TineSimbaNana Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Flere hunder her som har lang tunge?? Legg ut bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 å guud, jeg som trodde Rex var ille. hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 2. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 å guud, jeg som trodde Rex var ille. hahaha haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Fytti katta for en søt tunge ! ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Skal godt gjøres å slå den der tror jeg...Chicka slår den iallefall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bazzin Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Djizes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalder Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Har fått noen kommentarer på tunga hans ja, men tror ikke han slår Nana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 2. Oktober 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 haha, enda en med lang tunge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Java har også innmari lang og tynn tunge, men slår nok ikke deres. Har ikke no bilde, men skal sette inn hvis jeg får tatt ett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2007 Rex har lang tunge, men jeg tar aldri bilder av han når han peser så sinnsykt. Han er jo så stygg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Hjelp. Kaizer har ikke nubbekjangs til å slå deres hunder. Han har babytunge han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Hva er greia med BC og lang tunge? Jeg trodde Orry hadde lang tunge, men det er ikke tilfelle likevel gitt *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Det er jo ikke tunger det der, det er slips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Og jeg som trodde slipset til Symra slo alle rekorder, det blir jo helt amatørmessig i dette selskapet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Søt hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buster Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Flere hunder her som har lang tunge?? Legg ut bilder.. Har fått noen kommentarer på tunga hans ja, men tror ikke han slår Nana OMG! Gud, for noen tunger! Fikk meg en god latter nå! Ser for meg hvordan det er å få et vått kyss fra denne gjengen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Fy søren de har jo sykt lange tunger ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Nå er nå dette ikke min hund da, men en Boerboel tispe jeg lånte på tur.. Litt uklart bilde, hun har kasnje ikke en slik lang tunge.. men stor er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Oj, har aldri sett så bred tunge! (den til borboelen) Coyote har ganske lang tunge, men fant ikke de lengste bildene nå i farta: Arn har ikke særlig lang tunge, men her ser den jo litt lengre ut enn vanlig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Så mange langer tunger! Frøken har ikke halvparten engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Så mange langer tunger! Frøken har ikke halvparten engang! nei det hadde vel kanskje blitt en smule rart? med en slik lang BC tunge på en papillon hihihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Det er skikkelig uvant for meg meg hunder som har så lang tunge. Chessea har tungen ute nesten hele tiden, men den er på langt når så stor som mange av de andre sine her. Dette bildet er vel det bildet hun har lengst tunge på av alle de jeg har! Må bare legge ved dette. Det er tatt hos oppdretteren min og er av hennes hunder, Chessea og Zira til Silje. Typisk portis å sitte med tungen halvveis ut. Men ser ikke så mange av dem som har tungen hengende ut av kjeften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bitteliten Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Her er Småtte med lang tunge, har sett henne med lenger men har ikke bilde av det. Fri ved fot kan være slitsomt Og her er Småtte og Schako Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 3. Oktober 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2007 Jeg må ha en veldig rar border collie. Amira har nemlig kort tunge! På dette bildet er den lengere enn jeg har sett den noen gang før eller siden (veldig sliten etter gjeting): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar