Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundelivsmessen 2007


Peers

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Pleier å dra dit men må si jeg ble litt oppgitt i fjor av en del eiere der.

Vet ikke om det bare er jeg som er "snurpete" av meg men:) sånn som i fjor så møtte jeg på blant annet to som hadde med tispa si inn der med løpetid. Og har man en hannhund og retreiver i tillegg så vet man at det ikke alltid er like gøy. Fikk demonstrert tollerhylet hvertfall:) Tispene for den skyld var superstressa og skulle nok fått sluppet det styret inne i den fulle hallen.

Rett etter det skulle jeg prøve en sele jeg tenkte å kjøpe og bikkja sto løs mens jeg fikla med å få på han denne. Da var det en eier med to hannhunder som sto rett ved med fleksibånd og bare slapp hundene sine bort til min. Jeg og bikkja sto mer eller mindre trøkt inn i et hjørne med en hannhund snusende i hver vår rumpe omtrent. Jeg måtte holde fast Argon da det ikke var så aktuelt å slippe han så de kunne ordne opp selv. Eieren fulgte ikke med å så ikke til å skjønne hvorfor jeg litt småfrustrert spurte om hun kunne ta til seg hundene sine. Jeg var vel i hennes øye bare en eier som ikke klarte å ha kontroll på hunden min:) Ny sele til en fin pris ble det hvertfall der.

Men ellers var det masse fine oppvisninger og Argon satte i et godt vakthund hyl ta polititjenestehunden til slutt kastet seg over "tyven" og satte tenna i armen på han:) Om han kjeftet på politihunden for å være "slem" mot mannen eller om han skulle være med å ta "tyven" er fortsatt noe usikkert fra min side, men alle rundt oss fikk en god latter hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit. Tror lille tuppelure blir med, for ho er enklere å ta på armen om det blir for fullt der :blink: Også må jeg nesten få med meg han ene som skal ha gjeterhundoppvisning.

Men, uten å gidde å lete, er dette før eller etter NKK hamar? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit. Tror lille tuppelure blir med, for ho er enklere å ta på armen om det blir for fullt der :blink: Også må jeg nesten få med meg han ene som skal ha gjeterhundoppvisning.

Men, uten å gidde å lete, er dette før eller etter NKK hamar? :)

Det er før :)

Så moro at noen har tenkt seg en tur da, håper å se noen! Jeg tar i hvert fall med Orry, litt usikkert med Norma med tanke på vaksinering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er før :blink:

Så moro at noen har tenkt seg en tur da, håper å se noen! Jeg tar i hvert fall med Orry, litt usikkert med Norma med tanke på vaksinering...

aaah, dumt :) For da vet jeg ikke om jeg tør å bruke så mye penger her. For trenger jo en del til NKK Hamar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også..:blink:. vett ikke hvordan jeg skal komme meg bort.. Og jeg kjenner ingen som er veldig interresert i hund, som meg..

Har aldri hørt om den messa =/.. Viss det er noen (på min alder), som SKAL, så kunne jeg jo hengt meg på en gjeng :rolleyes: . Vil ikke reise alene i alle fall ;/

Edit:

Kommer sannsynligvis ikke til å skje, men det er lov å drømme :rolleyes: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også..:blink:. vett ikke hvordan jeg skal komme meg bort.. Og jeg kjenner ingen som er veldig interresert i hund, som meg..

Har aldri hørt om den messa =/.. Viss det er noen (på min alder), som SKAL, så kunne jeg jo hengt meg på en gjeng :rolleyes: . Vil ikke reise alene i alle fall ;/

Hvor i landet befinder du deg da?

Messa har hvert èn gang i året, de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt på saken... alltid gøy med messer. Eneste problemet er vel at man får med seg masse hjem som man egentlig ikke har bruk for:P

Men om jeg kommer blir det med hund og kanskje får jeg med meg hun ene jeg bor med og valpen hennes. Hvis dere hører høylytt bjeffing er det bare Aiko til Kristine som er på tur med meg og Rex:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...