Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!


Silje

Recommended Posts

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar
Å hvis jeg har mistet visakortet..? :D

Har vi fått kontonr.?

Ehem... *kremt* Det kan være en viss mulighet for at jeg kanskje ikke har vært så lur at jeg har gitt kontonummeret til de i komitèen - har sendt ut mail til de som har sendt inn påmelding... :D Har gitt det til Elisabeth via msn nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaj ajjjj aaaaaaj! beklager! jeg må si nei takk! jeg har akkuratt fått tilbud om å besøke mine canadiske slektninger i canada og da reiser jeg i begynnelsen av juli så jeg må spare hver eneste krone.. :D og seff bruke tida mi på timon som ikke får se mamma på 2 hele uker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke nytt visakort før om en uke.! :D

Ikke har jeg fått noe kontonr heller enda.. *klaske betty* :D

Litt egeninitiativ må man da kunne forvente? :closedeyes: Sender på msn nå :D (forøvrig andre gangen idag jeg sender det kontonummeret over msn hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaj ajjjj aaaaaaj! beklager! jeg må si nei takk! jeg har akkuratt fått tilbud om å besøke mine canadiske slektninger i canada og da reiser jeg i begynnelsen av juli så jeg må spare hver eneste krone.. :D og seff bruke tida mi på timon som ikke får se mamma på 2 hele uker! :D

Regner med det betyr at din samboer heller ikke blir med, å dermed er det to plasser ledig å fristen har gått ut... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...