Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsleir Rogaland? OBS NY INFO!


Silje

Recommended Posts

Crizpo og jeg driver å frister tanken med å organisere en leir for ungdom i Rogaland...

Her er tråden for organisering rundt dette!

Tysvær var en flott plass å ha det! må finne ut om det er egnet for hund der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar
Høres spennende ut. Har forhåpentligvis valp da, og de andre leirene tillater ikke det, så jeg håper dette ikke blir en valpefri leir i tilfelle ;)

Hvilken rase? :lol: Nei, valper må vel få komme? Jeg har nok valp selv på den tiden :) Så lenge alle vaksiner og slik er tatt, så må vel det gå greit? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hørtes egentlig veldig spennende ut!

Meen, jeg tror nok det blir litt for langt bort.. :)

Lykke til med prosjektet isåfall, jeg tror dere kommer til å få mye respons på det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det det kommer til å være lov med valper da jeg også har valp da :lol:

Kanskje en av tingene på leiren kan være valpe sosialisering og valpetrening?

Jeg kan ta Handler delen for nybegynnere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det det kommer til å være lov med valper da jeg også har valp da :)

Kanskje en av tingene på leiren kan være valpe sosialisering og valpetrening?

Jeg kan ta Handler delen for nybegynnere...

Ja, det synes jeg også :lol: Jeg trenger nok litt hjelp med belgeren min, selvom hun aldri kommer til å gjøre det noe bra i utstillingsringen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig hehe :lol:

Det hadde vært supert med sosialeisering og trening for valper. Vi kunne satt opp et eget opplegg for de "minste" med positive møter med fremmede, passering av andre hunder og andre typer miljøtrening.

Ja, det høres lurt ut :lol:

Det er i hvert fall en del folk som melder sin interesse. Jo flere vi er jo kjekkere og billigere blir det jo :lol: Skal vi si at dette bare skal være for ungdommer, eller et sone treff som de voksne også kan få være med på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres lurt ut :lol:

Det er i hvert fall en del folk som melder sin interesse. Jo flere vi er jo kjekkere og billigere blir det jo :lol: Skal vi si at dette bare skal være for ungdommer, eller et sone treff som de voksne også kan få være med på? :)

Og hva er isåfall aldersgrensa for hva som godtas som en ungdom? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare for folk i Rogaland?? kunne godt tenkt å være med..

Jeg synes at de som vil kan komme :lol: Men dette skal ikke jeg bestemme selv :o Hva synes dere andre?

Og hva er isåfall aldersgrensa for hva som godtas som en ungdom? :lol:

13- 40? :P Nei, jeg vet ikke :lol: Vi kan godt ha en "åpen leir" for meg :) Trenger ikke bare å være ungdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde jo vert genialt for meg og bajas! vi har et så kaldt sosialiserings problem!

jeg synest alle kan være med! de som vil. men det kan kanskje fort bli mange?

Så flott :) Det må vi jo få fikse :lol: Det blir første mann til mølla med plassene :lol: Først må vi jo finne en plass vi vet vi kan være :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...