vi :D Ekeberg?

Jeg er interessert i tur litt utpå dagen, så kl 15 passer kjempefint ;) Jeg lover ingenting ang. mannebeinet, men han har sagt at han ikke har noen planer og at han gjerne vil gå en tur den dagen, så får vi se ;)

Gjerne Ekeberg for min del :P Her er det opplyste sletter og stier, så det er bare å velge og vrake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ringte snille tanta mi og inviterte på Halvorsens conditori og julegavebytte på lørdag. Hun husket at jeg hadde sagt at jeg aldri hadde vært der og da kan jeg bare ikke si nei takk! God tur alle sammen. Vi blir nok med en annen gang! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, vet ikke om jeg henger helt med nå, men er det kl. 15 som gjelder nå eller? Hvor ble disse kl. 10-turgåerne av?

Regner med at kl. 15 på Ekeberg passer her og...

"Snakkes" i morgen vi da, BC-Rex, vedr kjøring...

Gråtass er med og da, kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, vet ikke om jeg henger helt med nå, men er det kl. 15 som gjelder nå eller? Hvor ble disse kl. 10-turgåerne av?

Regner med at kl. 15 på Ekeberg passer her og...

"Snakkes" i morgen vi da, BC-Rex, vedr kjøring...

Gråtass er med og da, kanskje...?

Samme for meg når det blir. Ehm, hvor hadde du plukket meg opp Molly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg når det blir. Ehm, hvor hadde du plukket meg opp Molly?

jeg er ikke sååååå kjent i Lillestrøm liksom, men jeg har gps så jeg skal vel klare å finne deg om jeg får noen holdepunkter. Har du noe greit forslag som kan passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke sååååå kjent i Lillestrøm liksom, men jeg har gps så jeg skal vel klare å finne deg om jeg får noen holdepunkter. Har du noe greit forslag som kan passe?

Kan gjøre det enkelt å si stasjonen? side: lillestrøm syd (sats ligger der også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14.30 er greit. Blir kun Bocca som er med, og ho kan jo sitte på fanget. Men opp til deg :o

Fanget er ok, liker bare ikke løs hund i bilen når vi skal kjøre ett stykke.... Belag deg på bjeffing fra firfoting under oppstart. Han har det med å si fra at han synes det er dødskult (eller noe?) med passasjer i bilen (både med og uten hund)... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanget er ok, liker bare ikke løs hund i bilen når vi skal kjøre ett stykke.... Belag deg på bjeffing fra firfoting under oppstart. Han har det med å si fra at han synes det er dødskult (eller noe?) med passasjer i bilen (både med og uten hund)... :D

Som sagt, er opp til deg, Ho klarer fint å sitte i bur også :o (selvom det KAN bli noe jamring) *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Okey, vet ikke om jeg henger helt med nå, men er det kl. 15 som gjelder nå eller? Hvor ble disse kl. 10-turgåerne av?

Regner med at kl. 15 på Ekeberg passer her og...

"Snakkes" i morgen vi da, BC-Rex, vedr kjøring...

Gråtass er med og da, kanskje...?

Dette blir hverken fugl eller fisk for meg. Kl 10 er for tidlig og kl 15 er for sent.. Skal spise familie middag kl 16.. Men så mye styr som det har blitt nå, så tør jeg ikke foreslå ett nytt tidspunkt :D Vi får heller bli med en annen gang. Kanskje vi kan få til ett treff i romjula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir hverken fugl eller fisk for meg. Kl 10 er for tidlig og kl 15 er for sent.. Skal spise familie middag kl 16.. Men så mye styr som det har blitt nå, så tør jeg ikke foreslå ett nytt tidspunkt :o Vi får heller bli med en annen gang. Kanskje vi kan få til ett treff i romjula?

Vi får sikker til noe i romjula også :D Josie trenger i hvertfall tur da, også :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med (om Molly er :D ).

Og ser nok ikke bort ifra om jeg slenger meg med på at treff i romjulen. (bare ikke ta det samme som da det blir i drammen).

EDIT: Da må jeg si at jeg ikke kan desverre. Ble endring i planene, og jeg reiser vist bort hele denne helgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg er tispemennenske, og trives mye bedre med tisper enn hannhunder.  Men jeg oppfatter ofte hannhunder som mer kosete, og lojale.  De er ofte "dummere" enn tispene synes jeg.. Skal ha tispe denne gangen også. 
    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...