Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar - NV-07


HHC

Recommended Posts

Guest Christine
Da er vi to... fikk jo søren ikke sagt hade i fjor en gang :devil:

forresten lykke til, til alle som skal starte ;)

Jeg veit! Plutselig ble du borte liksom... ;)

Men i år skal vi ta det igjen med to stk glade (gale?!) unghunder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Chessea er meldt på i åpen klasse, så vi kommer garantert på lørdagen :devil: Håper vi møter mange. Jeg blir sannsynlig vis mest å se langs portisringen sammen med oppdretteren min, ellers kommer jeg nok til å vandre mye rundt.

Men kjære.. Det er hele 48 (!) portiser påmeldt på utstillingen. Ny rekord og vel så det.

28 tisper og 20 hanner, i hver sin ring med forskjellige dommere. Helt sykt med tanke på at det kun finnes rundt 300 individer av rasen i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chessea er meldt på i åpen klasse, så vi kommer garantert på lørdagen :devil: Håper vi møter mange. Jeg blir sannsynlig vis mest å se langs portisringen sammen med oppdretteren min, ellers kommer jeg nok til å vandre mye rundt.

Men kjære.. Det er hele 48 (!) portiser påmeldt på utstillingen. Ny rekord og vel så det.

28 tisper og 20 hanner, i hver sin ring med forskjellige dommere. Helt sykt med tanke på at det kun finnes rundt 300 individer av rasen i Norge.

Må få med meg portissen jeg også. Skal bare gjøre meg ferdig rundt om kring:P Oppdretteren min skal dit så hvis du ser ei med 2 grey's en sort og en rød ja da finner du meg:P Tenkte jeg skulle spørre oppdretteren min om hun kan passe grey'ene mine. Ene grey'en min holder seg rolig når hun er omkring buret. Vil ikke la de stå alene når jeg er i ringen med en hund:P Tøybur og redd for at de kan finne på å grave seg igjennom det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få med meg portissen jeg også. Skal bare gjøre meg ferdig rundt om kring:P Oppdretteren min skal dit så hvis du ser ei med 2 grey's en sort og en rød ja da finner du meg:P Tenkte jeg skulle spørre oppdretteren min om hun kan passe grey'ene mine. Ene grey'en min holder seg rolig når hun er omkring buret. Vil ikke la de stå alene når jeg er i ringen med en hund:P Tøybur og redd for at de kan finne på å grave seg igjennom det:P

Hvis du står i nærheten av Siw Tonje med dine hunder så ser jeg deg nok :) Hehe. Jeg har full oversikt over alle oppdrettere og aksjonærer innen portis vil jeg tro. *portisgeek* :no: Så jeg vet godt hvem Siw er.

Kan jo tenke meg som vinner allerede også, da :no: hehe. Jeg tipper Mythos og Luna, begge fra Siw. Makan til fine hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du står i nærheten av Siw Tonje med dine hunder så ser jeg deg nok :) Hehe. Jeg har full oversikt over alle oppdrettere og aksjonærer innen portis vil jeg tro. *portisgeek* :) Så jeg vet godt hvem Siw er.

Kan jo tenke meg som vinner allerede også, da :) hehe. Jeg tipper Mythos og Luna, begge fra Siw. Makan til fine hunder.

Hun vil nok sikkert hilse på Ischma ettersom det er fra hennes siste kull:P Så ja er nok rundt omkring Siw ja. Hehe. Tenkte jegskulle spørre Siw om hun kan passe grey'ene mine mens jeg er i en annen ring. Det er alltid folk rundt henne og de kjenner Ischma, vil ikke at de står alene når jeg er i ringe med en annen hund. Kanskje komer det 2 grey inn i ringen som ikke skal være der.

Jepp liker de 2 hundene veldig godt. Hilste på dem når jeg så på ene grey'en min. Mythos hoppet meg helt ned. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, har LITT lyst selvfølgelig :rolleyes:

Men du må jo liksom få stilt litt selv også da :P

Hehe - Amigo digger jo deg Kathrine og dere er jo et superpar sammen! Så om du har lyst å stille ham så blir jeg veldig glad for det :)

Det blir ekstra spennende på denne utstillingen også i og med at det er hele 14 stabijer med - tror det kommer over noen fra Sverige også. Og svenskene gjorde reint bord på Hamar i fjor og da trenger vi revansj hihi! Jeg passer best på utsida med fotoapparatet jeg vettu :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal stille border collie på Lørdagen ??

Jeg skal i allefal lstille den ene border collien som skal i ringen.

Jeg mente at jeg hadde trukket meg, men da jeg snakket med

NKK igår, så hadde jeg visst ikke det :) Så jeg skal stille like vell.

Så lurte på om det var noen her som skulle stille den andre BC'en

som skal stilles :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - Amigo digger jo deg Kathrine og dere er jo et superpar sammen! Så om du har lyst å stille ham så blir jeg veldig glad for det :P

Det blir ekstra spennende på denne utstillingen også i og med at det er hele 14 stabijer med - tror det kommer over noen fra Sverige også. Og svenskene gjorde reint bord på Hamar i fjor og da trenger vi revansj hihi! Jeg passer best på utsida med fotoapparatet jeg vettu :rolleyes:

Jeg skrev et innlegg her i går men det har visst forsvunnet i løse luften... så jeg prøver igjen :rolleyes: !

Dersom du har lyst å stille Amigo så blir jeg veeeeldig glad for det Kathrine! Dere to er jo et superpar sammen og Amigo digger deg! Det er 14 stabijer (noen svensker kommer også tror jeg) å konkurrere mot og i fjor så gjorde svenskene reint bord.... vi vil ha revansj i år hihi! Du vet jo at jeg passer best på utsiden med fotoapparatet :rolleyes:

Hmm - av en eller annen grunn fungerer ikke Quote-knappen hos meg (innleggene viser ikke etterpå) så jeg legger inn uten å quote.

Kathrine - om du har lyst å stille Amigo og tiden strekker til for deg så blir jeg veeeeldig glad for det! Dere to er et superpar sammen og Amigo digger deg jo!

Det er 14 stabijer med så konkurransen er stor. I fjor gjorde svenskene reint bord; vi trenger revansje hihi!

Så om du vil - er Amigo din... :) (jeg passer jo best på utsida med fotoapparatet jeg :P )

Er hvert fall tre innlegg siste to sidene så de synes hos andre, Jaktlykke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men jeg finner dem ikke igjen selv om jeg har gått gjennom hvert eneste innlegg. De vises der og da men så forsvinner de hos meg.

Men bare slett de overtallige du Vipsen :)

Jeg kan ikke slette noenting, det må du be en moderator gjøre. Kanskje be Espen se på det også? Høres merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj :glare: Fikk PM i posten i går. Vi skal løpe helt sist, og antagelivis er vi ikke eneste champ tispen. Det passer Blaze dårlig ettersom hun mer enn gjerne vil ligge først i rekken. Hun er jo størst, sterkest & finest og da løper man jo først. Hvorfor er det ingen som forstår det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj :glare: Fikk PM i posten i går. Vi skal løpe helt sist, og antagelivis er vi ikke eneste champ tispen. Det passer Blaze dårlig ettersom hun mer enn gjerne vil ligge først i rekken. Hun er jo størst, sterkest & finest og da løper man jo først. Hvorfor er det ingen som forstår det? :)

Har du - eller andre - eksperimentert med å melde på veldig tidlig, passe og veldig sent, og sjekke hvilken plass dere får i klassen? Er den som er først i klassen den som meldte på først? Eller er det helt vilkårlig?

For i så fall kunne man jo brukt litt strategi på å komme på "rett" plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du - eller andre - eksperimentert med å melde på veldig tidlig, passe og veldig sent, og sjekke hvilken plass dere får i klassen? Er den som er først i klassen den som meldte på først? Eller er det helt vilkårlig?

For i så fall kunne man jo brukt litt strategi på å komme på "rett" plass...

Jeg har vell egentlig ubevisst prøvd det, men funnet ut at det må være afabetisk eller noe... jeg kommer (nesten) alltid sist på store utstillinger hvor det er mange hunder uansett når jeg melder meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du - eller andre - eksperimentert med å melde på veldig tidlig, passe og veldig sent, og sjekke hvilken plass dere får i klassen? Er den som er først i klassen den som meldte på først? Eller er det helt vilkårlig?

For i så fall kunne man jo brukt litt strategi på å komme på "rett" plass...

Jeg meldte meg i allefall på dagen før anm. fristen var ute, og jeg skal løpe først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh, får lyst til å stille jeg også nå, men kanskje jeg stiller med odin til neste år igjen, vi får se. skal ta han med på noen utstillinger på sommern neste år å høre først----

men skal dit lørdag og søndag og se på alt mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vell egentlig ubevisst prøvd det, men funnet ut at det må være afabetisk eller noe... jeg kommer (nesten) alltid sist på store utstillinger hvor det er mange hunder uansett når jeg melder meg på.

Hm, jeg har opplevd at hundene har blitt rangert etter alder. Orry har alltid vært eldst i åpen klasse, og vi har alltid måttet løpe sist uavhengig av når vi har meldt på... Mulig det bare er tilfeldigheter men.

Uansett, planene mine er klare for den helgen; vi kommer oppover alle tre på lørdag, bare for å titte. Kommer nok til å være mest ved springerringen, og hvis noen ser meg må de skrike ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...