Gå til innhold
Hundesonen.no

Her er Lille Ullball!


Symra&Pippin

Recommended Posts

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter en biltur på 120 mil med min splitter nye valp! Med uvurderlig hjelp fra SusanneL har jeg valgt ut valp fra Sverige, og her er hun:

Majken_sitt.jpg

valp5.jpg

Jeg har bare disse to bildene som jeg har fått fra oppdretteren foreløpig, på sittebildet er hun fem uker og på ståbildet åtte (tror jeg). Nå er hun ti uker gammel. Vi har tatt haugevis av bilder idag, men de er ikke klare ennå. Bildespam coming up!

Hun heter Lärkängens Take it Easy, og navnet som jeg ville holde hemmelig er Symra. Det betyr vårtegn på gammelnorsk.

Symra er en utrolig herlig valp. Vakker og tøff. Da vi kom hjem med henne visste ikke Pippin helt hvordan han skulle oppføre seg, han vimset omkring og så nokså forvirret ut. Da han prøvde seg med et par litt prøvende bjeff fikk han noen meget bestemte bjeff tilbake! Symra toget bare rundt i huset og skulle undersøke alt, hun brydde seg ikke om den der tullete pjuskehunden i det hele tatt. Plutselig fikk hun lyst til å leke og la seg ned på albuene, logret og bjeffet. Da smeltet Pippin fullstendig! Nå er han bare helt forelsket.

Symra og jeg slår oss ned på gjesterommet i natt, jeg tror hun trenger en fredelig natt. Så får vi prøve å krype oppi til far og Pippin i morgen natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! ;) Utrolig bra at det ordnet seg så fort, dette fortjente du virkelig!

Hun er helt nydelig, og Symra var et kjempefint og originalt navn.

Gratulerer igjen, og jeg gleder meg masse til å følge med videre og gleder meg til flere bilder :o;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...