Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser


Raksha

Recommended Posts

hmm... jeg derimot er motsatt av Miriam. Jeg må jobbe ekstra lørdagen:( Søndagen kan jeg, men ser dere er så fint i gang å planlegge så skal ikke øderlegge noe.

Miriam husker sikkert hvor vi gikk for å komme bak i lysløypa sist. Da slipper man å gå så mye langs veien først. Ellers hvis dere skal legge spor er det jo flere steder. blant annet der vi også trente litt sist etter å ha vært en svipptur i skogen:) Ellers kan man jo gå bort til idrettsplassen. Der er det jo masse plass for sporlegging og trening og man er ikke midt mellom blokker hvis hundene skulle finne på å bli litt ivrige. (jeg har en toller med god teknikk på tollerhylet så snakker utifra det,hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Jeg er fortsatt med, men hva om vi i stedet møtes på parkeringen til Skullerudstua (evt. t-banen). Synes det ble så mye frem og tilbake ift parkering, terreng osv...

Ved Skullerud er i hvert fall rett ved skogen, der vi både kan gå tur, ha frislipp og gå spor....?

Bare ett forslag...

Ida? Fortsatt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med kollektivtrafikk, så det er egentlig samme for meg hvor vi møtes, så lenge jeg klarer å komme meg dit på relativt enkel måte. Både Skullerud T-bane og Bergkrystallen T-bane er greit for meg.

Kjempemoro at dere vil være med Jane, jeg vil treffe Snorre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med kollektivtrafikk, så det er egentlig samme for meg hvor vi møtes, så lenge jeg klarer å komme meg dit på relativt enkel måte. Både Skullerud T-bane og Bergkrystallen T-bane er greit for meg.

Kjempemoro at dere vil være med Jane, jeg vil treffe Snorre :)

Det er veldig gjensidig... Snorre liker Springere (og eiere ikke minst) og jeg liker valper... :rolleyes:

Labbe-Oscar må også komme, han er en sååååå deilig liten (?) hund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fremdeles med. Kan godt ta det ved skullerud. Er det hunder som er med som er gode med småttiser? (les: ikke jakter eller voldsom med labbene) Hadde vært moro om knøttis også kunne fått løpt løs sammen med en eller to. :)

Fremdeles kl 10? I såfall kommer vi ca 10 over, pga. buss.

Et par tilleggsspøsmål til Arogn:

Blir folk sure om man er inne på idrettsplassen med hunder? Hva med fotballbanen vedsidenav? Og hvor lang er lysløypa? tror jeg har funnet den herfra nemlig, men aner ikke hvor lang den er og hvor den ender opp. :)

Ps. Knøttis må ha tur på søndag og hun, om du er lysten på en luftetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fremdeles med. Kan godt ta det ved skullerud. Er det hunder som er med som er gode med småttiser? (les: ikke jakter eller voldsom med labbene) Hadde vært moro om knøttis også kunne fått løpt løs sammen med en eller to. :)

Fremdeles kl 10? I såfall kommer vi ca 10 over, pga. buss.

Et par tilleggsspøsmål til Arogn:

Blir folk sure om man er inne på idrettsplassen med hunder? Hva med fotballbanen vedsidenav? Og hvor lang er lysløypa? tror jeg har funnet den herfra nemlig, men aner ikke hvor lang den er og hvor den ender opp. :)

Ps. Knøttis må ha tur på søndag og hun, om du er lysten på en luftetur.

Min er i hvert fall grei med småttiser... ingen labber og ingen jakting. Han vil helst bare løpe, og så fort som mulig, så småttiser er i grunn litt kjedelige sånn sett, de er så altfor trege. Han kan derimot bruke de som "hopp-hinder" om de står i veien, men han har en strålende presisjon så det har aldri skjedd uhell. :rolleyes:

Parkeringen på Skullerudstua 10 over 10 da? (Hmmm... kanskje en vaffel på stua i løpet av dagen og.... :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fremdeles med. Kan godt ta det ved skullerud. Er det hunder som er med som er gode med småttiser? (les: ikke jakter eller voldsom med labbene) Hadde vært moro om knøttis også kunne fått løpt løs sammen med en eller to. ;)

Fremdeles kl 10? I såfall kommer vi ca 10 over, pga. buss.

Et par tilleggsspøsmål til Arogn:

Blir folk sure om man er inne på idrettsplassen med hunder? Hva med fotballbanen vedsidenav? Og hvor lang er lysløypa? tror jeg har funnet den herfra nemlig, men aner ikke hvor lang den er og hvor den ender opp. ;)

Ps. Knøttis må ha tur på søndag og hun, om du er lysten på en luftetur.

Orry er veldig snill og rolig, han snuser og hilser, men er ignorant resten av turen regner jeg med ;) Sær og eksentrisk, må vite... Norma kan nok bli litt overivrig når hun treffer knøttisen din (hun synes nemlig hunder på sin egen størrelse eller mindre er FRYKTELIG moro, og kan begynne med litt "valpevifting" med labber), men hun er lett å avlede.

Da er dealen at vi møtes på Skullerud ca kl 10? Kan noen møte meg på t-banen i så fall? Jeg aner ikke hvor Skullerudstua er :blink:

Forresten, vaffel høres bra ut i løpet av dagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for veibeskrivelse, Molly :blink:

Jeg er på Skullerud T ca 09.53 (i følge Trafikanten).

Raksha: Orry synes forresten at små hunder er "rare" dyr, så han holder seg høyt sannsynlig unna med mindre hun tar initiativ selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peers: Hihi, hun stormer nok bort med lyd og høy hale og reiser seg på to for å sniffe han på snuta. Og så dilter hun i beina på han etterpå om hun syns han er ok. :rolleyes: Nei, hun er ikke helt riktig skrudd sammen. :blink:

Kan noen bestille fint vær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha fint vær... Orry tåler det meste, men Norma synes det er død og pine om det er vått.

Det høres ut som om knøttis og Orry kan bli et fint par :blink:

Jeg er forresten glad det ikke er noen mopser med på turen, Norma elsker dem litt for mye *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ble tur på dere selv om det var flere som måtte melde avbud :blink: Har lyst til å få vært med på mer som dette i tiden som kommer, må bare få alt til å klaffe med jobb o.l. (Man kan jo ikke ha normal arbeidstid, må vite :rolleyes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk for den våte, men hyggelige turen.

Håper "småttisene" har hentet seg inn igjen, særlig Norma synes vel at dette var en veldig oppskrytt greie... :rolleyes:

Neste gang får vi satse på litt mer opphold om ikke annet, det ble VELDIG vått etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...