Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundelivsmessen 2007


Peers

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar
Er det noen her som har tenkt seg en tur til Hundelivmessen på Exporama på Hellerudsletta 3-4. november?

Jeg vurderer å ta en liten tur, så om noen andre skal; skrik ut! :lol:

Har tenkt år dra en tur, lørdagen tror jeg (; Usikker på påom jeg drar med hund.. Skal iallefall ta meg en tur i år, hvilken dag kåres norges morsomste hund da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Hver gang jeg leser Hundelivsmessen så tror jeg det står under.... nuvel.

Me too.. Kanskje det hadde vært mer interesant. :)

Har vært på messa de siste årene pga datterbarnet, men jeg gidder ikke mer. Syns det er generelt dårlig... :faceless:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Jeg kommer nesten garantert en tur for å kikke.. :lol: Vet ikke helt hvilken dag ennå, men sier ifra når jeg har bestemt meg :P Hadde vært koselig å møte noen soniser!

Er ikke det en fin dag å sosialiseres litt? :D Kommer mest annsynligvis til å dra på søndagen med bikkja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også dit,men uten hund denne gangen,de må bli igjen hjemme på Svalbard.Regner med å være der begge dagene,får jo abstineneser hvis jeg ikke har hunder rundt meg,hehe :) .må prøve å ikke bruke alle pengene på utstyr og sånt,på en gang altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i fjor og syns egentlig det var ei ganske dårlig messe, så i år dropper jeg den.

Håper den kan bli bedre til neste år, så vi prøver igjen da.

Hvorfor tror du ikke den kan være bedre i år, men derimot neste år?

Hva gjorde forresten at du syntes den var dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner nok en del info her om program og utstillere hvertfall:

http://www.hundelivsmessen.no/

Det er ulike stander, noen hundeklubber og butikker. Det er underholdning i ringen (ring på midten), politiet har pleid å ha en oppvisning, litt agility, freestyle og sånn. + gjeting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på den messa første året, men syns det var sykt dyrt å gå inn (å betalte over 100 kr for å gå inn et sted der man bare kan bruke penger i tilegg?) og syns det var veldig dårlig der...

Er det blitt noe bedre senere? Leste litt på programmet og syns det virker som få utstillere osv... Og ja, igjen.. dette med å betale så mye for å gå inn liksom..

Noen som kan si noe som gjør at jeg ombestemmer meg? frister jo alltid å reise på sånne hundegreier, men... det er NKK hamar om en måned også.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Noen som kan si noe som gjør at jeg ombestemmer meg? frister jo alltid å reise på sånne hundegreier, men... det er NKK hamar om en måned også.. .

Kose med terrierkrakylet? :D Kanskje jeg får dratt med meg typen, så du kan sjekke at han ikke er en morder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Må jeg betale 130 kr for å få kose med han asså? Og ikke minst se typen din? er det verdt det da?

Hehe, nei det er jo helt opp til deg. Men jeg tror ikke det blir noe av anyway, mamma likte ikke sjåføryrket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg skal! Gleder meg sykt! Jeg og Nikita har vert på en opfrisknings dag i byen for å få litt sosial trening for morgen dagen! Det er to timer men jeg vet at det er vert det! Gleder meg til å treffe hundenorge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...