Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!


Silje

Recommended Posts

herrejeeeeemini så lang tid båten tar da!! :o

Men ja selvfølgelig kan jeg det!

Kommer du på onsdagen da eller? og sover over hos meg til torsdag? (vi skal være førstemann til hytten :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Men hvordan bestemmer vi hvem som skal dele hytte? Jeg vil gjerne dele med Silje, siden hun og Marius endelig skal møte hverandre (høres ut som den daten), og vi vet at Mona går sammen med hvertfall en av hennes hunder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herrejeeeeemini så lang tid båten tar da! :P

Men ja selvfølgelig kan jeg det!

Kommer du på onsdagen da eller? og sover over hos meg til torsdag? (vi skal være førstemann til hytten :P)

Jepp det kan jeg gjøre :P:o

Men jeg vil ikke ligge på rom med "masse" folk jeg ikke kjenner.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje- du er hvalstørrelse på den leiren altså:o Når det gjelder deling av hytter må vi vel se litt ann etter hvordan hundene er. Jeg har tinget plass i lavoen til Carina, for jeg orker ikke løpe ut og inn med liten valp og vekke alle de andre hundene hver gang hun skal ut:p Noen hunder er små og forsiktige, noen er større og mer voldsomme, og vi må nesten ta med det i beregningen når vi ordner hyttene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hvem er da hytteansvarlig...?

Hihi, snakker dere ikke sammen? :getlost:

Det hadde jo vært greit om man kunne funnet ut av dette slik at de som har meldt seg på vet om de skal ha med eller ikke.. Jeg har sikkert noen ekstra dyner og puter og sånt jeg kan låne ut, men har neppe til 'alle mann'. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda men ikke om alt ;) Treffes bare helger (ikke alle) for tiden å da er det så mye annet viktig som skal snakkes om og sånt :wub:

Jeg kan kanskje få til å ringe de iløpet av neste uke. Vet ikke hvor mye møter og sånt det blir da flere kommer hjem fra et viktig kurs de skal oppsummere. Kan vi ikke samle litt spørsmål her jeg skal ta opp? Jeg er ikke så glad i å ringe, så jeg pleier å glemme ting :getlost:

Edit: har sjekket kalenderen og det ser ut til at jeg kan ringe enten tirsdag eller onsdag ;) Så kom med alt dere vil jeg skal spørre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...