Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar - NV-07


HHC

Recommended Posts

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

50 springere, mye det... Flere på Kongsvinger riktignok, der var det 57. Jeg skal ikke stille selv, men blir moro å se på :P Er der antakelig bare den dagen, altså lørdag.

Hvis noen ser blond jente med to springere (en voksen og en valp), skrik ut! Jeg er så dårlig på å kjenne igjen folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 svarte faktisk :P og dommerbytte :closedeyes: Loke har aldri blitt stilt for en dansk dommer før, men det aner meg at han ikke liker enorme sorte maller som prøver å kle seg ut som en groenendael :glare:

Jeanette: ikke du heller?? Ser ut som handler Hilde får en tøff jobb, for en gangs skyld skal lappsk inn samtidig med groen!

40 bernerhanner og 52 tisper. 92 til sammen. Jeg stiller nok ikke Bella, da hun er totalt nedrøytet!

Er i grunnen ikke sikker på om jeg kommer meg i vei en gang:/

Pingle! Loke begynte å miste all pels i det jeg sendte påmeldingen han *ler* Og dette er en gutt som på ingen måte er velsignet med mye pels fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 svarte faktisk :P og dommerbytte :closedeyes: Loke har aldri blitt stilt for en dansk dommer før, men det aner meg at han ikke liker enorme sorte maller som prøver å kle seg ut som en groenendael :glare:

Jeanette: ikke du heller?? Ser ut som handler Hilde får en tøff jobb, for en gangs skyld skal lappsk inn samtidig med groen!

Pingle! Loke begynte å miste all pels i det jeg sendte påmeldingen han *ler* Og dette er en gutt som på ingen måte er velsignet med mye pels fra før...

Tror nok ikke det nei.. :P jeg vil gjerne se alle AKene og som champ tispe som stilles Blaze blandt dem siste. Men handler Hilde skal ikke stille AK. Den AK'en skal trekke en tann og stiller ikke pga doping reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det nei.. :P jeg vil gjerne se alle AKene og som champ tispe som stilles Blaze blandt dem siste. Men handler Hilde skal ikke stille AK. Den AK'en skal trekke en tann og stiller ikke pga doping reglene.

Jeg vet, derfor kunne hun stille Loke allikevel. Men så fikk lappsk for første gang like oppmøtetid som belgerene..

37 groen og 3 maller og maller skal først inn. Lappsk er det 5 i og de er første rase ut, men Likka er champ og skal sist. Er det ti svarte hanner før Loke rekker hun det *håpe*

Hvis ikke har jeg backup :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEI! Dommerbytte på aussie. Tia er stilt på 4 valpeshow, og to av fire ganger er hun blitt plassert i best i gruppen. De to gangene hun ikke har blitt det har Jean Lanning dømt, og det er hun som skal dømme aussiene på Hamar. Tviler på at det går særlig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har vært på NKK Hamar før, hvordan er det å parkere der? er det trangt ? og må man gå langt? kjenner jeg får litt skrekk av å tenke på trange parkeringsplasser, så jeg vurderer å kjøre "konebil" til tross for at det blir "noe" trangt med 2 hoffer og to mennesker med bagasje i den... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har vært på NKK Hamar før, hvordan er det å parkere der? er det trangt ? og må man gå langt? kjenner jeg får litt skrekk av å tenke på trange parkeringsplasser, så jeg vurderer å kjøre "konebil" til tross for at det blir "noe" trangt med 2 hoffer og to mennesker med bagasje i den... :P

Parkeringen er grei, nok plass til å komme seg ut og inn, men det kan bli ett stykke å gå ettersom dem låner parkeringer fra dem nærmeste bedriftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje et dumt sprøsmål, men jeg er jo helt blank på utstilling, kan man komme å se på med hund?

Altså vi skal ikke stille ut, men kan jeg ta med dyret for å se på? Så blir han litt mer vant til slike omgivelser før vi selv tar turen ut i ringen. eller er det dårlig deal?

Med 47 gordons så er det jo mye vi kan se på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer alle tre dagene :P Kommer med to chihuhuaer fredagen (en LH tispe og en KH hann). Håpet er å ta storcert med begge, men vi får nå se på det :P Er lov å håpe da :P

Lørdag vet jeg ikke om jeg skal stille noe, blir muligens hivd inn i ringen med en golden r eller to.

Søndag skal jeg stille Peppern, og håper på maaange poeng (fremdeles lov og håpe :P hehe). Skal helt sikkert hjelpe til med en prikk eller to for Aase, og stille saluki såklart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Jeg satser på og dra alle dagene, men fredagen er jeg litt usikker på...

Prøver å ta med bajasen min en eller to dager, og får se om jeg drasser med meg den eldste også...

Damn, jeg gleder meg til å se dere igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...