Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar - NV-07


HHC

Recommended Posts

  • Svar 251
  • Created
  • Siste svar

Har veldig lyst på Hamar tur, ser ut som kanskje en av hundene holder pelsen, 2 av de aktuelle røyter iallefall.

Men blir vel mest et økonomisk spørsmål. Har jo rom på motellet hele helgen, men må nok begrense til 1 overnatting, fra lørdag til søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amigo skal stille i champ.klassen (har du lyst har du lov Kathrine :) ). Dette blir spennende for det er første gang for vår del at det kommer maaaange stabijer!

Vi blir der vel hele helgen tenker jeg.

Åå, har LITT lyst selvfølgelig :rolleyes:

Men du må jo liksom få stilt litt selv også da :P

Vi kommer ;)

Drar nedover torsdag, opp igjen utpå søndagen.

Skal stille eldstejenta, og de som opererte minstejenta skal også stille og ville se på henne med det samme :P

La meg vite om du ser meg, kjenner jeg meg rett misser jeg halvparten av kjente rundt omkring :P

Vi er der lørdag og søndag forresten + vinnergalla lørdag kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, har LITT lyst selvfølgelig :rolleyes:

Men du må jo liksom få stilt litt selv også da :)

La meg vite om du ser meg, kjenner jeg meg rett misser jeg halvparten av kjente rundt omkring :D

Vi er der lørdag og søndag forresten + vinnergalla lørdag kveld ;)

Skal si ifra når helga er over jeg :P

Sjenert og har sosial angst og sånt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan stille jeg vettu :)

Nå har jeg allerede avtalt med Decarabia, men det kommer garantert andre utstillinger jeg trenger hjelp. Har jo noen spesialer o.l hvor jeg har prioritert LP fremfor eksteriør, men da vet jeg hvem jeg skal spørre neste gang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer, skal stille en hanne fra siste kullet, reiser sammen med eieren, som også skal ha med seg to aussier.

Vi skal overnatte fra fredag til lørdag på ei hytte et eller annen sted...

Håper også en del andre mudier kommer, hadde vært koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg funnet ut at jeg i hvert fall kommer lørdag, siden springerne stilles den dagen. Så da får jeg bestille togbillett, og dra med meg begge dyra. Blir fin sosialisering for Norma tenker jeg :) Er det forresten noen som vet hvordan man går fram for å bestille togbillett når man skal ha med hunder? Må dette opplyses ved bestilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...