Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!


Silje

Recommended Posts

1. Aya

2. Silje

3. Betty

4. Crizpo

5. Pointerguri

6. Lill

7. Stine

8. Rabalder

9. Emilie

10. Snaffa

11. Synne og Kali

12. Cavalita

13. Rottis jentå (vis jeg ikke er i USA)

14. Anette og

15. Samboeren

Jeg kommer ikke så fortsatt plasser ledig om denne listen er komplett...

Så har akkurat fylt 15 plasser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Jeg har med en stk hvertfall.. Men når endelige påmeldingen kommer så legger vi ut en liste med kort info på en side som blir laget for leiren. Om ingen har noe imot det altså ;) Kunne også tenkt meg å lagt ut bilder av de hundene som kommer, hvis det er iorden det også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med en stk hvertfall.. Men når endelige påmeldingen kommer så legger vi ut en liste med kort info på en side som blir laget for leiren. Om ingen har noe imot det altså :P Kunne også tenkt meg å lagt ut bilder av de hundene som kommer, hvis det er iorden det også ;)

Jepp, det hadde vært kjekt synes jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne få si at dere har gjort en god jobb, ikke meningen å virke så negativ ;)

Har nå meldt meg på etter å ha snakket med Silje og funnet en løsning, må si jeg gleder meg masse :P

Så flott at dere blir med! :P

kjempe flott!

få med dere noen mannfolk! Samboeren min er ikke så fornøyd med å være hønefar i hønseflokken! :P

Haha, min fikk streng beskjed om å holde seg hjemme. :P

Så har akkurat fylt 15 plasser...

Det er fortsatt ledige plasser, med komiteen har vi 10 påmeldte. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med en stk hvertfall.. Men når endelige påmeldingen kommer så legger vi ut en liste med kort info på en side som blir laget for leiren. Om ingen har noe imot det altså ;) Kunne også tenkt meg å lagt ut bilder av de hundene som kommer, hvis det er iorden det også :P

Det hadde jo bare vært kos, jeg skal bare ha med meg en for de som lurte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne få si at dere har gjort en god jobb, ikke meningen å virke så negativ :P

Har nå meldt meg på etter å ha snakket med Silje og funnet en løsning, må si jeg gleder meg masse ;)

Jeg sa til henne at jeg vet hvor hun bor, og om hun ikke kommer skal jeg kaste egg på huset og gnikke isopor på vinduene på nettene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt ledige plasser, med komiteen har vi 10 påmeldte. :P

Ja da må de som har meldt interesse og andre skyndte seg å melde seg på ;)

Og de som vil kan sende inn et bilde av hunden(e) som skal være med, sammen med kort info så blir det lagt ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo bare vært kos, jeg skal bare ha med meg en for de som lurte:)

Jeg tar nok med begge mine... Med mindre jeg har en veeeeldig snill pappa som vil ha monsteret en helg.

Hei jenter, så kjekt at dere vil være med. :P Men dere må huske å melde dere på til den mailen da, da det er det som regnes som endelig påmelding. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

( må jeg og det strenge Carina?)

Hehe, nei, komiteen slipper det. Noen fordeler må man jo ha som komitèmedlem. :P

Er ikke streng altså, er bare greit at alt er samlet på en plass og sånn, og siden det er en bindende påmelding liksom.. ja.. hihi.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn presentasjonsmessig så vet jeg ikke helt hvilke hunder jeg skal ha med... siden det er satt tak på 2 så kan jeg vel ikke ha med alle... (om jeg ikke bruker av kvoten til de som bare har med en da ;))

Her er hvertfall Zima som skal være med uansett.... hun er litt over 7 mnd når viskal ha leiren:

Zimahode190107.jpg

Skal jeg bare ha med to er det nok sikkert Enya som er den heldige andre, hun e 2 1/2 år:

EnyaSiljeb.jpg

Får jeg innvilget hund nummer 3 får Mala også være med på lasset! hun er 3 1/2 år:

Desember282006042Mala2lite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty og jeg har foretatt kupp, så vi har innvilget meg ekstrakvoten til SD og hennes :P så jeg kan faktisk skaffe meg ENDA en hund før den tid :P

(neida, jeg HAR ikke tenkt å skaffe enda en til altså! ;))

"Mala, du FÅR bli med!! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...