Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar - NV-07


HHC

Recommended Posts

Blir koselig å møte folk igjen. Ingen gadd å bestille leie av hus eller hotell i år som i fjor, så da krever jeg at kjente og mindre kjente hilser (jeg skal gjøre mitt beste).

Karine; Skal du ikke stille Fenris?

Nei, han har ikke en sjanse mot broren sin uansett :icon_redface: Bortkastede penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Akkurat nå har jeg mest lyst til å ligge meg ned å grine :icon_redface:

Den eneste utstillingen vi skal på i år..

royte1.jpg

royte.jpg

Etter En runde med børsten:

royte2.jpg

Men siden jeg må opp der uansett så stiller jeg henne nok. Kjekt med bedømmelse av Australsk dommer, men vinnertittelen tror jeg vi kan se laaaaangt etter i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som trenger en handler, sänn helt tilfeldigvis?

Skal stille Skotsk Hjortehund pä söndag, men utenom det er jeg ledig, og stiller veldig gjerne, for ä läre mere!

Sä det er bare ä si ifra.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stiller i klasse 1.

Var det noe snakk om noen nye krav til poengsum? Må jeg ha opprykk til klasse 2???

Jeg har fått alle papirene og der står det ingenting om det?

Ja det stemmer at du må ha opprykket i den klassen du stiller, men hvis du ikke har det er det jo rart at du har fått papirer og katalognr.

Men uansett - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som skal stille lp på Hamar, og han sier at ifølge reglene (som du forplikter å sette deg inn i ved påmelding) så skal du bevise utstillingsdagen at du har første premie i den klassen du stiller.

Du må ta med deg kopi/original av kritikkskjema fra den gang du fikk 1.pr og framlegge dette.

Rent praktisk vet jeg ikke hvordan det skal gjøres, men det står vist i reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, dette var jeg ikke klar over. Jeg har ikke opprykk,. Planen min var å få det på stevne på Stord, men den gang ei. Det var kommet snø den natten, så Millett ville mye heller ut å leke i snøen enn å være inne i en kjedelig hall. Hun la seg i dekk og stirret mot døren, og der ble hun liggende :rolleyes: . Det hjalp ihvertfall ikke når mannen min bestemte seg for å gå ut av hallen. Da stormet hun mot døren midt i vår runde og ville ikke inn igjen i ringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, dette var jeg ikke klar over. Jeg har ikke opprykk,. Planen min var å få det på stevne på Stord, men den gang ei. Det var kommet snø den natten, så Millett ville mye heller ut å leke i snøen enn å være inne i en kjedelig hall. Hun la seg i dekk og stirret mot døren, og der ble hun liggende :rolleyes: . Det hjalp ihvertfall ikke når mannen min bestemte seg for å gå ut av hallen. Da stormet hun mot døren midt i vår runde og ville ikke inn igjen i ringen!

På Hamar holder det heller ikke med bare opprykk, du må også ha 1 stk første premie i den klassen du skal starte i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Hamar holder det heller ikke med bare opprykk, du må også ha 1 stk første premie i den klassen du skal starte i.

Hvis man har opprykk til f.eks. klasse 2 så har man jo nødvendigvis første premie i klasse 1, da?

Men det er vel ikke så mange lp-deltagere i år (nettopp pga den nye regelen), så det går vel kanskje an å prøve å smiske seg til å bli med allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har opprykk til f.eks. klasse 2 så har man jo nødvendigvis første premie i klasse 1, da?

Men det er vel ikke så mange lp-deltagere i år (nettopp pga den nye regelen), så det går vel kanskje an å prøve å smiske seg til å bli med allikevel?

Stemmer, hvis du har opprykk til kl.2 så har du første premie i kl.1, men du kan da bare starte i kl.1 på Hamar. (Om du da ikke har 1.pr i kl.2 og opprykk til kl.3)

Det er pga NKK ikke ønsker "for mange" deltagere dem har innført regelen. Ettersom utstillingene også går på fredagen er det begrenset antall ringer tilgjengelig (og det begrenser antall dommere i hver klasse og antall ekvipasjer dommeren kan bedømme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, hvis du har opprykk til kl.2 så har du første premie i kl.1, men du kan da bare starte i kl.1 på Hamar. (Om du da ikke har 1.pr i kl.2 og opprykk til kl.3)

Det er pga NKK ikke ønsker "for mange" deltagere dem har innført regelen. Ettersom utstillingene også går på fredagen er det begrenset antall ringer tilgjengelig (og det begrenser antall dommere i hver klasse og antall ekvipasjer dommeren kan bedømme)

Ja, selvsagt - jeg veit det, vi bare misforstod hverandre litt. :icon_redface:

(jeg trodde du mente at man ikke kunne starte i kl1 på Hamar med bare opprykk til kl2, man måtte ha førstepremie i kl1 også, og da skurret det litt for meg. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som reiser med hund, pleier det være noe problem å få taxi fra stasjon til skipet? Eller er de så sære når det gjelder hund?!

Det var ikkeno problem, bare vær obs på at det er dyrt, særlig på søndager. I fjor gadd jeg ikke å gå på en av dagene, så jeg tok taxi fra togstasjonen til ca 100 m fra innkjøringa til Vikingskipet, og måtte ut med 90 kroner, minstetakst... (eller, egentlig betalte jeg bare 70, for det var nemlig bare det jeg hadde). Men å ta med bikkja var ikke noe problem. Jeg kommer dog bare til å gå i år, gidder ikke å betale 90 kroner for å kjøre 1-1,5 km. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg gleder meg enormt mye jeg også. Bruker jo ikke å reise land og strand som mange av dere her inne, så Nkk hamar blir en "stor" tur for meg :icon_redface:

Gruer meg forresten til togturen. Toget går 05.40 på morgenen, også har jeg jo med Vegas (6, snart 7 mnd).. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...