Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar - NV-07


HHC

Recommended Posts

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

hmmmm vet ikke helt hva jeg skal si om ikkepåmeldte hunder...

Det er jo så trangt og fullt med de hundene som skal være der, at jeg synes det er unødvendig å trekke inn hunder som ikke må være der.

Men jeg skjønner jo at man vil ha med seg hunden sin, men kanskje ikke akkurat på denne utstillingen? Selv tar jeg ekstrahunder bare med "inn" på utendørsutstillinger. Eller på lokale innendørs, men da sjekker jeg om hvor fullt det er først. Er det kaos, tar jeg dem ikke inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så heldig at viskal sitte på med Fenrisgutten. Og vi drar på Fredag. Kanskje en tur i hallen og titte på lørdag, men Vinnergallaen skal vi iallefall på. Pappaen til Amy skal stille i veterangallaen og en annen hoffe (som er utrolig fin!) skal stille i selve vinnergallaen. Så vi er en gjeng som skal dit og heie og vi kommer sikkert til å høres :icon_fun: (andre som skal dit?). Ellers så skal vi stille på søndagen og er siste rase i ringen (utrolig men sant), dette er uvant kost for oss som e vant med å være første rase på 99,99% av alle utstillingene. 34 startnr i rasen men tror det er 32 startende (+avl og oppdretterklasse en i hver). Amy starter 3dje sist og har enten en champ og en veteran etter seg (evt to veteraner), samt 1 oppdrettergruppe og en avlsklasse. Det er like mange startnr (på hoffen) på Hamar som det var tisper på årets spesialutstilling :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så heldig at viskal sitte på med Fenrisgutten. Og vi drar på Fredag. Kanskje en tur i hallen og titte på lørdag, men Vinnergallaen skal vi iallefall på. Pappaen til Amy skal stille i veterangallaen og en annen hoffe (som er utrolig fin!) skal stille i selve vinnergallaen. Så vi er en gjeng som skal dit og heie og vi kommer sikkert til å høres :icon_fun: (andre som skal dit?). Ellers så skal vi stille på søndagen og er siste rase i ringen (utrolig men sant), dette er uvant kost for oss som e vant med å være første rase på 99,99% av alle utstillingene. 34 startnr i rasen men tror det er 32 startende (+avl og oppdretterklasse en i hver). Amy starter 3dje sist og har enten en champ og en veteran etter seg (evt to veteraner), samt 1 oppdrettergruppe og en avlsklasse. Det er like mange startnr (på hoffen) på Hamar som det var tisper på årets spesialutstilling :closedeyes:

Ja, vi skal også på vinnergallaen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov til å ha med hunder som ikke skal delta? eller...

Hørte nemlig noen sa at det ikke var lov :icon_redface:

Tja, det må da være lov, med tanke på at det er presisert i programmet at man kan øyelyse hunder som ikke er påmeldt utstillingen der?

EDIT: jeg har nå vært i kontakt med NKK, og det er fullt lovlig å ha med ikkepåmeldte hunder inn, så lenge man har med vaksinasjonspapirer. Så de som har sagt at dette ikke er lov, har tatt veldig feil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 bernerhanner og 52 tisper. 92 til sammen. Jeg stiller nok ikke Bella, da hun er totalt nedrøytet!

Er i grunnen ikke sikker på om jeg kommer meg i vei en gang:/

Da har jeg fikset skyss, så da blir det Hamar på oss også :icon_cry:

Kommer på lørdagen og søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det må da være lov, med tanke på at det er presisert i programmet at man kan øyelyse hunder som ikke er påmeldt utstillingen der?

EDIT: jeg har nå vært i kontakt med NKK, og det er fullt lovlig å ha med ikkepåmeldte hunder inn, så lenge man har med vaksinasjonspapirer. Så de som har sagt at dette ikke er lov, har tatt veldig feil :icon_cry:

Så bra.. Jeg ville bare høre med dere, sånn at jeg ikke kommer til vikingskipet også får jeg ikke komme inn!

Men nå er det uansett usikkert om jeg skal ha med hund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille i lydighet på fredag, og eksteriør på lørdag. Spennende for det er 14 stabyer påmeldte. Har aldri konkurert mot så mange før. Vi skal også bo på Rica.

Gleder meg kjempe banana

Skal også på galla, men hva i all verden skal jeg ha på meg. Er det veeeldig fint anntrekk, eller vanlig pent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille i lydighet på fredag, og eksteriør på lørdag. Spennende for det er 14 stabyer påmeldte. Har aldri konkurert mot så mange før. Vi skal også bo på Rica.

Gleder meg kjempe banana

Skal også på galla, men hva i all verden skal jeg ha på meg. Er det veeeldig fint anntrekk, eller vanlig pent?

Hvilken klasse skal du gå i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...