Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar - NV-07


HHC

Recommended Posts

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Jeg skal! :frantics:

Er der lørdagen og søndagen(og muligens/forhåpentlivis fredagen også.)

Stiller Bella og broren hennes i unghundklassen på søndag, også har jeg fryktelig lyst til å dra på vinnergallaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit og blir sittende å skrive så blekket spruter i år også. Men har litt lyst til å stille champen min... Noen som har lyst til å stille collie kanskje? :frantics:

Hvilken dag stilles den? Kanskje jeg kan stille den:P Skal se med busser:P Så jeg kommer meg både dit og hjem^^

Skal i hvertfall dit på søndag og stille mine dalmiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag stilles den? Kanskje jeg kan stille den:P Skal se med busser:P Så jeg kommer meg både dit og hjem^^

Skal i hvertfall dit på søndag og stille mine dalmiser.

Det er vel lørdag om jeg ikke husker feil. Gruppe 1.

Hadde jo vært supert om! Han har ikke vært stilt på 2 år så da er det på tide å blåse støvet av han for neste år blir han veteran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel lørdag om jeg ikke husker feil. Gruppe 1.

Hadde jo vært supert om! Han har ikke vært stilt på 2 år så da er det på tide å blåse støvet av han for neste år blir han veteran.

Har sendt deg PM:) Sjekk innboksen din;)

Jepp det var på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Kommer kun fredag for å få med venner, bekjente og elever i LP ringen. Alt annet er uintressant, syns jeg. Dessuten er det alt for lett å bruke alt for mye penger der.. :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer for å titte i hvert fall en av dagene, tenkte jeg skulle få med meg springerne i hvert fall :frantics: Har lyst til å være der hele helgen, men tror det klaffer dårlig med jobb... Skal ikke stille hund, men reiser for å sosialisere :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...