Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!


Silje

Recommended Posts

Julie: det ER ikke satt opp noe program, rett og slett fordi dette ikke er en treningsleir, men som du sier; en sosial leir med hund.. De fleste vil nok benytte sjansen til å trene, lære seg nye ting, og gå turer sammen- men oppsatt program? Nei. Vi har hverken instruktører eller avsatte timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar
Julie: det ER ikke satt opp noe program, rett og slett fordi dette ikke er en treningsleir, men som du sier; en sosial leir med hund.. De fleste vil nok benytte sjansen til å trene, lære seg nye ting, og gå turer sammen- men oppsatt program? Nei. Vi har hverken instruktører eller avsatte timer.

Jeg tror jeg har forklarte godt nok hvorfor vi ikke kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Det står nok ganske sikkert et sted her i tråden, men når skal denne leiren være?

Vi skal til vestlandet i sommer, litt kjipt om alle sammen er borte når vi er der :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står nok ganske sikkert et sted her i tråden, men når skal denne leiren være?

Vi skal til vestlandet i sommer, litt kjipt om alle sammen er borte når vi er der :twitch:

Den skal være siste helgen i juni. Fra 28 juni til 1 juli :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg kan se for meg at det blir litt vel trangt. Jeg og Kira må sitte på taket :D

Derfor håper jeg virkelig noen kan være behjelpelig med skyss fra flyplassen til det stedet vi skal oppholde oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går jo på et vis det også

- buster i fothus framme, decoy i fothus bak, å du å kira hele baksetet for dere selv foreksempel...

- decoy i fothuset fremme, betty tar setet frem, kira i fothuset bak å buster å du i baksetet...

- du å kira framme, betty med guttene baki...

Scorpioen er trossalt en av de største sedanene på markedet... :D

hehe...

Blir fort verd det pengemessig... Har du funnet flypriser.?

100mil*1liter mila(max)*11kr litern*retur=ca 2200kr bare bensin

(tar det her for stine er ikke på msn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Et par info-punkt ang. bånd og sånt..

Det er mye sau rundt hytta, og dette er i båndtvangsperioden. Dersom man har hundene løse bør man være sikre på at hunden ikke jager sau, og man har det hele og fulle ansvaret selv. Dvs. at vi som er ansvarlige for leia av hytta ikke har noe ansvar for hva dere velger å gjøre... Men:

Man bør ikke slippe hunden uten å være sikker på at de andre synes det er greit. Det er mange valper med på leiren, det finnes hunder som er usikre på andre hunder, og fellesslipp med hundene første kvelden er ikke nødvendigvis en god idè. Ta hensyn! Det er ikke like ønskelig for alle med halvveis ukontrollerte slipp hvor "bikkjene får ordne opp sjøl" :) Du er selv ansvarlig for hva din hund gjør, og ikke slipp den hvis du ikke har kontroll..

Vi som står som ansvarlige for hytta ønsker ikke å være overformyndere som bestemmer alt- vi er kun ansvarlige for selve leia. Derfor håper vi alle tar ansvar for seg og sin egen hund. Oooog vi håper på sol og herlig vær:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) har ikke sett denne tråden før nå . Det er vell for sent å melde seg på nå ja, men kjenner ikke noen som skal være med uansett da:P:P..

Hm.. Men viss det er greit, kan jeg komme opp på Bjekheim (var det ikke der dere skulle?) på besøk en av dagene ?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er det fra Bjerkreim til sentrum? Og ligger flyplassen lngt unna sentrum og Bjerkreim? Holder på å planlegge til reise her :-)

Bjerkreim ligger litt over en time fra Stavanger sentrum, fra Sola flyplass ca. en time.. Men noen kan sikkert hente deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...