Carina Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Vil bare minne om at betalingsfristen er på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Å hvis jeg har mistet visakortet..? Har vi fått kontonr.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Å hvis jeg har mistet visakortet..? Har vi fått kontonr.? Ehem... *kremt* Det kan være en viss mulighet for at jeg kanskje ikke har vært så lur at jeg har gitt kontonummeret til de i komitèen - har sendt ut mail til de som har sendt inn påmelding... Har gitt det til Elisabeth via msn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Vil bare minne om at betalingsfristen er på mandag. Det var godt du minnet meg (oss) på, slike rotekopper som meg trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 Jeg har lagt det inn på forfall på Tirsdag. (jeg er så heldig at jeg har fått en dags utsettelse. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 Jepp, jepp. I dag har jeg betalt, bare så det er sagt (og dokumentert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 17. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 Jeg har ikke fått noe kontonummer å betale til jeg! <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 17. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 Jeg har ikke fått noe kontonummer å betale til jeg! <_< Også så sint da! Sender deg en PM jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 17. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2007 Hoho, og jeg som trodde du skulle betale for meg :D så jeg ble litt skuffet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 18. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2007 aaaj ajjjj aaaaaaj! beklager! jeg må si nei takk! jeg har akkuratt fått tilbud om å besøke mine canadiske slektninger i canada og da reiser jeg i begynnelsen av juli så jeg må spare hver eneste krone.. og seff bruke tida mi på timon som ikke får se mamma på 2 hele uker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audhild Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Carina, kan du sende kontonummeret på sms t meg? :icon_fun: 41215885 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Kommer penger fra meg iløpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Ble betalt for meg igår (av mamma hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Jeg får ikke nytt visakort før om en uke.! Ikke har jeg fått noe kontonr heller enda.. *klaske betty* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Jeg får ikke nytt visakort før om en uke.! Ikke har jeg fått noe kontonr heller enda.. *klaske betty* Litt egeninitiativ må man da kunne forvente? :closedeyes: Sender på msn nå (forøvrig andre gangen idag jeg sender det kontonummeret over msn hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 aaaj ajjjj aaaaaaj! beklager! jeg må si nei takk! jeg har akkuratt fått tilbud om å besøke mine canadiske slektninger i canada og da reiser jeg i begynnelsen av juli så jeg må spare hver eneste krone.. og seff bruke tida mi på timon som ikke får se mamma på 2 hele uker! Regner med det betyr at din samboer heller ikke blir med, å dermed er det to plasser ledig å fristen har gått ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 så sant så sant! beklager virkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 19. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Jeg har prøvd å få tak i trine... kanskje hun og sandra har lyst å bli med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anettex Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 flott flott! lykke til og kos dere masse! jeg skal hvertfall! skal på country festival der borte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå? Vil du være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 19. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2007 Synes Julie skal være med, vil se buster prøve å leke med en mye større hund.... Jeg betaler forøvrig i morgen klokken 10:40... Må i banken... *Prøv å lev en uke uten VISAkortet ditt.! ingen netbank, telefonbank eller butikkjøp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 20. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Ja for at Julie skal bli med! og ta med seg Marius! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Juli-e! Juli-e! Juli-e! Komma nooo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Haha, er jeg så ønsket altså Jeg kan snakke med Marius om det når han kommer hjem, han er på jobb. Om det er plass til begge, da? Innen sommeren har jeg jo lappen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar