Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!


Silje

Recommended Posts

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar
Sier meg mildertidig ferdig...

Correct my errors, it's 03ante meridiem... :P

http://leir.hundenett.net/

Knallbra. :P

Et par til hjemmesideadresser:

Aya - http://www.sauedyr.blogspot.com

Audhild - http://www.chana.vze.com/

Også kan du jo nevne at CrizpoMarthe tar med seg litt lydighetsutstyr slik at man kan trene litt lydighet. :P

Og jeg tar med Playstation med dansematter til menneskene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skal være med kan jo gjerne komme med ønsker om hva slags aktiviteter og sånt dere har lyst til :innocent:

Handlingtips og at Silje kanskje kan vise hvordan å handle en hund på best mulig måte, Crizpo kanskje kan vise litt lydighet og vise litt lydighetsøvelser. (håper jeg skriver riktige nick nå :)) Er vel det som interesserer meg mest nå. Om det er forslag til aktiviteter er vel noe annet, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlingtips og at Silje kanskje kan vise hvordan å handle en hund på best mulig måte, Crizpo kanskje kan vise litt lydighet og vise litt lydighetsøvelser. (håper jeg skriver riktige nick nå :hmm:) Er vel det som interesserer meg mest nå. Om det er forslag til aktiviteter er vel noe annet, hehe ;)

hopper meg på denne! jeg kunne tenke meg å lære mer om hverdags lydighet og lydighetstrening.. kanskje vi kan improvisere og lage oss en liten mini agilitybane??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har LITT erfaring med blodspor.... IKKE mest av alle som kommer leiren din kverrulant TJ!!

OM noen vil ha hjelp til å legge blodspor så KAN jeg hjelpe.... om dere ikke vil så fint det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hunden er fersk og aldri har gått blodspor før så kan det være ganske "hardt" og begynne rett på ferskt blod, for hunden kan rett og slett bli skremt at blodlukten.

Menneskespor med leverpostei under skoene funker vel så bra :hmm: (hvis man ikke vil drasse med seg litervis med blod som LUKTER også ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å trene lydighet, spor og kanskje rundering (spørs om noen vil være med) :hmm:

Det var ei som lurte på om jeg kunne vise noen lp-øvelser (SD?). Det kan jeg helt sikkert. Vi har bare inne momentene frem til klasse elite (mange av øvelsene kunne vært mye bedre også), men jeg kan vise det hun kan.

Jeg går folkespor med Tassa, og kommer til å være i nybegynner fasen med mallen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar trine seg av legge sporene :hmm: så slipper jeg blodsølet! ;)

(forrige gang vi gikk blodspor sammen så trine ut som om hun kom rett fra krigen!) ;)

Hehe.. Man skal grise litt når man legger blodspor.. ;)

Neida, var bare jeg som ikke var smart nok til å helle blodet i en melkekartong og hadde det oppi

den "flaska".

Da håper jeg du tar me lille bulle slik at jeg kan kooose på henne ;)

Lille Bulle skal väre med.. ;) Hun skal også läre seg å gå blodspor.. :P

Hvis hunden er fersk og aldri har gått blodspor før så kan det være ganske "hardt" og begynne rett på ferskt blod, for hunden kan rett og slett bli skremt at blodlukten.

Menneskespor med leverpostei under skoene funker vel så bra :P (hvis man ikke vil drasse med seg litervis med blod som LUKTER også :P )

Cody ble litt skremt av blodet förste gangen, men det tok han 2-3 minutt så gikk det over.

Og da var det bare morro.

Så syns ikke det er farlig å gå rett på blod når man skal läre dem å gå blodspor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å trene lydighet, spor og kanskje rundering (spørs om noen vil være med) :icon_redface:

Det var ei som lurte på om jeg kunne vise noen lp-øvelser (SD?). Det kan jeg helt sikkert. Vi har bare inne momentene frem til klasse elite (mange av øvelsene kunne vært mye bedre også), men jeg kan vise det hun kan.

Høres bra ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Man skal grise litt når man legger blodspor.. :)

Neida, var bare jeg som ikke var smart nok til å helle blodet i en melkekartong og hadde det oppi

den "flaska".

Jeg bruker ketchup flaske og det funker bra, bare et lite tips :lol:

Kos dere masse alle sammen, rekner med at det kommer masse bilder etterpå :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil komme å besöke dere som skal på leiren på dagtid. :lol:

Jeg vil også legge blodspor, syns det er kjempemorro.. :)

Siden du ikke har verken lappen eller bil, så følger jeg også med,

på dagtid altså :icon_redface: Så har du plutselig skyss også :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ketchup flaske og det funker bra, bare et lite tips :)

Kos dere masse alle sammen, rekner med at det kommer masse bilder etterpå :)

Jeg bruker melkekartong og en pinne med sånn svamp på.. :P

Veldig effektivt... :lol:

Å bruke den flaska var en av mine dårlige ideer..

Siden du ikke har verken lappen eller bil, så følger jeg også med,

på dagtid altså :icon_redface: Så har du plutselig skyss også :Laugh:

Ja, hvordan tror du jeg ellers skulle kommet meg bort?

Det var liksom en selvfölge at jeg skulle sitte på med deg bort, og at du skulle väre med.. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...