Gå til innhold
Hundesonen.no

Her er Lille Ullball!


Symra&Pippin

Recommended Posts

Randi - rasen heter bearded collie.

Heidi - så hyggelig å høre at dere har kommet dere vel hjem. Gratulerere så masse med en riktig søt valp - du skal se hun blir virkelig flott som voksen også (det MÅ hun jo med så nydelige foreldre).

Lykke til videre - og bare bare spør om det er noe jeg kan hjelpe til med.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert tatt hundre bilder nå, men jeg er flink til å ta bilder som er ubrukelige... Her kommer de beste:

Symra og kullsøster Wendy sloss om Sara sin sko:

Karlstad_031.jpg

I bilburet på vei hjem:

Karlstad_051.jpg

Resten er hjemme i hagen:

Symramai11.jpg

Symramai9.jpg

Symramai5.jpg

Symramai4.jpg

Symramai7.jpg

Symramai1.jpg

Og ett som er tatt inne:

Symramai3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hun var farlig søt! Så utrolig nydelig! Symra var et vakkert navn, akkurat i min gate. Jeg tenkte ikke på det selv, hvis ikke kunne Lyra fort ha hett det kjenner jeg..Særpreget og vakkert :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, så FIN! Passer godt med wheaten, hihi. :o

Husk å få litt av Pips med på all bildespammingen da. ;)

Foreløpig har jeg kvalitetstid med hver av dem alene, disse bildene ble tatt da Symra og jeg lekte i hagen i formiddag. Men bilder av Symra og Pippin sammen blir det nok massevis av i tiden fremover!

Så hyggelig at det er så mange som liker navnet ;) Jeg synes det passer bra å hete vårtegn når man er født 7 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner gradvis å gå opp for meg for en utrolig liten gullklump jeg har fått i hus! Hun er så uredd og tillitsfull. Noen ganger er hun helt rolig og kosete. Hun kan faktisk ligge i fanget og bare være god, det hadde aldri Pippin tid til. Andre ganger er hun en liten tornado. Pippin synes hun er ok, men han vil ikke ha henne helt oppi seg. Hun springer gjerne etter han og bjeffer med grov røst, tøff i trynet så det holder! Blir hun for klengete så springer han opp trappa, der er det en liten grind som han kan skritte over men ikke hun.

Ingen tissing i natt! Jeg tok henne ut da vi våknet, og så tisset hun en stooooor dam i hagen. Det er jenta si det! I løpet av dagen blir det en og annen dam og bommelom på gulvet inne (til Pippins indignasjon!) men jeg har en følelse av at vi er på riktig vei. Hun sov pent i hele natt, helt inntil meg med beina i været :innocent:

Det er ikke så lett å være på jobb i dag, jeg vil hjem til de herlige bissevovvene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...