Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar - NV-07


HHC

Recommended Posts

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Utstillingssystemet er slik at det ikke skal være mulig å "gamble på" eller "melde på slik at en kommer først" etc.

Dvs at når alle påmeldelsene er motatt blir de vilkårlig gitt løpenr i klassen: Uavhengig av når du meldte på eller hvor du kommer i alfabetet. Både NKK og alle andre hundeklubber benytter seg av Dogweb arra (dette er pålagt), og denne databases styrer iallefall løpenr. på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg smisker meg fremdeles inn som barn, jeg! hehe

Fikk betale som barn den ene dagen på NKK Trondheim, men det var ikke snakk om det på den søndagen.

Barn er vel opp til 16? Då får jeg pent ta med legitimasjon da. Nekter å betale 60 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Det er lov til å ha med hunder som ikke skal delta? eller...

Hørte nemlig noen sa at det ikke var lov :cool:

Har vært lov alle de andre åra, så merkelig om det plutselig ikke skulle vært lov nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte også det i fjor, så derfor valgte jeg å ikke ha med Rex. Er litt kjedelig om man møter noen som er vrange, også må jeg bare stå der.

Ja, ikke sant... litt kjedelig å stå der med hund, også kommer man ikke inn.. og jeg skal jo dra med tog, ikke bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstillingssystemet er slik at det ikke skal være mulig å "gamble på" eller "melde på slik at en kommer først" etc.

Dvs at når alle påmeldelsene er motatt blir de vilkårlig gitt løpenr i klassen: Uavhengig av når du meldte på eller hvor du kommer i alfabetet. Både NKK og alle andre hundeklubber benytter seg av Dogweb arra (dette er pålagt), og denne databases styrer iallefall løpenr. på denne måten.

Takk for svar! Har selv ikke merket noen "rytme" på hvor vi havner i rekkefølgen (etter navn, alder, når påmeld, osv), men har heller ikke tenkt så mye på det før nå. Da behøver jeg ikke gruble mer på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet til at jeg trekker Loke.

Han blir sannsynligvis verre i ryggen pga akupunkturen tirsdag og da jeg i tilegg har dårlig magefølelse pga dommerbytte er det liten vits å dra så langt med en hund som ikke er i form for å få blåsløyfe. Da blir det ikke noe hamar på oss i år :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips om ledig hotellrom? Det er noen som er litt i beita...

Har selv booket rom i Lillehammer, der er det ca. 45 min å kjøre til utstillingen, men så vidt jeg vet er det masse ledig både hotell og motell rom der.

Birkebeineren har både hotell og motell rom http://www.birkebeineren.no/

og sist jeg sjekket hadde Rica Victoria Lillehammer også ledige rom (http://www.rica.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...