Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser


Raksha

Recommended Posts

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Av en eller annen grunn sitter jeg og tenker ut en lur design på" ryggsekk på magen med saueskinnsfor og regntrekk med snøring uttapå". Hvordan går det med lille, slitne og veldig våte Norma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: Produserer du en sånn, så stiller jeg meg i køen for å kjøpe. Men må kunne ha den på ryggen.

Håper det går fint med norma, peers skulle jo ha henne med på jobb, så hun sover vel søtt der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn sitter jeg og tenker ut en lur design på" ryggsekk på magen med saueskinnsfor og regntrekk med snøring uttapå". Hvordan går det med lille, slitne og veldig våte Norma?

Hun kom raskt til hektene igjen hun, selv om vi brukte hele timen hjem på å få litt varme i henne igjen :rolleyes: Jeg fikk noen stygge blikk på t-banen, der jeg satt med en skjelvende og stakkarslig bylt på fanget. Den dyremishandleren, må vite! Jeg håper forresten du tar patent på den sekken :D

Orry derimot, er ikke frisk... Noen av dere som la merke til om han gjorde noe spesielt i dag? Ikke så lett å få seg kanskje, siden han er mer eller mindre usynlig ;) Uansett, han er ikke bra i det ene bakbeinet. Det svikter av og til under han når han står, og han sliter av og til med å sitte. Han liker heller ikke at jeg prøver å ta i det, da kjemper han mot med full kraft. I tillegg biter han seg fælt i forlabbene, så det virker som om han har vondt :) Han har jo hatt noen problemer med bakparten den siste tiden, så da blir det veterinærtur i morgen...

Ellers vil jeg takke for en veldig fin tur, det frister til gjentakelse til tross for været :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe fikk noen rare blikk på bussen jeg, siden jeg så ut som jeg var sprekkeferdig, Abby syns at det var helt kurant å bare bli under jakka hun.

Stakkar Orry, kan ikke huske å ha sett han gjorde noe spesielt, men er jo ikke utenkelig at han har sklidd på isen eller noe sånt. :) Håper han blir bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kom raskt til hektene igjen hun, selv om vi brukte hele timen hjem på å få litt varme i henne igjen :rolleyes: Jeg fikk noen stygge blikk på t-banen, der jeg satt med en skjelvende og stakkarslig bylt på fanget. Den dyremishandleren, må vite! Jeg håper forresten du tar patent på den sekken :)

Orry derimot, er ikke frisk... Noen av dere som la merke til om han gjorde noe spesielt i dag? Ikke så lett å få seg kanskje, siden han er mer eller mindre usynlig :D Uansett, han er ikke bra i det ene bakbeinet. Det svikter av og til under han når han står, og han sliter av og til med å sitte. Han liker heller ikke at jeg prøver å ta i det, da kjemper han mot med full kraft. I tillegg biter han seg fælt i forlabbene, så det virker som om han har vondt ;) Han har jo hatt noen problemer med bakparten den siste tiden, så da blir det veterinærtur i morgen...

Ellers vil jeg takke for en veldig fin tur, det frister til gjentakelse til tross for været ;)

Nei, jeg så ikke annet enn at han tuslet svært bedagelig, men målrettet ned bakken etter skogen. Han haltet da ikke, da, tror jeg... :D Uff, får håpe det ikke er noe som ikke går over av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg så ikke annet enn at han tuslet svært bedagelig, men målrettet ned bakken etter skogen. Han haltet da ikke, da, tror jeg... :) Uff, får håpe det ikke er noe som ikke går over av seg selv.

Hihi, han hadde "jeg vil hjem"-travet da ja. Han ser bedre ut nå, men er vel greit å sjekke det uansett... Rare hunden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke si jeg har sett verken at noe spes skjedde eller at Orry haltet...

Men med tanke på hans plutselige usosiale tendenser (marsjet avgårde, retning hjem) samt at han og ble "midlertidig døv" kan jo kanskje tyde på at han allerede da hadde vondt....?

Stakkars kalde, våte Norma. Har aldri sett ett tristere og mer "synes veldig synd på meg selv" tryne på en hund før... :rolleyes: Så fantastisk søt med store labber, lange ører og triste blikk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Orry, synes dere har vært mye plaget i det siste :) Håper dere finner ut hva det er snart, du må holde oss oppdatert på hvordan det går :D

Ellers lurer jeg på om det er noen som kunne tenke seg en tur til neste helg? Jeg har fått ryddet litt i det sosiale skjemaet mitt, og har plutselig fått en ekstra frihelg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Orry, synes dere har vært mye plaget i det siste :) Håper dere finner ut hva det er snart, du må holde oss oppdatert på hvordan det går :D

Ellers lurer jeg på om det er noen som kunne tenke seg en tur til neste helg? Jeg har fått ryddet litt i det sosiale skjemaet mitt, og har plutselig fått en ekstra frihelg :D

Leeenge til neste helg. Det er et julebord på gang + et barn som skal på Curlyhelg og må følges til der hun skal hentes og hentes der hun kommer tilbake. Bortsett fra det, så kan vi! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo ikke hvordan det blir selv fremover... Som dere sikkert har skjønt, så har det med å bli til at jeg blir "huket inn" av jobben, selv i helgene :rolleyes: Har visst ikke fri jeg ;) Men jeg har veldig veldig lyst til å få til en tur neste helg, trenger det nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Orry, synes dere har vært mye plaget i det siste ;) Håper dere finner ut hva det er snart, du må holde oss oppdatert på hvordan det går ;)

Ellers lurer jeg på om det er noen som kunne tenke seg en tur til neste helg? Jeg har fått ryddet litt i det sosiale skjemaet mitt, og har plutselig fått en ekstra frihelg ;)

VI VIL!!

Jeg kan hvis ingen har noe imot en gal pubertetslus med elendig sosiale sanser? Han tror han er evig elsket av alle :P Trenger ikke ta ham med hvis det er noen hunder som ikke liker oversosiale kryp. Da tar jeg heller med den andre svarte bolla ;)

Men vi er med på treff neste helg vi med Aysha eller Oscar (mulig en rar gammel schäfer tante) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abby kan nok styre sin begeistring for et oversosialt tenåringsbøller, hihi, men de trenger jo ikke være løs samtidig. ;) Jeg derimot er veldig glad i hoppende glade pubertetslus.

Den er grei ;) Oscar har ekstremt godt av litt trening med å ikke leke med alle hundene samtidig :rolleyes:

Nå vet ikke jeg hvor ille Oscar er nå fordi han er pappas hund og det er en stund siden jeg har sett ham nå *snufs savnerham*

Men jeg tror han er kurert for "hoppepåallehunderjegserleken" han hører litt mer på meg enn pappa fordi pappa skjemmer han bort litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med neste helg og jeg, og håper selvfølgelig at oversosiale Oscar blir med... ;)

Jeg lover og at jeg ikke skal blande meg inn i hvor vi skal gå, slik at bebbiser og småhunder slipper å sitte i jakka halve turen, fordi runden ble litt i overkant... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Småttisen min må nok i jakka uansett om det er slikt vær altså, enten hun er småttis eller ikke (hun ble fryktelig kald og stiv i ryggen). Men turen var jo fin den, litt finere være hadde virkelig gjort seg. Jeg og Abby blir gjerne med på samme runden igjen, med værforbehold, og forbehold om at det ikke blir senere enn ti-ish om jeg jobber natt. Hadde vært moro med innlagte pauser og litt sporsøk og sånt. ;)

Ps. Ta gjerne(!) med den oversosiale pubertetssaken. Vi klarer alltids å hindre at han hopper på knøtt. ;)

Josie: hihi bare si fra om du vil låne henne en dag, jeg begynner å få et desperat behov for å komme meg til tannlege. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke du roe ned kursinga? *Se strengt på*

Mulig det hadde vært digg med litt hundefri på fredag altså... Hmm, men venter på svar fra venninne om hun kommer og litt sånt. Kan jeg komme tilbake til det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke du roe ned kursinga? *Se strengt på*

Mulig det hadde vært digg med litt hundefri på fredag altså... Hmm, men venter på svar fra venninne om hun kommer og litt sånt. Kan jeg komme tilbake til det? ;)

Jo, jeg har roet ned kursinga nesten så langt det går... Nå skal jeg ha ett kurs, men det er oppstart i morgen, og da er det alltid mye å gjøre...

Selvsagt kan vi komme tilbake til fredagen ;) Det er bare å si ifra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke jobbe natt likevel. Bare kveld på lørdag, så da trenger jeg ikke gå tur i søvne. ;) Men, hihi, tar samme værforbehold som peers jeg.

Miriam: hihi flotters, jeg får ikke tannlegetime så kjapt uansett. Vi kan ta det på msn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...